סיפורי אהבה קטנים
כאן תוכלו לקרוא על השמירות שאליהן התחברתי בכל שנותי במשחקי Football Manager השונים
נכתב ע"י: ofirroze | בתאריך: 01/08/2010 | צפיות: 2594
קטגוריה: כתבות
לכולנו יש את השמירה הזו, שאנחנו באמת מתחברים אליה. השחקנים נראים לנו כחיילים, הקבוצה היא המדינה, ואנחנו, כמפקד הצבא ששומר על הכבוד של עמו ומוביל אותו עד הסוף, עד שיהיה מעצמה.

בסדרת הכתבות הזו ברצוני לשתף אתכם בחמש השמירות הגדולות שלי לאורך השנים. הפעם, השמירות עם אסטון וילה ומילוול.

FM2007

אני כמנג'ר מתחיל, לאחר כמה שמירות עם ברצלונה וליברפול, החלטתי ללכת לאתגר הראשון שלי. אסטון וילה הצנועה נראתה קבוצה עם פוטנציאל. בשנים הללו הקבוצה לא עברה את אמצע הטבלה ואני החלטתי לקחת אותה ולהכניס אותה לרשימת המועדונים הגדולים באנגליה.

בעונה הראשונה הכל השתבש. הרכשים שלי לא היו טובים, הקבוצה סיימה במקום ה-14. בלי אירופה, ובלי תוצאות טובות מול המועדונים הגדולים באמת.
בגביע הודחתי ע"י מנצ'סטר יונייטד בתוצאה מבישה, 6-1. החלטתי לקחת שמות של צעירים כשרוניים ואיתם בניתי את קבוצתי החדשה.

העונה השנייה נפתחה בסערה. הילדים שלי כבשו מול כל דבר שזז. את העונה סיימתי במקום ה-8 רק בגלל מכת פציעות שתקפה אותי אחרי ינואר.

בעונה השלישית כבר ניצחתי את ליברפול וגם את ארסנל. סיימתי במקום ה-5 המכובד מאוד והלכתי לאירופה. ריג'ן שלי זכה במלכות השערים בליגה. ביססתי אימפריה בליגה האנגלית. השמירה הופסקה בינואר של העונה הרביעית מכיוון שיצא המשחק החדש בסדרה, FM2008.



FM2008

אחרי ההצלחה עם אסטון וילה חיפשתי אתגר גדול יותר. לקחתי את מילוול מהליגה הראשונה, במטרה להביא אותה לפרמייר ליג בשלוש עונות, וכך היה.
הבאתי שחקנים חופשיים, ושוב, ביססתי את קבוצתי על הצעירים. אמנם הפעם השארתי מבוגרים בסגל, כדי להשאיר אחריות ומשמעת בקבוצה הצעירה.

בעונה הראשונה הצלחתי לעלות ליגה דרך הפלייאוף, אחרי עונה טובה מאוד, בה כל הכשרונות שהבאתי הצטיינו. אני ועוד שלוש קבוצות ברחנו לליגה כבר מתחילת העונה. היו אף שלבים שהייתי במקום הראשון, אך איבדתי אותו לאחר כמה מחזורים.

בעונה השנייה, שבה הבאתי בלם מקבוצת הצ'מפיונשיפ ברנלי, נשארתי רוב הזמן במרכז הטבלה לאחר תוצאות תיקו טובות ולעיתים נצחונות. היו גם הפסדים לקבוצות החזקות בליגה.

את השמירה הזו סיימתי מחוסר חשק לשחק, בגלל רצף הפסדים גדול לקראת סיום העונה, מה שכמעט הוריד אותי לליגה הראשונה.



בכתבה הבאה, השמירה שלי עם ברצלונה ב'.
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש ofirroze בתאריך 01/08/2010
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי