הוילאנס אלופים
לאחר 26 שנה, תואר האליפות חוזר לעיר ברמינגהאם
נכתב ע"י: Johan Cruyff | בתאריך: 29/11/2006 | צפיות: 2289
קטגוריה: סיפורי גולשים | משחק: Football Manager 2007
הכל התחיל בגיל 7 שלראשונה ראיתי את דוויט יורק ומילוסביץ' מביאים גביע לוילנס (אסטון וילה).
מאז התחילה האהבה לקבוצה הכי לא מוערכת באנגליה.
יום שישי, רגע אחרי שסיימתי לאכול ארוחת צהריים. הם באים לבקר אותי. ג'ארת סאוטגייט, לי הנדריי, ג'ינולה וכל החבורה של סוף שנות ה90.
יחד עם לרנר. הבוס החדש. אמא שלי מתרגשת, מכינה מטעמים ואנחנו יושבים ומנסחים את החוזה שלי כמאמן אסטון וילה. חתמנו לעונה אחת. והנה מתחילה העבודה.

אסטון וילה היו חייבים חיזוק משמעותי, קיבלתי 11 מליון ליש"ט, ראיתי שזה לא הספיק אז מכרתי כמה שחקנים והבאתי שחקנים צעירים בכדי לבנות קבוצה מבטיחה.

השחקנים שמכרתי:



שחקנים שהושאלו למס' קבוצה באי הבריטי:



השחקנים שקניתי:



ועוד שלושה שחקנים שהשאלתי:



בעשרת המחזורים הראשונים דיי כשלתי כולל הפסד בית 3-0 לשדים האדומים. אבל ביום אחד זה קרה ניצחתי 4-1 בבית את וויגאן ופשוט לא הפסקתי לנצח. כולל נצחון חוץ על ליברפול.



וניצחון מוחץ בבית על פומפי 4-0.



עוד נצחונות מעניינים, 2-1 על מנצ'סטר בחוץ. ארסנל 1-0 בבית.
המצב בצמרת היה מרתק, על התואר נאבקה איתי עוד קבוצה. מנצ'סטר סיטי, שאותה הצלחתי לנצח 2-1 ולזכות בתואר האליפות שהיה ראוי לי.



מצב הטבלה בסוף העונה.



מלבד זה שזכיתי 5 פעמים כמאמן החודש. זכיתי במאמן השנה. הרפוטיישן שלי עלה. ג'ארת בארי זכה בשחקן המצטיין, פרדי אדו בשחקן הצעיר המצטיין. ואדוארדו זכה בסגנות מלכות השערים. בעונה הבאה בליגת האלופות אני יוסיף בהמשך. לזה אני קורה אתגר.

זה ההרכב ששיחק רוב העונה, לפעמים בארי עלה לקישור, וכמובן שהאחים ברזוצקי הגיעו הם נכנסו ישר למרכז ההגנה.



הוראות טקטיות,מה שכן לפני המשחקים עם הגדולות. נתתי הוראות לבלמים שלי לעבור לשמירה אישית, ולקשרים האחורים גם נתתי הוראות לעבור לשמירה אישית ולפעמים הייתי משנה את הטאקלינג לHARD. זה הייתי עושה הרוב נגד הגדולות.

מאמר זה הועלה ע"י המשתמש Johan Cruyff בתאריך 29/11/2006
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי