יהלומים בעפר - ברזיל (חלק 1)
מחפשים כשרונות צעירים? בואו לגלות את הכוכבים הבאים מברזיל. והפעם - שוערים.
נכתב ע"י: seb | בתאריך: 02/03/2010 | צפיות: 4818
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2010
אני לא חושב שיש באמת צורך בהקדמה על הכדורגל בברזיל. כל ילד קטן שמתחיל לבעוט בכדור מתחת לבית יודע מה המשמעות של צירוף המילים 'כדורגל' ו'ברזיל'. ניתן אולי לסכם את הנושא בשתי מילים בפורטוגזית: "Joga Bonito". הביטוי הזה, שמשמעותו בעברית היא "לשחק יפה", מכיל בתוכו את תמצית הכדורגל הברזילאי - יופי, תשוקה, כשרון, הנאה ונצחון.


ברזיל חוגגת עוד גביע עולמי לאוסף

ברזיל היא אחת המדינות הגדולות והמאוכלסות בתבל עם 192 מיליון תושבים והשפה המדוברת בה היא פורטוגזית. הספורט הנפוץ ביותר בברזיל הוא הכדורגל, המשוחק על ידי כל חלקי העם, החל מעשירים ועד דיירי שכונות העוני. ברזיל ידועה בעולם כולו בכדורגלנים אשר יצאו מתוכה, רשימה בלתי נגמרת של גאוני כדורגל שהלהיבו אוהדים בכל רחבי העולם. נזכיר רק כמה שמות: דידי, גארינצ'ה, פלה, ז'אירז'יניו, טוסטאו, זיקו, ריבליניו, פלקאו, רומאריו, בבטו, קאקא, רונאלדו ורונאלדיניו. כולם משחקני הכדורגל הטובים ביותר בכל הזמנים.

נבחרת ברזיל בכדורגל היא היחידה שהשתתפה בכל אליפויות העולם בכדורגל והיא זכתה במרב הפעמים - 1958, 1962, 1970, 1994 וב - 2002. לזכות הנבחרת רשומות גם שמונה זכיות בקופה אמריקה. אצטדיון הכדורגל הגדול ביותר בעולם, המארקאנה, נמצא בריו דה ז'ניירו אשר בברזיל.


אצטדיון המארקאנה בריו

לא צריך להיות גאון כדורגל כדי להבין שגם בFM10 השחקנים הטובים ביותר מגיעים מברזיל. בתור חובב של הכדורגל הברזילאי אני נהנה לשחק בליגות הברזילאיות וכך יצא לי להכיר מקרוב שחקנים מוכשרים רבים מאוד. כמות הכשרונות בברזיל היא עצומה והחוכמה היא לנסות ולגלות את הכוכב הגדול הבא. מתוך מאגר הכשרון הנפלא הזה בחרתי בשבילכם את הבולטים ביותר והם יופיעו בסדרת הכתבות הזאת. כדי להכנס לרשימה השחקנים היו צריכים לעמוד בשלושה תנאים - לשחק בקבוצה בברזיל, גיל מתחת ל-21 ופוטנציאל גבוה שעם אימונים נכונים ונסיון אמור להתפתח לשחקן טוב בעתיד.

נתוני השחקנים והערך שלהם יכולים להשתנות משמירה לשמירה, אבל היכולת שלהם בדרך כלל דומה ברוב המשחקים. חלק מהשחקנים מוכרים יותר וחלקם גם מופיע באתר אבל הוספתי אותם בשביל הסדר הטוב.
אז נתחיל עם שוערי העתיד של ברזיל:

Agenor, Internacional



אז'נור הוא שוער צעיר ומוכשר מקבוצת אינטרנסיונל. מתמודד טוב עם כדורי גובה ובעל יציאות מתוזמנות.

Alisson, Internacional



אליסון הוא שוער קבוצת הנוער של אינטרנסיונל. עדיין צעיר מאוד, מראה פוטנציאל להתפתח לשוער טוב בעתיד.

Luis Guilherme, Botafogo



לואיס גיירמה הוא שוער צעיר מקבוצת בוטאפוגו. שוער אתלטי אבל לא יציב, מפספס כדורים פשוטים לצד הצלות מדהימות. עם הנסיון אמור להתפתח לשוער טוב.

Neto, Atlético Paranaense



נטו הוא שוער קבוצת אתלטיקו פארנאנסה. שוער יציב שמשתפר עם כל עונה שעוברת, נתונים מנטליים טובים, מצויין בכדורי גובה.

Rafael, Cruzeiro



רפאל הוא שוער הנבחרת הצעירה וקבוצת קרוזיירו, לדעתי השוער הצעיר הבולט בברזיל כרגע. שוער יציב מאוד עם נתונים גבוהים, תמיד נמצא שם שהקבוצה זקוקה לו.

Renan, Botafogo



רנאן הוא עוד שוער צעיר ומוכשר מקבוצת בוטאפוגו. מציג נתונים מבטיחים לשוער, הסקאוטים מאמינים שיש לו פוטנציאל גבוה מאוד.

Renan Ribeiro, Atlético Mineiro



רנאן ריבירו הוא שוער קבוצת אתלטיקו מיניירו. שוער גבוה ונחוש, אמור להתפתח לשוער טוב בעתיד.

Richard, São Paulo



ריצ'רד
הוא שוער צעיר מקבוצת סאו פאולו. שוער זריז מאוד, מצטיין במצבים של אחד על אחד.

Thiago Régis, Vitória



טיאגו רג'יס
הוא שוער צעיר מקבוצת ויטוריה. מציג נתונים טובים יחסית לגילו, שוער קר רוח עם יכולת טובה בכדורי גובה. שווה לעקוב.


גם פלה התחיל ככה

עד כאן החלק הראשון של הרשימה. אשמח אם תספרו על הנסיון שלכם עם השחקנים ברשימה ותרשמו גם שחקנים משלכם שאוכל לבדוק. אם תהיה הענות, אני מקווה שנוכל לעדכן את הרשימה מדי פעם.
בחלק הבא נראה את שחקני ההגנה הצעירים שתפסו את העין שלי בליגות בברזיל.

מאמר זה הועלה ע"י המשתמש seb בתאריך 02/03/2010
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי