יהלומים בעפר-ליגות הקונפרנס (חלק 3)
משחקים עם קבוצה קטנה? קבלו המלצות לשחקנים טובים לליגות הנמוכות. והפעם - חלוצים.
נכתב ע"י: seb | בתאריך: 24/12/2009 | צפיות: 3048
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2010
שלום לכולם. אנחנו ממשיכים בסדרת הכתבות על שחקני הליגות הנמוכות.
ליגות הקונפרנס שידועות יותר בשם Blue Square Premier וה- Blue Square Premier North/South, הן בעצם הליגות החמישית והשישית באנגליה. רוב השחקנים ברשימה הם זולים יחסית ויכולים להתאים לקבוצות בליגות הנ"ל. אני מאמין שחלקם יוכלו לבצע קפיצת מדרגה ולהתאים גם לקבוצות בליגות גבוהות יותר.
בפרקים הקודמים הכרנו הכרנו שחקנים מומלצים בליגות הקונפרנס בתפקידי השוער ,הגנה וקישור. הפעם נכיר את שחקני ההתקפה שתפסו את העין.



כמה הערות לפני שמתחילים: נתוני השחקנים והערך שלהם יכולים להשתנות משמירה לשמירה, אבל היכולת שלהם בדרך כלל דומה ברוב המשחקים. השחקנים ברשימה הם שחקני ליגות נמוכות, רובם חצי מקצועניים. אלו לא שחקנים שאמורים להשתלב במנצ'סטר יונייטד או ברצלונה, וגם לא בליגת העל. מן הסתם הנתונים של רובם לא מרשימים במיוחד אבל הם מסוגלים לעשות את העבודה בליגות הנמוכות. אשמח לשמוע את דעתכם ולהוסיף שחקנים משלכם לרשימה, אבל בבקשה תחסכו מאתנו תגובות כמו "אפססססס". הרשימה הזאת היא בשבילכם והושקעה בה עבודה לא מעטה. תהנו.

התקפה

Liam Hearn, Alferton



ליאם הרן הוא חלוץ קבוצת אלפרטון. חלוץ חזק ואגרסיבי עם נתונים פיזים ומנטליים טובים, ליאם יכול להית איש מטרה יעיל לקבוצות בקונפרנס.

Paul Clayton, Alferton



שותפו של הרן להתקפת אלפרטון, פול קלייטון הוא שחקן חרוץ וזריז עם תנועה טובה שיודע לסיים מול השער.

Tom Shaw, Tamworth



טום שואו
הוא חלוץ קבוצת טאמוורת'. טום מציג יכולות מנטליות טובות, שחקן אמיץ וקבוצתי שמצטיין בבעיטות עונשין ובמשחק הראש.

Nick Wright, Tamworth



עוד שחקן התקפה נחמד מקבוצת טאמוורת' הוא ניק רייט. שחקן גבוה ונחוש שיכול לשחק כקיצוני ימני או חלוץ. ניק לא בולט במיוחד בצד הטכני אבל המהירות הגבוהה שלו יכולה לגרום צרות להרבה הגנות בליגה.

Matthew Barnes-Homer, Kidderminster



מאתיו ברנס-הומר הוא חלוץ קבוצת קידרמינסטר. שחקן מהיר עם כושר טוב ויכולת סיום טובה מאוד.

Lee Boylan, Stevenage



לי בוילן
הוא שחקן קבוצת סטיבנג'. יכול לשחק כקשר התקפי או חלוץ, לי הוא שחקן מנוסה ומגוון עם יכולות טכניות טובות.

Chris Holroyd, Cambridge



כריס הולרויד
הוא חלוץ קבוצת קיימברידג'. שחקן מהיר ונחוש שעם אימון נכון מתפתח לסקורר טוב בליגות הנמוכות. אני יודע שהוא קצת יקר אבל יש לו חוזה לעונה אחת ואני מאוד ממליץ עליו.

Richard Brodie, York



ריצ'רד ברודי מיורק הוא אחד החלוצים המפחידים בליגות הנמוכות. שחקן גבוה, מהיר וחזק שלא מוותר על אף כדור ואוהב לסכן את השער מכל טווח. המחיר שלו לא זול אבל לדעתי שווה בהחלט את ההשקעה.

Gifton Noel-Williams, Austin



גיפטון נואל-וויליאמס הוא חלוץ שמשחק בקבוצת אוסטין בארה"ב. שחקן עם הרבה ניסיון בליגה האנגלית, גיפטון הוא חלוץ גבוה וחזק מאוד עם יכולות מנטליות טובות ומשחק ראש אדיר. חתום כרגע על חוזה לטווח קצר ואפשר לנסות להחתים אותו בחינם. יכול להיות תוספת מצויינת לקבוצות קטנות.



ריצ'רד ברודי בפעולה במדי יורק

עד כאן רשימת השחקנים המומלצים שלי בליגות הקונפנרנס. בחלק הבא נראה את השחקנים שאתם, גולשי האתר, המלצתם עליהם.
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש seb בתאריך 24/12/2009
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי