יהלומים בעפר-ליגות הקונפרנס (חלק 1)
משחקים עם קבוצה קטנה? קבלו המלצות לשחקנים טובים לליגות הנמוכות. והפעם - שוערים והגנה.
נכתב ע"י: seb | בתאריך: 15/12/2009 | צפיות: 6314
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2010
משחק ה-Football Manager נותן לך הזדמנות להיות מנג'ר של כמעט כל קבוצה בעולם.
המשחק מכיל אלפי קבוצות בעשרות ליגות שונות מסביב לעולם ואתה יכול לבחור אם לקחת קבוצה גדולה, להכנס לנעליים של פרגוסון או גוארדיולה, או אם תרצה להתחיל במועדון צנוע מליגה נמוכה ולבנות אותו במשך העונות.
נכון, יש משהו כיף בלקחת קבוצה גדולה, מפוצצת בכוכבים וכסף ולהתמודד איתה על כל התארים. אבל לדעתי הרבה יותר כיף ומעניין לקחת קבוצה קטנה ולעלות איתה לגדולה. במשך הזמן גיליתי שסוג כזה של משחק הוא הרבה יותר מאתגר וגם נמשך לאורך זמן רב יותר.
נכון, יש הרבה קשיים ואכזבות בדרך, אבל כשלבסוף אתה מצליח, הסיפוק הוא גדול הרבה יותר.

שמתי לב למגמה הזאת גם באתר בחודשים האחרונים, כשרוב הבלוגים והסיפורים של משתמשי האתר מתמקדים בקבוצות קטנות בליגות נמוכות, כשחלק מהמנג'רים כאן התחילו בקטן מאוד וזכו להצלחות אדירות.
אחת הבעיות המרכזיות בסוג כזה של משחק היא למצוא שחקנים מתאימים לקבוצה.
לרוב הקבוצות יש תקציבים צנועים מאוד והשחקנים הטובים באמת לא תמיד מסכימים להגיע לליגות נמוכות. לכן רציתי לחלוק עמכם מעט מהנסיון שלי עם שחקני ליגות נמוכות ולהביא לכם רשימה של שחקנים מצוינים לליגות האלה שתוכלו להשתמש בהם.
בחרתי להתמקד בליגות האנגליות שלדעתי הן המאתגרות והכיפיות ביותר. נתחיל בליגות הקונפרנס (Conference) ומשם נעלה בסולם הליגות.



כמה הערות לפני שמתחילים: נתוני השחקנים והערך שלהם יכולים להשתנות משמירה לשמירה, אבל היכולת שלהם בדרך כלל דומה ברוב המשחקים. השחקנים ברשימה הם שחקני ליגות נמוכות, רובם חצי מקצועניים. אלו לא שחקנים שאמורים להשתלב במנצ'סטר יונייטד או ברצלונה, וגם לא בליגת העל.
מן הסתם הנתונים של רובם לא מרשימים במיוחד אבל הם מסוגלים לעשות את העבודה בליגות הנמוכות. אשמח לשמוע את דעתכם ולהוסיף שחקנים משלכם לרשימה, אבל בבקשה תחסכו מאתנו תגובות כמו "אפססססס". הרשימה הזאת היא בשבילכם והושקעה בה עבודה לא מעטה. תהנו.

אז כמו שאמרתי נתחיל עם ליגות הקונפרנס שידועות יותר בשם Blue Square Premier וה- Blue Square Premier North/South, שהן בעצם הליגות החמישית והשישית באנגליה. רוב השחקנים ברשימה הם זולים יחסית ויכולים להתאים לקבוצות בליגות הנ"ל. אני מאמין שחלקם יוכלו לבצע קפיצת מדרגה ולהתאים גם לקבוצות בליגות גבוהות יותר. אז נתחיל עם שוערים ושחקני הגנה-

שוערים

Lance Cronin, Ebbsfleet



לאנס קרונין הוא אחד השוערים הטובים בליגות הנמוכות, אם לא הטוב שבהם. מציג יכולות טובות בכל תחומי השוערות, לאנס מסוגל לעצור כמעט כל חלוץ ברמות האלו.

Dale Roberts, Rushden



דייל רוברטס הוא שוער צעיר ומבטיח מקבוצת ראשדן, מתפתח לשוער טוב לליגות האלו.

Lars Stubhaug, חופשי



לארס סטובאוג הוא שוער נורבגי צעיר ששוחרר מאברטון ומתחיל את המשחק כשחקן חופשי. פוטנציאל טוב להתפתח בעתיד.

הגנה

Tom Cadmore, Hayes & Yeading



טום קאדמור הוא בלם צעיר מקבוצת האייס, שחקן גבוה ונחוש שמנהיג היטב את ההגנה.

Darius Charles, Ebbsfleet



דריוס צ'רלס הוא בלם ומגן שמאלי מקבוצת אבספליט. שחקן אתלטי וחרוץ עם תיקול טוב.

Dan Gleeson, Cambridge



דן גליסון הוא שחקן גבוה ומגוון שיכול לשחק במספר עמדות בהגנה ובקישור. נתונים מנטליים וטכניים טובים. אחד הפייבורטים שלי באופן אישי.

Kyle Mcfadzean, Alferton



קייל מקפדזין
הוא בלם מקבוצת אלפרטון. שחקן איטי אבל חזק ואגרסיבי עם משחק ראש טוב.

Michael Bostwick, Stevenage



מייקל בוסטוויק הוא בלם\קשר אחורי מקבוצת סטיבנג'. שחקן פשוט נהדר, חזק ואגרסיבי מאוד עם כושר גבוה ובועט מצוין ממרחק.

Matt Bailey, Northwich



מאט ביילי הוא בלם קבוצת נורת'וויץ'. שחקן גבוה וחזק עם משחק ראש טוב מאוד. תמיד עושה עבודה טובה בהגנה.

Ronnie Henry, Stevenage



עוד נציג מסטיבנג' ברשימה, רוני הנרי הוא שחקן אמין מאוד שיכול לשחק כבלם או מגן ימני. מנהיג אמיתי על המגרש, נוגח ומתקל היטב.

Exodus Geohaghan, Kettering



אקסודוס גהוהאגן הוא אחד השחקנים האתלטיים ביותר בליגות הנמוכות. מהיר, חזק ועם ניתור אדיר, הוא משתמש בגובה העצום שלו (2.01 מ') לשלוט באוויר בשני צדי המגרש. יש לו גם הוצאות חוץ מצוינות.


מייקל בוסטוויק (שמאל) בפעולה במדי סטיבנג'

עד לכאן החלק הראשון של הרשימה. אשמח אם תספרו על הנסיון שלכם עם השחקנים ברשימה ותרשמו גם שחקנים משלכם שאוכל לבדוק. אם תהיה היענות, אני מקווה שנוכל לעדכן את הרשימה מדי פעם.
בחלק הבא נראה את שחקני הקישור שתפסו את העין שלי בליגות הנמוכות.
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש seb בתאריך 15/12/2009
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי