"המשחק הטוב בסדרה, בגדול"
Football Manager 2010 מגיע מחר לישראל - הטירוף בשיאו, הביקורות מהללות, FM Club יצא לדרך
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 03/11/2009 | צפיות: 4359
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager 2010
משחק המנג'ר החדש, Football Manager 2010, שכבר בגרסת הדמו זכה לשבחים רבים, שוחרר בשישי שעבר לחנויות ברחבי אירופה - לאחר חודשים של ציפייה דרוכה!
הטירוף בקהילת המנג'ר בשיאו, כאשר רבים כבר הכריזו כי מדובר ב"משחק הכי טוב והכי ממכר בסדרה".
שימו לב - Football Manager 2010 יגיע מחר (רביעי) לחנויות המחשבים בישראל.


Football Manager 2010 - מחר בארץ

בימים האחרונים פורסמו ביקורות על המשחק בכלי התקשורת השונים במדינות אירופה.
כמעט בכולם Football Manager 2010 זוכה לציונים גבוהים ביותר, לפעמים מושלמים, ולתיאורים מחמיאים ומשתפכים.

העיתון האנגלי הפופולרי Daily Mirror נתן למשחק ציון של 5 מתוך 5 וכתב: "לשמחתנו, המשחקים ב-FM 2010 מוצגים ומשוחקים באופן הרבה יותר מציאותי ומשכנע ומצליחים לסמן לך האם הטקטיקה שבחרת עובדת".
"החידוש הכי מבורך במשחק הוא הקיצוץ האדיר בזמני הטעינה, ששופרו באופן משמעותי".
"נגיעות קטנות כמו ההוספה של איסור ההעברות של צ'לסי למשחק מוכיחות ש-FM 2010 לא איבד לרגע את הקסם שהפך את הסדרה הזו למלכת הז'אנר".

אתר האינטרנט האירופי EuroGamer פרסם 3 ביקורות ב-3 שפות שונות, כאשר בכולן זכה המשחק לציון 9 מתוך 10 וכתב: "אל תטעו. Football Manager 2010 הוא משחק המנג'ר הכי טוב בשוק, בהפרש ניכר, משחק עם מציאותיות ללא מתחרים, עומק והמשכיות".
"מדובר במשחק ה-FM הנגיש והנוח ביותר שראינו בשנים האחרונות".
ב-Total Video Games דירגו את המשחק עם 9 מתוך 10: "האפשרויות החדשות ומנוע המשחק המלוטש של FM 2010 אחראים לכך שהמשחק שומר על קצב ההתקדמות שהתרגלנו לראות מהסדרה הפופולרית של SI".
Video Game שנתן גם הוא ציון 9 מתוך 10 כתב: "המשחק החדש ישאיר אתכם מרותקים למסך המחשב למשך חודשים שלמים. הגרסה הזו משפרת את הקודמת ויוצרת את המשחק הטוב ביותר בסדרה".

באתר Spong קיבל המשחק ציון 92 מתוך 100 ותואר כ"משחק מאוד מאוד מלוטש, שעומד בגאווה הרבה לפני המתחרים שלו בשוק, גם אם הפער מעט מצטמצם".
האתר הנורבגי Gamer דירג את המשחק כ"מושלם" עם הציון 10 מתוך 10, כמו העיתון הנורבגי דאגבלדט שנתן 6 מ-6 והמגזין הבריטי Club Magazine שנתן 5 מ-5.

FM Club יוצא לדרך בעונה חדשה
FM Club הוא מעין "מועדון חברים אקסקלוסיבי" של חובבי Football Manager, השירות עלה לראשונה בשנה שעברה עם Football Manager 2009 וממשיך כעת לעונה נוספת.
כל מי שיקנה עותק מקורי של Football Manager 2010 יקבל בתוך הקופסה קוד מיוחד, אותו יצטרך להזין באתר הרשמי של המשחק בכדי להצטרף למועדון החברים, בחינם.
הנרשמים ל-FM Club ייכנסו כל חודש להגרלות שונות על פרסים מעניינים. בשנה שעברה היו הגרלות על מחשבים ניידים, נעלי כדורגל של נייק, חולצה חתומה של מייקל אואן ועוד פרסים שווים.
הפרס הראשון השנה והגדול ביותר בתולדות FM Club יהיה שולחן כדורגל עם הלוגו של FM.
בנוסף להגרלות החודשיות, חברי FM Club יקבלו מבצעים והנחות שונות למוצרי כדורגל ומשחקי מחשב.

מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 03/11/2009
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי