FM 2010 - בלוג חידושים 24
סדרת בלוגים לקראת FM 2010 והפעם - מנכ"ל SI מציג 6 סרטונים מתוך המשחק החדש
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 07/10/2009 | צפיות: 2514
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2010
חברת הפיתוח Sports Interactive מסיימת בימים אלו את הפיתוח של משחק המנג'ר החדש, Football Manager 2010, שישוחרר ב-30/10/2009.
לקראת השחרור תעלה סדרת בלוגים שייכתבו ע"י מפתחי המשחק ויספרו על החידושים הגדולים, השיפורים, ההפתעות וגם סיפורים "מאחורי הקלעים".



בלוג חידושים 24 - סרטוני הדרכה
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

שוב שלום וברוכים הבאים לעוד בלוג לקראת השחרור של Football Manager 2010.

בבלוג אתמול סיפרתי לכם על השלב הסופי בפיתוח המשחק שבו אנו נמצאים כרגע, מספר שבועות לפני היציאה שלו לחנויות.
בעקבות כמה בעיות עם נתונים שהיו, יצרנו עכשיו "גרסה מועמדת לשחרור" שנייה, עם תיקונים לבעיות שהתגלו, אז בינתיים הכל לפי התכנון.

למרות זאת, הבלוגים לא לפי התכנון, כיוון שהבלוג היום אמור היה להיות על עניין הזכויות והרשיונות שיש לנו לליגות ולקבוצות השנה (זכויות לשימוש בסמלים, תלבושות וכו') אבל הוא נדחה בגלל רשיון שנוסף בדקה ה-90. אז הבלוג הזה יידחה לשבוע הבא.

זה הותיר אותי בעצם קצת אובד עצות, כיוון שאין לי תמונות חדשות שאושרו לפרסום עדיין, ועל שאר הדברים אני עוד לא כל כך מוכן לדבר. אז הייתה לי בעיה להחליט על מה יהיה הבלוג.
בסוף מצאתי משהו חדש ודי מגניב שעוד לא חשפנו אותו, אפילו אם הוא לא קשור ישירות למשחק.

השנה אנחנו מנסים לתרום את החלק שלנו במאמץ להצלת כדור הארץ ולכן החלטנו, לראשונה, שבמקום לצרף למשחק חוברת הוראות ענקית ומסורבלת עם המון דפים שנצטרך לכרות אלפי עצים בשבילה, אנחנו עוברים לחוברת הרבה יותר קטנה שדורשת לכרות הרבה פחות עצים.
ובנוסף לזה, אנחנו עושים מדריך הרבה יותר גדול, אונליין, באינטרנט.

המדריך (חוברת הוראות) באינטרנט יכלול הרבה יותר פרטים מהמדריכים המודפסים שהיו במשחקים בעבר, וגם תמיכה טכנית, שאלות נפוצות, ואפילו כמה סרטוני הדרכה.
מכיוון שכמה מסרטוני ההדרכה האלו כבר מוכנים (ראיתם כמה בסגנון הזה בבלוגים הקודמים), החלטתי להראות לכם אותם (רק אל תגלו ל-SEGA!). כך תוכלו לראות מה מצפה לכם בסרטוני ההדרכה המלאים ועל הדרך תראו עוד קצת מהמשחק החדש.

אני מקווה שבבלוג מחר נחזור לשגרה, וזה אומר שאני אכתוב על הממשק החדש (עיצוב, סקינים וכו'), על אופן השליטה במשחק, וגם אגלה לכם מה החידוש האהוב עליי ביותר ב-FM 2010, שזה משהו שלא דיברנו עליו בכלל עד כה.

לבינתיים, צפו בסרטוני ההדרכה החדשים של FM 2010.

מדריך כספים:



מדריך תקשורת עם שחקנים:



מדריך העברות 1:



מדריך העברות 2:



מדריך טיפים מהצוות המקצועי:



מדריך סקאוטינג:



Football Manager 2010 - כל הפרטים
Football Manager 2010 - כל התמונות
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 07/10/2009
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי