FM 2010 - בלוג חידושים 20
סדרת בלוגים לקראת FM 2010 והפעם - מנכ"ל SI מדבר על החידושים בתחום השיחות הקבוצתיות
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 01/10/2009 | צפיות: 2474
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2010
חברת הפיתוח Sports Interactive מסיימת בימים אלו את הפיתוח של משחק המנג'ר החדש, Football Manager 2010, שישוחרר ב-30/10/2009.
לקראת השחרור תעלה סדרת בלוגים שייכתבו ע"י מפתחי המשחק ויספרו על החידושים הגדולים, השיפורים, ההפתעות וגם סיפורים "מאחורי הקלעים".



בלוג חידושים 20 - שיחות קבוצתיות
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

אחר צהריים טובים לכולם.
היום כבר הבלוג ה-20 שלנו לקראת היציאה של Football Manager 2010. הזמן עובר מהר, אה?

בבלוג היום נדבר על השיחות הקבוצתיות ועל השיפורים שביצענו בהן השנה ב-Football Manager 2010.
מקודם שוחחתי עם ריסטו רמס, אחד המפתחים הבכירים כאן ב-SI והאחראי הראשי על תחום השיחות הקבוצתיות במשחק, וביקשתי ממנו לספר לי על החידושים והשיפורים שנעשו השנה בתחום הזה.
זה מה שהיה לו לומר...

"מאז שהכנסנו למשחק שיחות קבוצתיות של המנג'ר עם השחקנים שלו, קיבלנו מאנשים המון הצעות לגבי אפשרויות נוספות שצריך להוסיף למשחק.
אחד הדברים שביקשו מאיתנו הכי הרבה זה שיהיו בשיחה אפשרויות ספציפיות לתקופת טרום העונה, זמן בו אתה רוצה להעריך את הסגל שלך ואולי לעודד שחקנים מסוימים להראות לך מדוע הם ראויים למקום בהרכב.
כתוצאה מכך, ב-FM 2010 יש מספר אפשרויות חדשות לומר לשחקנים שלך בשיחות הקבוצתיות במשחקי ידידות בתקופת טרום העונה, כמו לבקש מהשחקנים להראות יותר מוטיבציה לנצח, או לעבוד קשה יותר, או להתמקד בכושר גופני ובהופעה במקום בתוצאה."

"במשחק החדש יש גם אפשרות למנג'ר להחמיא לשחקנים שלו על מחצית ראשונה טובה, או לקטול אותם על מחצית שנייה חלשה.
הוספנו גם גיוון לאפשרויות שכבר היו קיימות בשיחות הקבוצתיות, בהתאם לסיטואציות השונות במשחקים. למשל במפגשים של 2 משחקים, כאשר לא רק התוצאה במשחק הנוכחי חשובה אלא התוצאה בסיכום, יהיו אפשרויות ספציפיות למצב הזה בשיחה הקבוצתית."

"מלבד האפשרויות החדשות שיהיו לומר לשחקניך בשיחות, אנחנו באופן טבעי גם שיפרנו ותיקנו בעיות שהיו בתחום הזה.
עברנו על כל הבאגים שדווחו בנושא השיחות הקבוצתיות, ביצענו תיקונים ושיפרנו את ההשפעה של השיחות על השחקנים וכמו כן גם את האינטלגנציה של המנג'ר הממוחשב כאשר הוא בוחר מה לומר לשחקניו בשיחה הקבוצתית".

תודה לריסטו על ההסבר.

דבר אחד שהוא שכח לציין, ואני מאוד אוהב, זה שב-FM 2010 אתה יכול לערוך שיחה אישית עם מחליפים ברגע שאתה מכניס אותם להרכב, שזה משהו שהיה חסר מאוד בשנים הקודמות.

בבלוג של מחר נדבר על התחום הכספי ועל החידושים שנעשו בו, וגם אחשוף את הזוכה בתחרות ההצעה לשם של המסך החדש - Go To These Screens, עליה הכרזתי לפני כמה שבועות.

Football Manager 2010 - כל הפרטים
Football Manager 2010 - כל התמונות
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 01/10/2009
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי