FM 2010 - בלוג חידושים 18
סדרת בלוגים לקראת FM 2010 והפעם - מנכ"ל SI חושף את החידושים בתחום ההעברות והחוזים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 26/09/2009 | צפיות: 3078
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2010
חברת הפיתוח Sports Interactive מסיימת בימים אלו את הפיתוח של משחק המנג'ר החדש, Football Manager 2010, שישוחרר ב-30/10/2009.
לקראת השחרור תעלה סדרת בלוגים שייכתבו ע"י מפתחי המשחק ויספרו על החידושים הגדולים, השיפורים, ההפתעות וגם סיפורים "מאחורי הקלעים".



בלוג חידושים 18 - העברות וחוזים
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

שלום לכולם וברוכים הבאים לבלוג האחרון של Football Manager 2010 לשבוע הזה.
השבוע הסתיים, למרות שאצלנו ב-SI כרגע אין בכלל שבועות. כל שבוע מתחבר לזה שאחריו, אנחנו עובדים בלי הפסקה בימים אלו כיוון שנותרו רק עוד כמה שבועות לסיום הפיתוח של המשחק החדש.
חלק מאיתנו כבר נראים יותר כמו זומבים מאשר בני אדם, נשארים לעבוד על מאוחר וקמים מוקדם.

למרות שאנחנו מפתחים משחקים כבר הרבה שנים ובכל שנה התקופה הזו הורגת אותנו, עדיין אני תמיד שוכח עד כמה מעייפים ומתישים השבועות האלו.
טוב, ברגע ש-Football Manager 2010 יהיה בחנויות ונראה אנשים עם חיוך על הפנים משחקים בו, נדע שזה השתלם. כמו בכל שנה.

הבלוג של היום יתעסק בתחום ההעברות והחוזים, שזה חלק ענקי וחשוב מאוד מהמשחק.
למרות שעל המשחקים הקודמים בסדרה היו המון שאמרו שהם כל כך מציאותיים מבחינת העברות שהם כבר חוזים את ההעברות שמתרחשות במציאות ושיש לנו את מערכת ההעברות הכי טובה, זה עדיין היה אחד התחומים הבעייתיים במשחק.
מערכת ההעברות היא ללא ספק תחום שהיו בו המון באגים ובעיות.

זה קשה מאוד לאזן את ההעברות שמתרחשות ב-50 המדינות הפעילות במשחק, כל שכן את ההעברות במועדוני תחתית לא פעילים, כאשר בכל מדינה יש חוקי העברות שונים, מדיניות אחרת וכו'.
לא הפתיע אותנו בכלל שנמצאו דברים חריגים ובעייתיים במשחקים האחרונים בסדרה.
אז החלטנו שהשנה נקדיש זמן לתיקונים, שיפורים וליטושים רבים במערכת ההעברות ואני שמח לספר שמאות מהבעיות והבאגים שדווחו כבר תוקנו ל-FM 2010 וחלפו מהעולם.

כתוצאה מהתיקונים הרבים, מה שתראו ב-FM 2010 זה את מערכת ההעברות הכי מאוזנת והכי מציאותית שהייתה במשחקים שלנו אי פעם, עם משאים ומתנים טובים יותר בין המועדונים ואפילו יותר העברות שאתם עשויים לראות במציאות.
אני לא מתכוון לשבת פה ולכתוב לכם שזה מושלם כי שום דבר לא מושלם, אבל אין ספק שמערכת ההעברות היא הטובה ביותר שלנו, והמציאותית ביותר בכל משחק מנג'ר שנראה עד היום.
ההעברות הגיוניות יותר, המחירים מציאותיים יותר, החוזים כמו במציאות.

מלבד כל התיקונים והשיפוצים, מצאנו גם זמן להוסיף כמה חידושים קטנים שיקלו עליכם וגם יוסיפו מציאותיות למשחק.
אחד מהם הוא האפשרות החדשה לקנות סעיפי העברה.
למשל, אם רכשת שחקן כאשר בעסקה יש סעיף לפיו אתה תשלם למועדון שלו 500 אלף ליש"ט אחרי 50 הופעות, כעת תוכל לנסות ולקנות את הסעיף הזה במחיר נמוך יותר, לפני שהוא מגיע להופעה ה-50.
אז בוא נניח שיש לך קצת כסף בצד ואתה יודע שהמועדון הקודם שלו עני מאוד, אתה יכול להציע להם לשלם להם עכשיו ולא לחכות והם אולי יסכימו למכור לך אותו בהנחה, רק ב-200 אלף, רק כדי לקבל קצת כסף כאן ועכשיו.
מה אתה מרוויח? משלם פחות. מה הם מרוויחים? מקבלים את הכסף מיד, לא צריך לחכות שהסעיף ייכנס לתוקף.

דבר ששמנו לב אליו בעולם הכדורגל בשנים האחרונות זה הנסיונות לפתות ו"לגנוב" כשרונות צעירים מקבוצות אחרות. לאחרונה זה גם עלה לכותרות לא מעט (צ'לסי נענשה על עבירה כזו).
אנחנו במשחקים שלנו תמיד נצמדים לחוקי הכדורגל ולכן כבר שנים רבות אם רצית להחתים שחקן צעיר ב-FM, היית צריך לשלם לקבוצה שלו פיצויים, כפי שנקבעו בבית הדין.
למרות זאת, המועדונים הגדולים ב-FM תמיד העדיפו להחתים שחקנים מנוסים שיבואו מיידית, מאשר לחשוב על העתיד ולחפש שחקני נוער מוכשרים.
ב-FM 2010 תוכלו לראות שהמון קבוצות יתעניינו בכשרונות צעירים בגיל הרבה יותר מוקדם, והמועדונים ינסו לשפר את קבוצת הנוער שלהם הרבה יותר מאשר במשחקים הקודמים.

עם כל המשבר הכלכלי שיש כרגע בעולם, המרגלים שלנו מתחום הכדורגל אמרו לנו שהתשלומים בעסקאות נפרסים כיום לתקופות יותר ארוכות מאשר בעבר.
אז הקשבנו להם וב-FM 2010 הגדלנו את אפשרויות התשלומים והוספנו אפשרות, מלבד האפשרויות שהיו במשחקים הקודמים לשלם הכל על המקום או לחלק לתקופות של עד שנתיים, לפרוס את התשלומים ל-48 חודשים, אם תרצה.

יש גם שיפורים באפשרויות ההשאלה, כאשר עכשיו אתה יכול להציע כמה שחקנים שלך להשאלה בו זמנית.
בנוסף, מועדונים שבודקים אפשרות להשאיל שחקן שלך יפרטו בפניך את העסקה שהם דורשים.
וגם עכשיו אם אתה מציע שחקן שלך להשאלה, יש אפשרות להוסיף אותו אוטומטית לרשימת השחקנים להשאלה.

אם אתה מקבל המון הצעות ממועדונים שונים על שחקן שלך, אתה יכול עכשיו להגיב לאחת ההצעות עם הצעה נגדית ואז להשתמש בהצעה החדשה שלך לכל המועדונים האחרים, במקום לעבור הצעה הצעה ולשנות בכל אחת את הסעיפים והסכומים.
אה, ובמידה ואתה מציע שחקן שלך באופן גורף למועדונים אחרים באמצעות שליחת פקס (אפשרות שקיימת כבר כמה משחקים), יש עכשיו אפשרות להוציא מהפקס מועדונים זרים, כך שאם לשחקן הזה במקרה נגמר החוזה עוד כמה חודשים, אתה לא תעיר את כל המועדונים שיכולים להחתים אותו בחינם, תחת חוק בוסמן.

זהו. אלו הם חלק מהחידושים בתחום ההעברות והחוזים של Football Manager 2010.
כשתשחקו במשחק אתם תמצאו עוד המון שיפורים, אבל אי אפשר לגלות הכל בפעם אחת...

נתראה בשבוע הבא!

Football Manager 2010 - כל הפרטים
Football Manager 2010 - כל התמונות
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 26/09/2009
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי