FM 2010 - בלוג חידושים 17
סדרת בלוגים לקראת FM 2010 והפעם - מנכ"ל SI מספר איך נוכל לקבל רק את החדשות שמעניינת אותנו
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 25/09/2009 | צפיות: 2146
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2010
חברת הפיתוח Sports Interactive מסיימת בימים אלו את הפיתוח של משחק המנג'ר החדש, Football Manager 2010, שישוחרר ב-30/10/2009.
לקראת השחרור תעלה סדרת בלוגים שייכתבו ע"י מפתחי המשחק ויספרו על החידושים הגדולים, השיפורים, ההפתעות וגם סיפורים "מאחורי הקלעים".



בלוג חידושים 17 - מנוי לחדשות
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

הגענו לבלוג האחרון מתוך 4 הבלוגים שהוקדשו לחידושים בתחום התקשורת במשחק החדש Football Manager 2010.
הגיע הזמן להציג כמו שצריך את אחת התוספות המסקרנות במשחק החדש - מנוי לחדשות.

כבר סיפרתי פעמים אחדות בבלוגים על איך שבמהלך השנה האחרונה בילינו אפילו יותר זמן מבעבר בשיחות עם אנשים ששיחקו במשחקים הקודמים שלנו, והגענו למסקנה חד משמעית שאנחנו לא יכולים לרצות את כולם כל הזמן.
אחד התחומים שבהם הדעות של שחקני FM היו חלוקות הוא תחום החדשות - האם כמות החדשות והידיעות מעולם הכדורגל שמגיעה אליך ב-FM היא מוגזמת או שבכלל צריך עוד?
חלק מהאנשים אמרו לנו שמעניין אותם לקרוא ידיעות רק על הקבוצה שלהם, ולא אכפת להם מי זכתה באליפות הליגה כל עוד זו לא הקבוצה שלהם. מצד שני יש אנשים שביקשו לקבל לתיבת החדשות שלהם כל פיסת מידע, כולל מהליגות הנמוכות.

במקום להתווכח ולבחור עם איזו קבוצת אנשים אנחנו הולכים, צוות התקשורת כאן ב-SI עלה על רעיון - למה שלא ניתן לאנשים שמשחקים FM לבחור בעצמם איזה חדשות וידיעות הם יקבלו לתיבה שלהם, ואיזה לא.
המסך החדש הזה נקרא "מרכז החדשות" (News Centre) והוא מבוסס על מערכת מנוי פשוטה, שמאפשרת לך "לעשות מנוי" וכתוצאה מכך לקבל מידע וחדשות, על כל פריט שקיים במשחק - שחקנים, אנשי צוות, מועדונים, מדינות ומפעלים.
מסך "מרכז החדשות" הוא בנוסף לתיבת ההודעות הרגילה שלך, שבה תמשיך לקבל את כל ההודעות החשובות בנוגע למועדון שלך.


מרכז החדשות

כדי לעשות מנוי חדשות על פריט מסוים במשחק, יש פשוט להיכנס למסך הפרופיל שלו וללחוץ על סמל המנוי (כוכב) שנמצא בחלקו העליון של המסך. לאחר שנרשמת, כל ידיעה על הפריט הזה תופיע במרכז החדשות.
אלו שאוהבים לרדת לפרטים יוכלו להשתמש במסך "ניהול מנויים", בו ניתן לציין לאילו קטגוריות של חדשות אתה רוצה להיות מנוי - חדשות על פרסים, על שיאים, על העברות וכו'.
כאשר יש ידיעות חדשות מופיע סמל של עיתון, ואתה גם מועבר אוטומטית למסך "מרכז החדשות" מפעם לפעם, כל עוד יש לך ידיעות שלא נקראו שם.

כאשר אתה מתחיל משחק חדש, אתה אוטומטית מקבל מנוי על ידיעות שקשורות ללאום שלך (והלאום המשני, אם יש), למועדון האהוב שבחרת, למדינה בה המעודון שלך משחק, לקבוצות הבת שלך, לליגה שבה המועדון משחק, למפעלי הנבחרות הגדולים, למפעל הגביע במדינה, למפעלים היבשתיים הגדולים וכו'.
כמובן שאתה יכול לערוך את המנויים ולמחוק פריטים שאתה לא רוצה לקבל עליהם ידיעות.
גם כאשר אתה מוסיף שחקן לרשימת הקניות שלך, הוא אוטומטית מתווסף לפריטים עליהם אתה מנוי לקבל חדשות.

זהו. הבלוג הזה, יחד עם 3 הבלוגים הקודמים השבוע, זה כל מה שאנחנו מתכננים לחשוף מתחום התקשורת ב-Football Manager 2010.
את שאר השיפורים בתחום הזה אנחנו משאירים לכם לגלות לבד ב-30/10, כשהמשחק ייצא.

נתראה מחר בבלוג חדש.

Football Manager 2010 - כל הפרטים
Football Manager 2010 - כל התמונות
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 25/09/2009
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי