FM 2010 - בלוג חידושים 15
סדרת בלוגים לקראת FM 2010 והפעם - מנכ"ל SI מספר על השיפורים שנעשו בתחום מסיבות העיתונאים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 23/09/2009 | צפיות: 2606
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2010
חברת הפיתוח Sports Interactive מסיימת בימים אלו את הפיתוח של משחק המנג'ר החדש, Football Manager 2010, שישוחרר ב-30/10/2009.
לקראת השחרור תעלה סדרת בלוגים שייכתבו ע"י מפתחי המשחק ויספרו על החידושים הגדולים, השיפורים, ההפתעות וגם סיפורים "מאחורי הקלעים".



בלוג חידושים 15 - מסיבות עיתונאים
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

מעולם לא הייתה במשחקים שלנו תוספת שזכתה לתגובות כל כך שונות כמו "מסיבות עיתונאים" שהוספנו בשנה שעברה, ב-Football Manager 2009.
היו כאלו שאמרו "אני חולה על מסיבות העיתונאים!" ומצד שני היו גם המון שטענו "זה כל כך משעמם!".

ובכן, ברוכים הבאים לעולם מסיבות העיתונאים.
כל שנה לקראת יציאת משחק Football Manager חדש אני נוסע ברחבי אירופה ועושה מסיבות עיתונאים במדינות השונות, ליחצ"ן את המשחק החדש.
בכל מסיבת עיתונאים כזו אני מציג דמו של המשחק ואז העיתונאים שואלים אותי המון שאלות. בכל מסיבה גם השאלות דומות מאוד אחת לשניה. ככה זה מסיבות עיתונאים.
גם בכדורגל, אם נחשוב על מסיבות העיתונאים של ארסן ונגר ואלכס פרגוסון, כולם נשאלים את אותן שאלות באותם נושאים שבוע אחר שבוע. מדי פעם צץ משהו חדש.
אפשר גם אפילו לראות אותם מתעצבנים כל פעם מחדש משאלות מסוימות בכל מסיבת עיתונאים (האמת היא שאני נהנה ממסיבות העיתונאים שלי, אבל זה כנראה בגלל שזה רק כמה שבועות בשנה, לא כל שבוע).


מסיבת עיתונאים להצגת הרכש החדש

אז בשאיפה ליצור משחק מציאותי ככל האפשר, אבל גם מבלי לעצבן את אלו שאוהבים או שונאים את מסיבות העיתונאים, העברנו המון זמן במחשבות על איך לשפר את מסיבות העיתונאים ב-Football Manager 2010.
מסיבות העיתונאים זה אחד החלקים החשובים במשחק ולכן השקענו זמן רב במחשבה.

קודם כל, ב-FM 2009 יכולת לשלוח את עוזר המנג'ר שלך לענות על השאלות במקומך (ולאלו ששונאים מסיבות עיתונאים הייתה אפילו אפשרות לקבוע שהעוזר יעשה תמיד את מסיבות העיתונאים).
במשחק החדש יש לכל איש צוות נתון של "התמודדות עם התקשורת", ולכן אם תרצה לשלוח את העוזר שלך למסיבות העיתונאים במקומך, תצטרך לבחור אותו בקפידה, לבחור אחד שיודע להתמודד עם עיתונאים.

עבור אלו שאוהבים את מסיבות העיתונאים, שיפרנו אותן מאוד ב-FM 2010.
אם ב-FM 2009 קיבלתם בדרך כלל את אותן אפשרויות תשובה כלליות, בלי קשר לשאלה שנשאלה, אז ב-FM 2010 לכל שאלה יש תשובות ספציפיות משלה, מה שנותן הרבה יותר עומק למסיבות העיתונאים, והאמת שזה גם יותר הגיוני.
גם לשחקני הקבוצה שלך יש נתון של "התמודדות עם התקשורת", וכך בהתאם לאופי שלהם הם יהיו מרוצים או יתעצבנו כשתדבר עליהם או על הקבוצה במסיבות עיתונאים, בדיוק כמו במציאות.
ב-FM 2010 הוספנו גם המון שאלות חדשות למסיבות העיתונאים, כך שעכשיו יש מעל 500 שאלות במשחק. השאלות פחות חוזרות על עצמן, ויש גם שאלות נדירות שיופיעו רק בסיטואציות נדירות (שאלות על זכייה בטריפל וכו').

ויש גם סוג חדש לגמרי של מסיבות עיתונאים ב-FM 2010 - מסיבות עיתונאים להצגת רכש חדש.
לאחר שתחתים שחקן חדש (או מספר שחקנים), תוכל לערוך מסיבת עיתונאים ולהציג אותם. תוכל לספר על ההשפעה של השחקן החדש על המועדון, על הסגל, הלחץ שיהיה עליו, הכסף ששולם עבורו ושאר הדברים שהיו שואלים אותך במציאות.

מחר אני אמשיך לספר לכם על החידושים בתחום התקשורת של FM 2010.

Football Manager 2010 - כל הפרטים
Football Manager 2010 - כל התמונות
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 23/09/2009
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי