המדריך לתייר 2009 - צ'כיה
המדריך לתייר - היכרות עם מדינות קטנות וליגות מעניינת שכדאי שתכירו ב-FM 2009 והפעם - צ'כיה
נכתב ע"י: Dvir. | בתאריך: 27/09/2009 | צפיות: 3903
קטגוריה: המדריך לתייר | משחק: Football Manager 2009
"המדריך לתייר" - ב-Football Manager יש מבחר עצום של מדינות גדולות וקטנות ושל ליגות מעניינות שאתם לא מכירים וכדאי שתכירו.
רגע לפני שיוצא FM 2010, נערוך היכרות עם כמה מדינות כאלו.

כותב המאמר:orel9310

המדינה שנבחרה הפעם היא צ'כיה.



ליגת העל הצ'כית היא הליגה הבכירה ביותר בצ'כיה.
גמברינוס הוא רק כינויה הרשמי של הליגה וגם שם הספונסר הראשי של הליגה.

היסטוריה:
ההיסטוריה של הליגה הצ'כית התחילה עוד במאה ה-19. עד שנת 1992 גם מדינות מסלובקיה שיחקו באותה הליגה של הצ'כים בגלל שהן היו תחת חסות מדינת צ'כוסלובקיה.
הליגה הצ'כית היא ליגה צעירה שמתפתחת עם השנים וצפויה לה עוד היסטוריה ארוכה, כדאי לכם להיות חלק ממנה.

המועדונים המוכרים ביותר בליגה הצ'כית הם:
סלביה פראג, ספרטה פראג, סלובן ליברץ, באניק אוסטראבה וקיי טפליצה.

שחקנים צ'כים בולטים שהתחילו בצ'כיה:
פאבל נדבד, מארק יאנקולובסקי, זדנק גריגרה, קארל פובורסקי, פטר צ'ך, תומאש רוזיצקי, מילאן בארוש, יאן קולר, פטריק ברגר.


פטר צ'ך, כוכב גדול בנבחרת צ'כיה

מידע על נבחרת צ'כיה:
בעשור האחרון צ'כיה נחשבת לאחת הנבחרות החזקות באירופה, היא הגיעה להישגים מצויינים בעשור האחרון בעיקר בגלל הסגל המצויין העומד לרשות המאמן.
בשנת 1996 הגיעה צ'כיה לגמר היורו אך הפסידה 2:1 בגמר לגרמניה, ביורו 2004 הצליחה נבחרת צ'כיה להגיע עד לחצי הגמר, הישג מצויין לנבחרת. בשנת 2006 הצליחה צ'כיה בפעם הראשונה לעלות למונדיאל כמדינה עצמאית ונפרדת אך היא לא צלחה באותו מונדיאל כאשר היא השיגה ניצחון 3:0 על ארצות הברית, אך הפסדים לאיטליה ולגאנה בתוצאות 2:0, 2:0 הדיחו אותה מהמפעל כבר בשלב הבתים.
הנבחרת הצ'כית השתתפה לאחרונה ביורו 2008 אותו סיימה מוקדם מהצפוי בשלב הבתים.
איצטדיון הנבחרת הוא AXA ארנה, פראג.


איצטדיונה הביתי של הנבחרת

מבנה הליגה:
בליגה משחקות 16 קבוצות כאשר הקבוצות המובילות מעפילות למפעלים האירופיים ו-2 הקבוצות האחרונות בטבלה יורדות אל ליגת המשנה, ו-2 קבוצות מליגת המשנה עולות את הליגה הבכירה.
2 הקבוצות שבסוף העונה מסיימות ב-2 המקומות הראשונים מעפילות לליגת האלופות , הקבוצה שמסיימת במקום השלישי מעפילה אל הליגה האירופית וכך גם זוכת הגביע הצ'כי, והקבוצה הממוקמת במקום הרביעי מעפילה למפעל האינטרטוטו.

איזה קבוצות כדאי לבחור:
ליברץ- ליברץ היא קבוצה שבדרך כלל מסיימת בחלק העליון של הטבלה. המטרה שלכם היא לחזק את הסגל ולהתחיל להוות איום על סלביה פראג וספרטה פראג בצמרת, תנסו להתחזק כמה שיותר ולאחר מכן להתחיל לטפס בצמרת ולנסות לקחת את האליפות, באירופה המטרה היא להגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית ולנסות להעפיל אל שלב הנוק אאוט ומשם לנסות להגיע כמה שיותר רחוק.

ויקטוריה פילזן- ויקטוריה פילזן היא קבוצה המורכבת בעיקר משחקנים צ'כים ומיעוט של שחקנים לא צ'כים, המטרה שלכם היא לבנות בסיס לקבוצה ולהתחיל להתקדם בליגה אל הצמרת, לנסות לחזק את הסגל ככל האפשר ולהעפיל אל המפעלים האירופים ולנסות להצליח שם כמה שיותר.

פריברם- פריברם היא קבוצה שממוקמת בעיקר בתחתית הטבלה, המטרה שלכם בעונה הראשונה היא לנסות ולהציל את הקבוצה מירידת ליגה, לאחר מכן להתחיל לנסות להתמקם באמצע הטבלה ולאחר שאתם בונים סגל מספיק חזק, להתחיל להתמודד על מקום במפעלים האירופים ומשם הדרך יכולה להיות סלולה לאליפות.

קאלדנו- קאלדנו היא קבוצת שפייבוריטית לסיים במקום האחרון בטבלה, המטרה שלכם להצליח להשאיר את קאלדנו בליגה הבכירה ולהתחיל לעלות במעלה הטבלה, זהו אתגר קשה מאוד אך עם נחישות והתמדה אפשר גם להגיע למפעלים האירופים ואפילו גם לאליפות.

מאיפה כדאי להביא שחקנים?
כדאי להביא שחקנים בעיקר מדרום אמריקה, שם השחקנים רוצים להגיע לאירופה ולהצליח כמה שיותר, בעיקר לקבוצה כמו פריברם.
לנסות לחפש שחקנים חופשיים לקבוצה שיסכימו לבוא בתנאים מינימלים.
אפשר להביא שחקנים גם ממדינות אירופה כמו: שבדיה, רומניה ואני מאמין שגם שחקנים צעירים מהליגה הישראלית יסכימו להגיע אל הליגה הצ'כית.

אז בהצלחה לכולם!
(קרדיט ל-orel9310 שכתב את המדריך).
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש Dvir. בתאריך 27/09/2009
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי