FM 2010 - בלוג חידושים 13
סדרת בלוגים לקראת FM 2010 והפעם - מנכ"ל SI חושף עוד כמה חידושים קטנים ומגניבים במשחק החדש
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 21/09/2009 | צפיות: 2367
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2010
חברת הפיתוח Sports Interactive מסיימת בימים אלו את הפיתוח של משחק המנג'ר החדש, Football Manager 2010, שישוחרר ב-30/10/2009.
לקראת השחרור תעלה סדרת בלוגים שייכתבו ע"י מפתחי המשחק ויספרו על החידושים הגדולים, השיפורים, ההפתעות וגם סיפורים "מאחורי הקלעים".



בלוג חידושים 13 - תוספות קטנות
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

קודם כל, אני מקווה ששמעתם על ה-Football Manager Podcast, תוכנית הרדיו האינטרנטית שלנו.
היום עלה הפרק הראשון של העונה החדשה ואפשר להוריד אותו בחינם ב-iTunes (בעמוד הספורט).
בכל שבועיים יעלה פרק חדש בתוכנית הרדיו. אני (מיילס ג'קובסון) מנחה את התוכנית כאשר בכל פעם יתארחו עיתונאים ואנשי כדורגל וידברו איתי על כדורגל, על Football Manager 2010 ועל שאר הדברים המעניינים.
הורדת התוכנית

נחזור לבלוג. היום אני אספר לכם על כל מיני חידושים ותוספות ב-Football Manager 2010 שלא נכללים תחת קטגוריה ספציפית, אבל עדיין נחמדים ומגניבים.

קודם כל, עשינו כמה שינויים בעניין קבוצות אם/בת.
שיפרנו את תהליך החקירה בנושא הקבוצות האלו במהלך השנה האחרונה, כך שעכשיו כל הכספים שמעורבים בעסקאות האימוץ האלו הוזנו במאגר הנתונים ויופיעו גם במשחק.
כתוצאה מכך, קבוצות הבת יהיו מדויקות ונכונות יותר.

כאשר יש לך קבוצת בת ממדינה אחרת בעולם, וההסכם הוא למטרת עזרה עם מחלקת הנוער, אתה עלול לפעמים לראות ששחקנים ש"נולדים" בקבוצת הנוער שלך, יהיו מאותה מדינה.
כך שאם למשל יש לך קבוצת בת מבלגיה, אתה עשוי למצוא שחקני נוער בלגיים שמופיעים פתאום בקבוצת הנוער שלך, לאחר שמתרחש עדכון עונתי ושחקנים חדשים קופצים לנוער.

ב-Football Manager 2009 הכנסנו לראשונה למשחק "מסיבות עיתונאים", ואפשרנו גם לבקש מעוזר המנג'ר לקיים אותן במקומך.
מה שהיה חסר זה אפשרות לדעת האם עוזר המנג'ר יהיה טוב במסיבת עיתונאים, אז במשחק החדש הוספנו לכל איש צוות "סגנון התמודדות עם התקשורת", מה שיעזור לך להבין איך עוזר המנג'ר שלך יתמודד עם התקשורת במסיבות העיתונאים.


אצטדיונים חדשים

חידוש קטן ומגניב ב-Football Manager 2010 הוא שאם אתה מצהיר על רצונך במשרת המנג'ר במועדון מסויים, ואז מגיע למשחק של אותו מועדון (כלומר בוחר לצפות במשחק), התקשורת תתעסק בך ובהחלטתך להגיע למשחק, כמו במציאות.
גם ההנהלה והאוהדים במועדון הנוכחי שלך (וגם במועדון אליו אתה רוצה לעבור) יידעו שהגעת למשחק ויגיבו על זה. זה יכול לעזור, או לפגוע, בסיכויים שלך לקבל את המשרה.

עוד דבר שממחיש את השאיפה שלנו לדיוק ולירידה לפרטים זה האצטדיונים החדשים של FM 2010.
אם האצטדיון של קבוצתך מכיל גם יציעי בטון וגם יציעי מושבים, ואתה צריך לארח משחק שבו ניתן להשתמש אך ורק במושבים (משחק בליגת האלופות, משחק נבחרות וכו'), האזור ללא המושבים ייסגר או שיוחלף במושבים זמניים, מה שיגרום למספר צופים קטן יותר ממשחקים אחרים, בדיוק כמו במציאות.

זהו, מספיק להיום.
כולנו כאן עובדים מאוד קשה בימים אלו, נותרו מספר שבועות בלבד עד להשלמת הפיתוח של המשחק, אז אנחנו נעדכן בהתפתחויות.
נתראה.

Football Manager 2010 - כל הפרטים
Football Manager 2010 - כל התמונות
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 21/09/2009
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי