FM 2010 - בלוג חידושים 9+10
סדרת בלוגים לקראת FM 2010 והפעם - סיקור מעמיק של האפשרויות החדשות בפתיחת משחק חדש וגם - 10 תמונות חדשות!
נכתב ע"י: ofirroze | בתאריך: 16/09/2009 | צפיות: 4460
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2010
חברת הפיתוח Sports Interactive מסיימת בימים אלו את הפיתוח של משחק המנג'ר החדש, Football Manager 2010, שישוחרר ב-30/10/2009.
לקראת השחרור תעלה סדרת בלוגים שייכתבו ע"י מפתחי המשחק ויספרו על החידושים הגדולים, השיפורים, ההפתעות וגם סיפורים "מאחורי הקלעים".



בלוג חידושים 9+10 - פתיחת משחק חדש
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

והיום פינוק מיוחד - 2 בלוגים באחד!

למרבה הצער, לא היה ניתן לפרסם אתמול בלוג בגלל מחלה גם של איש וגם של מחשב, אז היום הבלוג הולך להיות מחולק לשני חלקים, שמראים איך שיפרנו את החוויה הראשונית בעת הפעלת המשחק.
במקום סרטון הוידאו שאמור היה להיות מצורף היום, הבלוג כולל 10 תמונות חדשות.

כפי שהזכרתי בבלוגים הקודמים, ערכנו מחקרים בקרב שחקני FM לקראת Football Manager 2010 כדי להפוך את המשחק קל לשימוש עבור שחקנים ותיקים וחדשים כאחד.
חלק מזה היה על איך השחקנים מתחילים את המשחק, ועל איזורים שהם מתבלבלים בהם. ב-FM 2010 תהיה מערכת נוחה לשחקנים חדשים, אך גם אפשרויות מתקדמות נוספות לותיקים.

אנחנו ננסה תמיד לתת לכם, השחקנים, שליטה רבה ככל האפשר כדי להתאים אישית המשחק שלכם לפי מה שנוח לכם. בעבר נכשלנו בזה שהביצועים של המחשב שלך לפעמים מנעו ממך לשחק באופן חלק.
אין הרבה מחשבים בעולם שמסוגלים להתמודד עם 50 ליגות ומאות קבוצות במשחק, וגם אין הרבה מחשבים שמסוגלים להתמודד עם 400 אלף אנשי צוות ושחקנים שנמצאים במאגר הנתונים של המשחק.
לכן הוספנו השנה מערכת דירוג פשוטה, שמודדת את מהירות העיבוד של המחשב שלך, מהירות הכונן הקשיח והזיכרון שיש לך, ולא רק ממליצה לך איך להוציא את המקסימום מהמשחק, אלא גם להתאים אישית את ההגדרות שלך, ולאפשר לך לדעת מה ההשפעה של השינוי שתבצע על המשחק.

יחד עם זאת, זה לא אומר שנגביל אותך בפעולותיך, נהפוך הוא.
עם FM 2010 מאגר הנתונים קל יותר לעריכה ולשינוי, וכפי שתראה גם בתמונות, בפתיחת משחק חדש ניתן להוסיף שחקנים לפי מדינות, ליגות, אזרחות, מועדונים ועוד.
לראשונה גם תוכל לראות כמה שחקנים ייטענו למאגר הנתונים שלך בהתבסס על השינויים שאתה עתיד לבצע, ולהרגיש את ההשפעה של זה על מהירות המשחק.

כשאתה מתחיל משחק חדש, יש דברים חדשים שתראה מיד, וחלקם גם יכולים להופיע כאשר תתקבל לעבודה חדשה במועדון חדש.
גם אם תצטרף למועדון חדש, אתה תדע על כל ההעברות הצפויות. למשל, אם המנג'ר הקודם החתים שחקן שעדיין לא הגיע לקבוצה, אתה תדע על כך.
ביום הראשון שלך בעבודה, אתה גם תקבל אפשרות לארגן משחק ידידות מול קבוצת המילואים כדי להכיר את שחקניך.
יש גם שינויים במערכת התקשורת, אך על כך אני אספר בבלוגי התקשורת הקרבים.

אחד הדברים הראשונים שאני עושה כאשר אני מתחיל משחק חדש זה ללכת למסך הגדרות הקבוצה שלי. שם ניתן להגדיר הוראות לעוזר המנג'ר שלך ולבקש ממנו לעשות משימות שונות כמו קביעת משחקי ידידות. יש שם גם כמה אפשרויות חדשות שניתן לראות בתמונה המצורפת.

אתם בטח יודעים עד כמה זה מעצבן לקבוע הוראות העברה (ברשימת ההעברות, ניתן להשאלה) לאחר שקבוצה מציעה על שחקן, וב-FM 2010 תוכל לקבוע הוראות ברירת מחדל לגבי נושא זה.
יש גם אפשרות להורות לסקאוט לעקוב אחר שחקנים ששלחת להשאלה, וגם אפשרות לקבוע מחירי ברירת מחדל להעברה, להשאלה וגם אחוזי משכורת שהמועדון משלם לשחקן שבהשאלה.

במסך הגדרות הקבוצה יש גם קטע חדש מתחת לאזור ההעברות שנקרא באופן זמני Go To These Screens. החלק הזה מאפשר לך לקבוע את זרימת המסכים במשחק - לאיזה מסך תרצה לעבור אחרי כל פעולה שעשית (הצעת העברה, משחק, שינוי טקטיקה וכו').
כך שאתה, בתור מנג'ר, מקבל שליטה מלאה על מה שאתה רואה, ומתי.

אם יש לך הצעה טובה יותר במקום Go To These Screens, בבקשה שלח לנו מייל ל- comps@sigames.com עם הצעות לשם אחר. הפרס יהיה עותק של FM 2010 או של FMH 2010.
בתור שופט יחיד, אם אני אראה ששני אנשים שלחו את אותה הצעה מנצחת, הראשון ששלח יזכה. אז בבקשה תשלחו לנו הצעות.

תמונות חדשות מתוך FM 2010:


מסך הפתיחה


אשף פתיחת משחק חדש


בחירת מדינות


בחירת ליגות


הגדרות מתקדמות - פתיחת משחק חדש


הגדרות מתקדמות - פתיחת משחק חדש


הגדרות מתקדמות - פתיחת משחק חדש


בחירה מתקדמת של גודל מאגר הנתונים


משחק ידידות עם המילואים

Football Manager 2010 - כל הפרטים
Football Manager 2010 - כל התמונות
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש ofirroze בתאריך 16/09/2009
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי