"בלוג השנה" - מועמד 1
בכל יום נחשוף מועמד חדש בתחרות "בלוג השנה" ונערוך היכרות עם יוצר הבלוג - הבלוג הראשון הוא "Wycombe - תהילה זו לא מילה גסה"
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 11/07/2009 | צפיות: 3564
קטגוריה: בלוג השנה | משחק: Football Manager 2009
FMisrael מצדיע לכותבי הבלוגים המצטיינים בתחרות חדשה - "בלוג השנה". בימים הקרובים תיפתח ההצבעה ואתם תבחרו את הבלוג הטוב ביותר. יוצר הבלוג יזכה בפרס שווה מתנת חברת SEGA.
בכל יום אנחנו חושפים בלוג נוסף המועמד לזכות בתואר "בלוג השנה" והיום מועמד מספר 1 - "Wycombe - תהילה זו לא מילה גסה" של הגולש Iniesta8 (לשעבר flashBangS).



"Wycombe - תהילה זו לא מילה גסה" הוא ללא ספק אחד הבלוגים הבולטים שהופיעו באתר במהלך השנה האחרונה.
הבלוג מספר על וויקומב, קבוצה קטנה וצנועה המשחקת בליגה הרביעית באנגליה, אליה מגיע Iniesta8 בניסיון להעלות את הקבוצה לתהילה - בהחלט אתגר לא פשוט.

העדכונים בבלוג מאוד מושקעים, מפורטים ומלווים בתמונות של השחקנים, המשחקים ועוד.
עריכת הטקסט בבלוג מרשימה, עם פסקאות מסודרות, קישורים ושילוב טוב של טקסט ותמונות.
"Wycombe - תהילה זו לא מילה גסה" מדורג במקום ה-2 בדירוג הצפיות, במקום ה-2 בדירוג ההמלצות ובמקום ה-3 בדירוג המנויים.


הטבלה בסיום העונה הראשונה

היכרות עם היוצר - Iniesta8

ספר לנו קצת על הבלוג והקבוצה שלך. מאיפה הגיע הרעיון לבלוג? לאיזה הישגים הגעת איתה?
הכל התחיל כאשר קראתי סיפור על וויקומב באנגלית - הוא פורסם על ידי משתמש בשם barca4ever מהפורום המתחרה.
עוד סיפור שנתן לי השראה מאוד גדולה לפתוח שמירה עם וויקומב היה הסיפור של נטע, rhcp, וגם הוא היה על וויקומב. רציתי לאתגר את עצמי בשמירה ארוכה עם קבוצה קטנה ולבסוף הלכתי על וויקומב, קבוצה שאליה מאוד התחברתי עקב הסיפורים הנפלאים של המשתמשים שעליהם דיברתי.
זה החל עם עלייה מהליגה הרביעית בשנת האימון הראשונה שלי, נמשך עם עלייה נוספת מהליגה השלישית ובשנתיים של אימון הצלחתי להעניק למועדון שתי אליפויות. בליגת המשנה, הרמה הייתה גבוהה יותר משתי הליגות הקודמות ולכן סיימנו את העונה רק במקום החמישי אך הצלחנו להגיע לשלב הפלייאוף וקיבלנו הזדמנות לעלות לליגה הראשונה.
בחצי גמר הפלייאוף הודחנו על ידי פולהאם שהמשיכה לגמר ולבסוף נשארנו עונה נוספת בליגת המשנה. את העונה הרביעית סיימנו כאלופי הליגה השנייה, והנה בפעם הראשונה בהיסטוריית המועדון - וויקומב מעפילה לליגה הראשונה, הפרמייר ליג.
אין יותר מידי מה לספר עוד, מכאן הדרך לתהילה הייתה מאוד קצרה ותוך 3 עונות בליגה הראשונה חגגנו דאבל היסטורי, אך לאחר העונה השמינית - הסיפור הסתיים עקב באג הקראש דאמפס.


בעונה השמינית בליגת האלופות

אם היית צריך לבחור את "בלוג השנה" מבין כל הבלוגים שעלו בשנה האחרונה באתר, מיהו המועמד שלך?
הבלוג הטוב ביותר באתר בשנה הזאת הוא ללא ספק הבלוג של המשתמש itayn - "דיסלדורף: בחזרה לימים הגדולים", שנמצא עם הקבוצה פורטונה דיסלדורף כבר 3 עונות ובמהלך שלושת העונות האלה הוא הביא את הקבוצה להישגים מרשימים מאוד, כמו זכייה בליגה הראשונה בגרמניה.
בלוג נוסף שמאוד משך אותי היה הבלוג של המשתמש seb - "המסע המופלא", אך חבל מאוד שהמשתמש הפסיק לעדכן.

מה הטיפים שלך לכותבי בלוגים שרוצים שהבלוג שלהם יהיה פופולרי ומוצלח?
אחד הדברים היותר חשובים בסיפור הוא רמת הכתיבה. אני אחד שמאמין שהכתיבה מושכת קוראים ואפשר לקחת דוגמא מאוד טובה מהסיפור שלי עם וויקומב.
השקעתי בכתיבה המון ולבסוף זה השתלם. דבר נוסף שחשוב הוא הסדר והאסתטיקה, בן אדם שמפרסם תמונות בגדלים לא מתאימים, לא יודע לחלק לפסקאות, עורך תמונות בצורה לא טובה, ישר דוחה את העין.
נכון שהרבה יותר חשוב להסתכל על הכתיבה והטקסט, אבל לא יעזור - אם כלפי חוץ הסיפור לא מעוצב טוב, הרבה פעמים זה יבריח קוראים.
לסיום, אני רק יכול לומר לאנשים שישיקיעו וייתנו את הכל מעצמם ולמרות שבהתחלה אין תגובות, לא להישבר ולהמשיך לעדכן, גם אם זה לשלושה אנשים בלבד.

ספר על תהליך כתיבת הבלוג. מה קורה מהרגע שאתה משחק ב-FM ועד לרגע שהעדכון עולה לאתר?
בכל הבלוגים שלי, את הטקסטים אני כותב לאחר שאני מתקדם בשמירה עצמה.
למעשה - אני פותח בלוג רק אם אני רואה שיש משהו מעניין לספר עליו ולא ישר על כל שמירה אני פותח בלוג עונה.
שואלים איך אני מצליח להראות תמונות ישנות למרות שאני כבר במצב מתקדם בשמירה עצמה? פשוט מאוד, תמונות חשובות שכדאי להראות (כמו למשל הודעות על פציעות ארוכות או דברים מעניינים) אני שומר לפני, ולאחר מכן משלב בטקסט של הבלוג.
מדי פעם אני קורא את הטקסט לפני השליחה כדי לבדוק שלא טעיתי, אך לא בכל המקרים.



מחר נחשוף בפניכם מועמד נוסף בתחרות "בלוג השנה".
אז מי יהיה "בלוג השנה"? רק אתם תקבעו!
בימים הקרובים תיפתח ההצבעה.

כל הכתבות על המועמדים
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 11/07/2009
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי