FIFA Manager 10 נחשף
אחרי CM 2010, גם יוצרי FIFA Manager מציגים את התותח שלהם לעונה הקרובה - משחק המנג'ר של EA יכלול לראשונה מצב אונליין, ומה עם FM 2010?
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 03/07/2009 | צפיות: 11340
קטגוריה: חדשות רשמיות
כשבוע לאחר שיוצרי Championship Manager 2010 הציגו את המשחק החדש שלהם לעונת הכדורגל הקרובה, הגיע תורם של אנשי EA Sports.
חברת הענק EA Sports שעומדת בין היתר מאחורי המשחקים הפופולריים FIFA ו-NBA Live, הציגה את משחק המנג'ר החדש שלה, FIFA Manager 10, שצפוי לצאת בתקופת הסתיו הקרובה.
FIFA Manager הוא משחק המנג'ר השלישי בדירוג הפופולריות והמכירות, אחרי Championship Manager וכמובן אחרי Football Manager, המלך הבלתי מעורער של הז'אנר.


לראשונה נוכל לראות את עצמנו

FIFA Manager 10 יכלול לראשונה בתולדות הסדרה מצב משחק אונליין, שיהיה נפרד לחלוטין ממצב המשחק הרגיל לשחקן יחיד.
מצב האונליין הוא חינמי, קל, פשוט ומהיר מאוד - ניתן לסיים עונה שלמה בשעתיים.
ניתן לשחק משחקי אונליין עם עד 8 אנשים שונים ב-40 ליגות שונות מכל רחבי העולם, כאשר המשחקים נערכים בתוך רשת LAN או באינטרנט.
כל משחקי האונליין נשמרים על השרתים של EA Sports, כדי ליצור דירוגים וסטטיסטיקות למנג'רים ולקבוצות השונות.


משחק אונליין - מכרז על שחקן

כבר שנים רבות מבקשים מעריצי הסדרה אפשרות לשחק אונליין מול חבריהם, והשנה סוף סוף נענו המפתחים לבקשות והוסיפו את מצב האונליין.
בכך הופך FIFA Manager 10 למשחק המנג'ר השני בו ניתן לשחק משחקי רשת, לצד Football Manager (ב-Championship Manager 2010 לא קיים מצב אונליין).

חוץ ממשחקי אונליין, FIFA Manager 10 כולל גם מנוע תלת מימדי משופר, המבוסס על האנימציות של FIFA 09.
לראשונה בסדרה, המנג'ר עצמו (כלומר אתה) מוצג באמצעות דמות תלת מימדית על הקווים וניתן אפילו לצעוק לשחקנים הוראות. קיימות מעל 70 אנימציות למנג'ר ו-15 צעקות שונות בהן ניתן להשתמש.
אחד המאפיינים המזוהים ביותר עם משחקי FIFA Manager הוא העובדה שהמנג'ר שולט בכל התחומים, כולל במזון שנמכר ביציעים בזמן משחקים ובשלטי הפרסומות.
גם במשחק החדש נוכל לבחור את מותגי המזון שיימכרו, לשלוט במגזין שיופץ באצטדיון, לנהל את ענייני התחבורה הציבורית, מתחמי ה-VIP, חדרי ההלבשה וכו'.
עוד תוספות מגניבות הן "יומן המנג'ר" בו תוכלו לאסוף תמונות של גביעים, אצטדיונים ושחקנים שראיתם במהלך הקריירה, "מוסף פתיחת עונה" שיכלול את כל הסטטיסטיקות והניתוחים על העונה הקרבה, כולל סגלים, תחזיות ותמונות, וכן ממשק משתמש חדש.


נתונים על שחקן בזמן משחק

המפתחים של FIFA Manager 10 סיפרו שרוב החידושים והתוספות במשחק החדש הגיעו מהפורומים של מעריצי הסדרה.
בין החידושים שהציעו חובבי המשחק: העברת אנשי צוות לתפקידים חדשים, תמונות שחקנים במסך ה"לקראת משחק", חילופים אוטומטיים, העברת שחקנים זמנית לקבוצת המילואים, אזרוח של שחקן עם 2 לאומים, סקאוטים בנבחרות ועוד.
כמו תמיד, FIFA Manager 10 מעוצב באופן חדשני ומדהים ושם דגש מיוחד על המראה של המשחק, עם גרפיקה איכותית, אייקונים מצועצעים והמון צבעוניות.
המשחק צפוי לצאת כמו בכל שנה, בתקופת הסתיו.


הסגל של מנצ'סטר יונייטד

בעונת הכדורגל הקרובה מצפה לנו תחרות לא קלה בעולם משחקי המנג'ר, שתעשה רק טוב לחובבי הז'אנר: Championship Manager 2010 נראה מבטיח מאוד וייצא כבר בספטמבר, FIFA Manager 10 ממשיך להשתפר וכולל גם משחקי רשת, ומה עם Football Manager 2010?
כמו בשנה שעברה, גם השנה SEGA ו-SI שומרות את הקלפים קרוב מאוד לחזה ולא מספרות שום דבר על Football Manager 2010.
בשנה שעברה, המשחק נחשף בתחילת חודש ספטמבר וכנראה שכך יהיה גם השנה.
אנחנו נמשיך לעקוב ולעדכן...

האתר הישראלי של FIFA Manager
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 03/07/2009
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי