CM 2010 יגיע בספטמבר
מפתחי Championship Manager החליטו לדלג על 2009 וישחררו בספטמבר את CM 2010 - האם סוף סוף יהווה תחרות ל-FM? כנראה שכן!
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 24/06/2009 | צפיות: 6061
קטגוריה: חדשות רשמיות
חברת איידוס הודיעה השבוע כי המשחק הבא בסדרת המנג'ר Championship Manager צפוי לצאת בחודש ספטמבר הקרוב, לאחר שנתיים ארוכות של פיתוח.
המשחק הקודם בסדרה היה CM 2008, שכמו קודמיו נכשל בביקורות ולא היה הצלחה מסחרית גדולה.
בשל כך החליטו מפתחי המשחק להאריך את משך הפיתוח ובכך דילגו בעצם על CM 2009.
בתחילה CM 2009 אמור היה לצאת לחנויות באפריל 2009 אך חודש לפני הודיעה איידוס שהמשחק לא מספיק טוב ולא מוכן לשחרור ושיידרשו עוד מספר חודשים של פיתוח.
המשחק החדש בסדרת Championship Manager אמור להחזיר את סדרת המנג'ר הפופולרית לגדולתה, לאחר הכשלונות הרבים בשנים האחרונות, מאז עזיבתה של חברת SI, שמפתחת כיום את משחקי FM.



Championship Manager 2010, שיהיה משחק המנג'ר הראשון של עונת 2009/2010, כולל חידושים רבים ועיצוב חדש לגמרי.
מפתחי המשחק הודו שעד היום הם לא הציבו תחרות ראויה למשחקי Football Manager אך הפעם מבטיחים משחק מעולה שיוכל להתמודד עם מוביל הז'אנר.
באיידוס מבטיחים מנוע תלת מימדי מציאותי ואיכותי שכולל כ-500 אנימציות שונות לכל שחקן ו-7 מצלמות מהן ניתן לצפות בהתרחשויות.
מלבד מנוע התלת מימד שיעמוד בתחרות ישירה מול מנוע התלת מימד שנוסף ב-FM 2009, המשחק החדש בסדרת CM מבטיח תוספות וחידושים רבים, חלקם מקוריים ומהפכניים בגבולות הז'אנר.

CM Season Live
אחד החידושים המסקרנים ב-Championship Manager 2010 הוא ה-CM Season Live.
CM Season Live הוא שירות המספק סדרה של עדכונים חודשיים הכוללים עדכוני העברות, תוצאות, טבלאות, סטטיסטיקות ופציעות מ-10 הליגות הגדולות באירופה.
בכל חודש יתעדכן המשחק בכל ההעברות, התוצאות וההתרחשויות שקרו במציאות וכשתתחיל עונה חדשה, זה יהיה מהתאריך שבו יצא העדכון.
השירות מאפשר לשחקני CM 2010 להתחיל עונה בתקופות שונות, לשחק בהתאם להתפתחויות בעונת הכדורגל במציאות ולהפוך אותן לחלק אינטגרלי מהמשחק.
אם למשל הורדת את העדכון החודשי של מרץ ובמציאות מנצ'סטר יונייטד וארסנל יהיו צמודות בצמרת כאשר נותרו 8 מחזורים לסיום, אז כשתפתח עונה ב-CM 2010 היא תתחיל מהנקודה הזו, במרץ, כאשר נותרו 8 מחזורים.
במה זה שונה מעדכוני העברות שיוצאים בדרך כלל בינואר? ההבדל המרכזי הוא שעם CM Season Live המשחק גם מתחיל בתאריך שלפיו מעודכנים הנתונים, שזה יכול להיות גם בסוף העונה.
בסך הכל מתכננים המפתחים לשחרר 6 עדכונים במהלך עונת הכדורגל 2009/2010, כאשר הראשון ייצא באוקטובר 2009 (חודש אחרי שחרור המשחק).
השירות כולו יעלה כ-5 ליש"ט (30 ש"ח).

רשת סקאוטינג
מערכת הסקאוטינג של CM 2010 זוכה לשיפור ניכר, בעיקר בזכות התוספת של רשת סקאוטינג.
בניסיון לחקות את רשתות הסקאוטינג שמחזיקים מועדוני כדורגל ברחבי העולם, CM 2010 מאפשר לשחקנים להקים רשתות של סקאוטים באזורים שונים בעולם.
מסך "רשת סקאוטינג" מציג את מפת העולם ומאפשר לך לבחור באיזה אזור אתה מעוניין להקים רשת סקאוטינג. בנוסף לבחירת האזור, ניתן לבחור את כמות הכסף שהמועדון ישקיע באזור.
בהתאם לכסף שתשקיע בכל אזור בעולם, כך תגדל כמות השחקנים המוכשרים שתמצא שם ובנוסף יגדל גם הידע שיהיה לך עליהם.



תכנון מצבים נייחים
תכנון מצבים נייחים הוא אחד החידושים המהפכניים שמציע CM 2010 ומדובר בחידוש עליו דובר רבות בשנים האחרונות בקהילת FM ו-CM.
המנג'ר יכול לתכנן את מהלכי השחקנים שלו בזמן בעיטות חופשיות וקרנות, מהבחינה ההתקפית וכן מההגנתית.
כל מצב נייח מחולק ל-5 שלבים ובעזרת כלי מתקדם, ניתן ליצור מהלכים שונים ולתכנן את המצבים הנייחים עד לפרטים הקטנים - היכן יעמוד כל שחקן, מה הוא יבצע ומתי.
לאחר יצירת מהלך חדש, ניתן לבקש מהשחקנים לתרגל אותו באימונים ו-CM 2010 יציג לך מיד את התרגול במנוע התלת מימדי החדש של המשחק.



תרגילי אימונים
CM 2010 מאפשר למנג'ר להגדיר תרגילי אימונים אישיים ותרגילים קבוצתיים שהשחקנים יתאמנו עליהם במהלך אימוני הקבוצה.
מסך התרגילים מאפשר לך לעצב באופן חופשי את המהלך עליו תרצה לאמן את השחקנים וכמו במצבים נייחים, גם כאן ניתן לצפות בשחקנים שלך בזמן שהם מתאמנים עליו.
ככל שתורה לשחקניך להתאמן יותר על התרגילים שתיצור, כך הם יבצעו אותם ביתר קלות. אבל יש לשים לב - אם שחקניך יתרגלו יותר מדי, הם עלולים להיפצע או להתעייף.
בנוסף, ניתן לארגן בכל זמן משחקון אימונים בקבוצה. את שתי הקבוצות אתה מאמן וכך תוכל לבחון שחקנים חדשים ולנסות את קבוצת הנוער מול הבוגרים.



עם כל החידושים הללו, Championship Manager 2010 עשוי להיות משחק מנג'ר איכותי ואף מתחרה ראוי ל-Football Manager 2010 שייחשף בקרוב.
CM 2010 יהיה משחק המנג'ר הראשון של עונת הכדורגל 2009/2010 וצפוי לפתוח את התחרות החדשה, שצפויה להיות מסקרנת מבעבר.
בנוגע לישראל אין יותר מדי בשורות טובות ב-CM 2010 - המשחק עדיין לא כולל את הליגות הישראליות או את השפה העברית.
אנחנו ב-FMisrael נמשיך לעדכן בכל החדשות והידיעות בנוגע למשחקי המנג'ר של העונה הקרובה.
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 24/06/2009
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי