מכירת חיסול/מהפך בסגל
רוצים להיפטר מכל השחקנים ולבנות את הקבוצה מחדש? המדריך המלא למכירת חיסול של הסגל שלכם
נכתב ע"י: kiaradog951 | בתאריך: 11/05/2009 | צפיות: 5407
קטגוריה: טיפים | משחק: Football Manager 2009
מכיר את זה שאתה מתחיל לאמן קבוצה חובבנית/חצי מקצוענית עם סגל חלש שנמצאת בדרך כלל בליגה ה-6 באנגליה או בליגה ה-3 בצפון אירלנד ואז רואה סגל רע מאוד ובטוח שעם הסגל הזה הקבוצה שלך בדרך לרדת ליגה?

לאחר מכן אתה מבין שאתה חייב להתחזק בהמון שחקנים ולהעיף את השחקנים הגרועים האלה...אבל...יש להם חוזה והם תופסים לך מקום בתקציב המשכורות, מה שלא נותן לך אפשרות להתחזק בצורה משמעותית.
ואם אתה מפר את החוזה איתם, אתה צריך לשלם קנס די גדול (זכור - ככל שהחוזה ארוך יותר, כך תצטרך לשלם יותר).

מכיר את זה? יפה.
עכשיו, אחרי שהבנו את הבעיה, מתחילים עם הפעולות!

לפני הכל, כנס להגדרות הקבוצה ותוריד את ה-V של האפשרות "עוזר המנג'ר אחראי על חידוש חוזים של הנוער", לא צריך שהעוזר יהיה אחראי על זה.
לאחר מכן תוריד את רוב השחקנים המיותרים לקבוצת המילואים (אם אין מילואים אז לנוער או שלא לתת להם לשחק), תעליב אותם בתקשורת כשאפשר, תציב אותם ברשימת ההעברות ותציע אותם ב-0 דולר למועדונים אחרים.
אם קונים אותם - יופי, אם לא קונים - חכה עד שהם יהיו לא מרוצים (Unhappy) ואז תציע להם סיום חוזה הדדי (Mutual Termination).
השחקן ככל הנראה יסכים לסיים את החוזה (אלא אם כן הוא נאמן/אוהב אותך/אוהב את הקבוצה) ותוכל לשחרר אותו בחינם או בסכום מינימלי.

בינתיים, בזמן שאתה ממתין שהשחקנים המיותרים יהיו לא מרוצים (Unhappy), תקנה שחקנים חופשיים או מאוד זולים כרצונך!
מה שטוב בדרך הזו זה בעצם שאתה לוקח שחקנים צעירים ומבטיחים ומשלב אותם עם שחקנים טובים ומנוסים, וגם יש לך הרבה שחקני גיבוי.
בהנחה שלא הורדת למילואים את כל הקבוצה, מומלץ להתחזק בכ-13 שחקנים (רובם חופשיים) ובינואר להחתים שחקנים צעירים או אם יש בעיה בעמדה מסויימת.

אני למשל בשנת 2008 לקחתי קבוצת תחתית בליגה השלישית בצפון אירלנד ואחרי 3 שנים הגעתי לליגה הבכירה ולאירופה (בגלל גמר גביע) אבל למרות זאת הייתי בחובות (האצטדיון מכיל 1000 מקומות, כלומר הכנסה נמוכה) ומכרתי 6 שחקנים בסכום של 3.4 מיליון!
דרך אגב, 6 השחקנים שמכרתי היו בקבוצה עוד מהשנה הראשונה!

הנה התמונות מהעונה:


מכירות/קניות - עונה ראשונה


מכירות/קניות - עונה שניה


מכירות/קניות - עונה שלישית

כמו שאתם רואים, אין את המכירות שעשיתי לקראת ינואר (כשמכרתי את 6 השחקנים בעונה הראשונה) כי אני בחודש דצמבר.
תראו גם את ההבדלים עם השנים.

* הדרך הזו מומלצת גם לליגה הישראלית שבה משאילים את השחקנים הפוטנציאליים (כמו ישראל זגורי בחיפה) ומוכרים שחקני גיבוי גרועים (כמו רוני גפני בחיפה). כך יש לך יותר מקום בתקציב משכורות.
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש kiaradog951 בתאריך 11/05/2009
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי