נדחה השחרור של CM הבא
Championship Manager החדש, המשחק שאמור להחזיר את סדרת המנג'ר הפופולרית של פעם לגדולתה, לא ישוחרר באפריל בעקבות אי שביעות רצון מאיכותו
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 03/04/2009 | צפיות: 2366
קטגוריה: חדשות רשמיות
איידוס, שעומדת מאחורי משחקי המנג'ר Championship Manager, הודיעה בחודש שעבר כי המשחק הבא בסדרה, Championship Manager 2009, ישוחרר בהמשך השנה.
המשחק היה אמור לצאת לחנויות בתאריך 25/04/2009 אך כעת מתברר כי ישוחרר במועד מאוחר יותר.
ההערכות המחודשות מדברות על כך שהמשחק יגיע לחנויות בתקופה שבין אוגוסט לאוקטובר, באותה תקופה בה צפוי לצאת Football Manager 2010.
במקרה כזה, סביר להניח ששמו של המשחק ישונה ל-Championship Manager 2010, בהתאם לעונת הכדורגל שתיפתח אז.


לוגו חדש לגמרי

מפתחי המשחק הודיעו כי הם החליטו לדחות את תאריך היציאה כדי להבטיח שהמוצר הסופי שיגיע לחנויות יהיה טוב ככל האפשר וימצה את הפוטנציאל של המותג.
מציטוטים פחות רשמיים ניתן להבין כי באיידוס לא היו מרוצים מהאיכות של המשחק וחושבים שהמשחק "לא מספיק טוב בשביל לצאת לחנויות".
כידוע, Championship Manager הוא בשנים האחרונות מתחרה לא מוצלח במיוחד של Football Manager הפופולרי, ולכן מפתחי המשחק חוששים להוציא שוב משחק לא טוב שלא יצליח להתחרות במלך הז'אנר.
"בכך שדחינו את יציאת המשחק, אנחנו נותנים לו עוד זמן פיתוח שדרוש כדי לסיים עם משחק איכותי וטוב יותר שיוכל להתחרות במשחקים האחרים בז'אנר", אמר מנכ"ל איידוס.

Championship Manager, סדרת משחקי המנג'ר של חברת איידוס, הוא מותג שבעבר היה המלך הבלתי מעורער של ז'אנר משחקי המנג'ר והיום מנסה ומתקשה להתאושש מהעזיבה של המפתחים המקוריים (שכידוע, עברו לפתח את Football Manager).
גם לאחר ש-Sports Interactive, המפתחים המקוריים של המשחק, עזבו לטובת Football Manager בשנת 2004, חברת איידוס לא הרימה ידיים ובנתה את המשחק מחדש.
כיום, לאחר רצף של משחקים כושלים וגרועים, גורמים באיידוס לא חוששים להודות שמשחקי CM האחרונים, מאז העזיבה של SI, לא עמדו בציפיות ולא היו משחקי מנג'ר טובים במיוחד.

המשחק החדש בסדרת Championship Manager אמור להחזיר את סדרת המנג'ר הפופולרית לגדולתה, לאחר הכשלונות הרבים בשנים האחרונות.
איידוס לא רק שינו את המשחק מהיסוד, אלא גם את הלוגו. החברה הציגה לוגו חדש לגמרי שיוביל את משחקי CM בשנים הקרובות, כך הם מקווים, לעתיד טוב יותר.
באיידוס יודעים שעוד משחק כושל אחד יספיק כדי לקבור את המותג של Championship Manager.


מנוע תלת מימדי


מסך משחק


מסך חדשות

החידוש המרכזי הוא כמובן מנוע תלת מימדי (3D), לראשונה בסדרה, שאמור להתחרות במנוע התלת מימד של Football Manager 2009.
באיידוס מבטיחים מנוע תלת מימדי מציאותי ואיכותי שכולל כ-500 אנימציות שונות לכל שחקן ו-7 מצלמות מהן ניתן לצפות בהתרחשויות.
כמו כן, גם העיצוב של המשחק השתנה לחלוטין ולממשק נוסף חידוש בדמות חלון דינמי שיציג את האפשרויות הרלוונטיות למסך הנוכחי בלבד.
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 03/04/2009
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי