FM Live - הפרסומת
משחק המנג'ר אונליין יושק החודש באופן מסחרי והיום שוחררה הפרסומת, מחרתיים יתבצע עדכון גרסה. ומה עם תלת מימד?
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 06/01/2009 | צפיות: 3220
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager Live
Football Manager Live, משחק המנג'ר אונליין החדש של חברת SI, יושק ב-23/01 באופן מסחרי ויימכר בחנויות בצורה הקלאסית והמוכרת.
שרתי המשחק אמנם פתוחים כבר מחודש נובמבר ואלפי מנג'רים מכל העולם מתחרים אחד נגד השני יום יום, אך עד כה המשחק היה זמין רק למספר מוגבל של אנשים ולא זכה לפרסום כמעט בכלל.

למי שלא מכיר, FM Live הוא משחק מנג'ר דומה ל-FM הרגיל והמוכר, אך כל המשתתפים בו הם מנג'רים אנושיים והמשחקיות בו שונה במובנים רבים.
בכל "עולם משחק" של FM Live משתתפים כ-1000 מנג'רים מכל רחבי העולם שמקימים קבוצות, משחקים אחד נגד השני, קונים שחקנים, מנהלים את כלכלת הקבוצה וכמובן - מנסים לנצח ולזכות בתארים.
בקצרה, מדובר בשילוב של FM והאטריק.

היום שוחררה לאינטרנט הפרסומת שתוביל את קמפיין ההשקה של FM Live באירופה.
בפרסומת המשעשעת ניתן לראות 2 חברים בשיחה סביב השולחן, האחד מכור ל-FM Live והשני לא מבין את המשחק ואת האהבה אליו.
הסרטון מתקדם וכעבור מספר ימים ניתן להבחין בבחור השני, שזלזל במשחק, צועק ומתלהב כאשר על רגליו נמצא הלפטופ ובו כמובן - FM Live, היריב שלו במשחק הוא הבחור הראשון, שבהמשך מפסיד לו בדקות הסיום.
בסיום הסרטון הבחור שהיה מכור בהתחלה והפסיד לאחר מכן לחברו, הולך ברחוב ופוגש במקומות שונים את תמונתו של חברו המנצח עם כתוביות מלגלגות שונות.
איך שגלגל מסתובב לו.
אורכו של הסרטון הוא כ-4 דקות.

http://www.youtube.com/v/MIQIT7xJcwA&hl=en&fs=1"> name=allowFullScreen" value=true">http://www.youtube.com/v/MIQIT7xJcwA&hl=en&fs=1" type=application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess=always" allowfullscreen=true" width=425" height=344">

ביום חמישי יזכו משתמשי FM Live לעדכון גרסה גדול - 1.1.
מדובר בעדכון הגדול ביותר שיצא ל-FM Live מאז השקתו המוקדמת באוקטובר והוא כולל מערכת העברות וכספים משופרת, תואר "אלופת עולם המשחק", מערכת אוהדים ואופי קהל ועוד.
בגרסה הבאה, 1.1.1, תיכלל גם התוספת המעניינת של אצטדיונים במסגרתה יוכלו המנג'רים לבנות ולתכנן את האצטדיון של קבוצתם.

וכעת לבשורה המעניינת ביותר שנשמעה בימים האחרונים ממפתחי FM Live - המנוע התלת מימדי של FM 2009 יוכנס למשחק בגרסאות הבאות.
מדובר כמובן בתוספת המהפכנית שראינו לפני כחודשיים ב-Football Manager 2009 והמפתחים של FM Live, שכרגע משתמש עדיין במנוע הדו מימד המוכר, מבטיחים כי התלת מימד יעשה את דרכו בקרוב גם למשחק האונליין.

הרשמה למשחק
למרות שאת התוכנה של FM Live יכול כל אחד להוריד בחינם, כדי להתחבר לשירות של Football Manager Live יש לשלם מנוי חודשי. ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות שירות PayPal.
ככל שהמנוי הוא לתקופה יותר ממושכת, כך המחיר לחודש נמוך יותר.

מנוי ל-3 חודשים עולה כ-150 ש"ח (22.99 ליש"ט).
מנוי ל-6 חודשים עולה כ-290 ש"ח (43.99 ליש"ט).
מנוי לשנה עולה כ-480 ש"ח (72.99 ליש"ט).

אלו שיקנו את "גרסת הקופסה" שתצא לחנויות ב-23/01 יזכו ל-4 חודשים חינם.

http://www.footballmanagerlive.com">האתר הרשמי של FM Live מאפשר להצטרף למשחק.



FM Live - עמוד משחק (כל הפרטים והתמונות).
כתבות על גרסת הבטא.
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 06/01/2009
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי