מציאת הכשרונות העתידיים
אחד החלקים הכי מרתקים ב-2006 FM כמו בכל מנג'ר זה מציאת שחקן צעיר והפיכתו לכוכב
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 21/10/2005 | צפיות: 1700
קטגוריה: טיפים | משחק: Football Manager 2006
הנה מספר עצות למציאת השחקנים הללו:

השתמשו בסקאוטים
דברים בסיסיים, אבל תשלחו את הסקאוטים הכי טובים שלך לחיפוש אחר שחקנים במדינות שונות. אם הסקאוט יגלה שחקן עם פוטנציאל גבוה הוא יגיד לכם 'השחקן הזה הוא הוא נכס מצויין לעתיד'.
יש גם אפשרות של שליחת סקאוטים ל'חיפוש צעירים'- אבל למען האמת, הם לא יימצאו לכם בחיפושים הללו שחקן יוצא דופן ביכולתו.

חיפוש בסגלים של 21 ומטה
כל סגל של 21 ומטה מכיל מציאה כלשהי- זה פשוט עניין של אם תצליחו להגיע למציאה הזאת ראשונים או לא. עצה ראשונה, מיינו את סגלי ה-21 ומטה לפי גיל; ככה ייצא שאם יש שחקן בן 17 בסגל של הנבחרת הצעירה- הוא חייב להיות משהו מיוחד.
מיינו גם את השחקנים לפי ערכם ובידקו אם השחקנים הכי זולים שווים משהו- נגיד, אם בסגל של נבחרת אנגליה עד גיל 21 יש כוכב בן 17 שהערך שלו זה רק 95 אלף ליש"ט- חטפו אותו במהרה, כמובן!
והדבר האחרון, מיינו את הסגל לפי תפוגת החוזה והוסיפו לשורטליסט שלכם כל שחקן שנראה לכם עסיסי- לעולם לא תדעו אם הוא לא חתם במקרה על חוזה חדש עם המועדון הנוכחי שלו.

עצות נוספות
- חפשו בכל המועדונים הגדולים של אירופה אחר השחקנים הצעירים שלהם. המועדונים הללו נוהגים תמיד לטעות ולשחרר כשרונות צעירים מצויינים לעתיד. רק תוודעו שאתם תהיו ראשונים להציע לו חוזה כאשר הוא ישתחרר מהמועדון הקודם שלו, אחרת מועדונים אחרים יחטפו אותו עוד לפני שתשימו לב לכך.
- אם אתם חושבים שמצאתם שחקן צעיר טוב אבל לא בטוחים לגבי הפוטנציאל שטמון בו, הגידו לסקאוטים שלכם לבדוק את השחקן והם ייתנו לכם דו"ח מלא עם התשובות הנכונות לגביו.
- דרך טובה לבדוק פוטנציאל של שחקן היא לבדוק את הביצועים במשחקים האחרונים שהוא שיחק- בין אם זה בקבוצה הבוגרת, הצעירה, או קבוצת המילואים. הסתכלו בתחתית עמוד הפרופיל שלו על ביצועיו, או בעמוד הביצועים של השחקן.

מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 21/10/2005
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי