עבודה עם תקציב נמוך
כמה קשה הוא עולם FM 2006 בלי כסף. כאן תוכלו למצוא מספר דרכים להתמודד עם הבעיה
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 21/10/2005 | צפיות: 1553
קטגוריה: טיפים | משחק: Football Manager 2006
בין אם הקבוצה שלכם נמצאת בחובות או שהיא בליגות הנמוכות, העובדה היא שאין לכם כסף רב לבזבוזים, אתם עובדים עם תקציב זעום ואת מעט הכסף שיש לכם אתם צריכים להשקיע בחכמה.

המטרה של העצות כאן היא לעזור למנג'רים שמנהלים קבוצות עם מעט כסף, בעזרת הבחנת מספר נקודות שיכולות לשמור על כסף.

גיזום הסגל

הסיכויים שאם אתם בחובות או בליגות נמוכות, קבוצת המילואים שלכם היא לא מי יודע מה. האופציה הטובה ביותר היא לשחרר את כל השחקנים מהמילואים (פרט לכשרונות העתיד).

זה לא יוביל לשינוי מיידי ודראסטי במצב הפיננסי שלכם ובהתחלה אפילו הכסף במועדון ייפחת (עקב תשלום הפיצויים שתיתנו לשחקנים שתשחררו), אבל אתם תקצרו את התארים הפיננסיים בטווח הארוך עם הכסף שתצברו בשל קיצוץ שכר השחקנים במועדון.
דבר נוסף שניתן לעשות הוא למכור כמה מהשחקנים ה"שליליים" בסגל שלכם. הכוונה היא מכירת השחקנים שהובילו את המועדון שלכם לגירעון וחובות. על מנת שתצליחו למכור את השחקנים הללו, תבקשו מחצית מהערך המקורי של השחקנים. רק כך הקבוצות הגדולות ייגלו עניין.

קנייה בזול והשאלת שחקנים

לעולם אל תזלזלו בהשפעה של השאלת שחקן או שניים על העונה שלכם. במיוחד אם אתם רק צעד קטן מהליגה הבכירה. אתם תמצאו שהמועדונים הגדולים (בעלי אקדמיות הנוער) משאילים את הכשרונות הכי גדולים שלהם לעתיד. ככל שתדמית המועדון שלכם ומיקום הקבוצה בליגה גבוהה יותר, הסבירות ששחקנים יסכימו להצטרף אליכם בהשאלה גבוהה יותר.

הסתכלות על השחקנים בהעברה חופשית או ברשימת ההעברות היא דרך נוספת לגלות כוכבים בשבילכם במחיר מציאה. אין ספור פעמים בהם טענתי משחק ב-FM 2006 והלכתי לרשימת השחקנים החופשיים מצאתי לפחות 2 או 3 שחקנים מצויינים שנכנסו היישר להרכב הפותח.

אופצייה נוספת היא לשים את כל השחקנים שלכם, פרט לשחקני ההרכב הפותח ומספר מחליפים, ברשימת ההשאלות. כך לא תצטרכו לשלם להם את השכר למשך מספר חודשים. זאת לא הדרך המשולמת להרווחת סכום כסף רב, אך היא בכל זאת מוסיפה משהו לקופת המועדון.

המרוויחים הגדולים

אם יש לכם שחקן אחד או שניים שמרוויח לדעתכם יותר מדי כסף והמצב הפיננסי שלכם "מתחת לקו האדום", אתם צריכים לנהל משא ומתן איתו על חוזה חדש שיהיה בו קיצוץ רב בשכר. אם זה לא עובד, אז אין ברירה, כדאי למכור אותו. מכירת השחקן, אפילו אם הוא חשוב לקבוצה, תוביל לרווח כספי בטווח הארוך, וכל עוד אתם השגתם את המטרות שהציבו לפניכם בעונה החולפת אז אתם תהיו במצב טוב ויהיה לכם את כל הקיץ על מנת למצוא את המחליף.

מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 21/10/2005
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי