Football Manager מגיע ל-Steam
Football Manager 2009 יופץ גם באמצעות שירות Steam. גם הדמו יופץ החודש דרך המערכת
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 09/10/2008 | צפיות: 6736
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager 2009
Football Manager 2009, משחק המנג'ר החדש של Sports Interactive ו-SEGA, שישוחרר ב-14/11, יהיה זמין השנה גם דרך שירות הורדת המשחקים Steam.
שירות Steam מאפשר כבר עכשיו להזמין את המשחק מראש תמורת 55 דולר (198 ש"ח) ולקבל אותו בהורדה אוטומטית ומהירה בבוקר של יום השחרור (14/11).
Steam מאפשר לקנות עותק דיגיטלי של המשחק בצורת הורדה מהירה וקטנה, ולא עותק פיזי של המשחק שמגיע בקופסה ונמצא בחנויות.
בנוסף למשחק עצמו, הדמו של FM 2009 וכל הפאטצ'ים שייצאו לאחר מכן יופצו בחינם באמצעות שירות Steam.



"רבים מאיתנו ב-Sports Interactive מעריצים גדולים של השירות Steam מאז שנפתח, אז לעבוד איתם בצורה רשמית השנה עם השחרור הקרב של Football Manager 2009 זה דבר פנטסטי", אמר מיילס ג'קובסון, מנכ"ל Sports Interactive, המפתחת את המשחק.
"השירות החדש נותן לשחקני FM את האפשרות לקבל את הפאטצ'ים והעדכונים שנשחרר במהלך השנה בצורה מהירה וקלה מאוד. בנוסף, הוא מאפשר לנו לארח על שרתיו המהירים הורדות שונות כמו דמואים, סרטוני וידאו ועוד, מבלי לפגוע בשרתים ובאתר שלנו, כמו שקורה בכל פעם שאנחנו מוציאים דמו של FM" הוסיף המנכ"ל.


בהמשך החודש מגיע הדמו

מה זה בכלל Steam?
Steam הוא שירות הורדת המשחקים הפופולרי ביותר כיום - כמו BitTorrent או Emule, רק שהוא חוקי ופועל באופן רשמי ע"י חברות ההפצה של המשחקים.
השירות מאפשר לכל אדם המעונין לסייר בחנות וירטואלית הכוללת כמאתיים משחקי מחשב, לבחור משחק, לשלם עליו – ואז להוריד אותו למחשב האישי שלו ולהתחיל לשחק מיד.
לא רק משחקים יש ב-Steam, השירות הזה מאפשר למפתחי המשחקים להפיץ באופן מיידי ומהיר עדכונים ופאטצ'ים למשחקים שלהם, וגרסאות הדגמה (דמואים).

החשבון של המשתמש בשירות Steam, ובו המשחקים שקנה, זמין מכל מחשב. כך שאם תירשמו ל-Steam, תוכלו לגשת לאוסף המשחקים שלכם מכל מחשב עליו תתיישבו – ולעולם לא תצטרכו לדאוג למקרה שבו הדיסק של המשחק שלכם יעלם, יישרט, או סתם לא יהיה זמין. ברגע שקניתם את המשחק דרך Steam, תוכלו לשחק בו מכל מחשב.

אפשרות נוספת ומעניינת במיוחד שמציע Steam היא טעינה מראש של משחקים. מכירים את זה שאתם צריכים לחכות לכל הג'יגות של המשחק הנחשק שיירדו? מפתחי המשחקים נותנים אלטרנטיבה: עם Steam מורידים את קבצי ההתקנה של המשחק עוד לפני השקתו הרשמית בחנויות.
ביום ההפצה של המשחק לשוק (14/11 במקרה של FM 2009), הקבצים מתקינים את המשחק ומאפשרים לגולש הלהוט להתנסות במשחק החדש שניות בודדות לאחר שזה עלה על המדפים.

היתרונות בקניית FM 2009 דרך Steam
גולשים שישלמו 55 דולר (198 ש"ח) ויקנו את Football Manager 2009 בצורה דיגיטלית באמצעות Steam יקבלו עדכונים, הורדות ופאטצ'ים באופן מיידי למשחק שלהם. הפאטצ'ים שייצאו ל-FM 2009 יותקנו אוטומטית עבור השחקנים שנרשמו ל-Steam, מבלי שיצטרכו להוריד אותם ידנית.
היתרון הגדול ביותר הוא האפשרות לשחק ב-FM 2009 מכל מחשב בעולם (בבית, בעבודה, בבית ספר, באינטרנט קפה וגם בחו"ל) בלי להזדקק לדיסק DVD של המשחק.
אנשים שקנו את המשחק באמצעות Steam יהיו הראשונים שיזכו לשחק בו, כיוון שהוא יותקן למחשב שלהם באופן אוטומטי בבוקר של ה-14/11, יום יציאת המשחק לחנויות.

שימו לב - גם אנשים שקנו עותק פיזי של FM 2009 עם קופסה בחנות ולא דרך Steam, יוכלו לרשום אותו לשירות Steam ולזכות בכל היתרונות האלו.

הדמו יופץ דרך Steam
הדמו של Football Manager 2009, שצפוי לצאת במהלך החודש הנוכחי, יופץ בחינם באמצעות שירות Steam.
כמובן שיהיו גם הורדות רגילות והורדות Torrent אך ההפצה המרכזית תהיה דרך Steam.
Steam יאפשר הורדה מהירה ביותר של הדמו הגדול, שיכלול חצי עונה בכל הליגות הגדולות וכן תמונות, סמלים ותלבושות.
לכן מומלץ להצטייד כבר עכשיו ולהוריד את http://storefront.steampowered.com/download/SteamInstall.msi">תוכנת Steam כבר עכשיו, כדי להוריד את הדמו בצורה המהירה והקלה ביותר ביום שחרורו.

האתר הרשמי של Steam
הורדת התוכנה Steam
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 09/10/2008
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי