מה הסוד של FM 2009?
קהילת המנג'ר במתח רב- מה עומד מאחורי הסודיות המוחלטת סביב Football Manager 2009?
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 26/08/2008 | צפיות: 5920
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2009
מה אתם יודעים על Football Manager 2009? כלום, נכון? כמו כולם בעצם.
Football Manager 2009 הוא סוד מוחלט.
אף אחד לא ראה את משחק המנג'ר החדש של Sports Interactive מלבד עובדי החברה.
יוצרי המשחק מסתירים השנה את הבייבי החדש שלהם באופן קיצוני, אך בימים הקרובים מסך הערפל יתפזר וכולנו נזכה לראות מה מכינים לנו ב-SI ועל מה הם שמרו כל כך בחשאיות במהלך החודשים האחרונים.

משחקי Football Manager נחשפים בדרך כלל בתחילת הקיץ.
SEGA ו-SI מספרות פרטים על הגרסה החדשה, מפרטות את החידושים ומשחררות מקבץ תמונות ראשון, שמלווה בתמונות רבות בהמשך.
Football Manager 2006 נחשף בחודש מאי 2005, Football Manager 2007 נחשף בחודש יוני 2006 ו-Football Manager 2008 נחשף בחודש יולי 2007.
השנה החשיפה של המשחק תיעשה הרבה יותר מאוחר - בימים האחרונים של חודש אוגוסט. ניתן לשים לב שזו החשיפה המאוחרת ביותר של משחק Football Manager אי פעם וכמו כן קרובה מאוד למועד שחרור המשחק (כנראה אוקטובר 2008).



מלבד המועד המאוחר בו תתחיל SI לדבר על משחק המנג'ר החדש, היא גם מסתירה אותו באופן כמעט אובססיבי, לא לוקחת שום סיכון להדלפות.
אף עיתונאי או כתב אינטרנט לא ראה עדיין את המשחק בניגוד לשיטה המקובלת בה עיתונאים מקבלים "הצצה מוקדמת" לפני כולם, אפילו לטסטרים החיצוניים שמקבלים בדרך כלל גרסת בטא בחודשי הקיץ ובודקים את המשחק במחשב ביתם לא ניתן השנה שום רמז.
FMisrael כאתר מנג'ר רשמי שעובד עם חברת SI מקבל באופן קבוע פרטים על המשחקים הבאים לפני שהם נחשפים לכלל הציבור ולפעמים גם גרסת בטא מוקדמת, גם זה לא קרה השנה.
נראה שב-SI לא רוצים שמישהו מחוץ לחברה יראה את Football Manager 2009 עד שהם לא יהיו מוכנים להציג אותו, כמעט מפחדים שיתגלו פרטים עליו.
המשחקים האחרונים בסדרה, ו-Football Manager 2008 במיוחד, לא היו מהפכניים והציגו חידושים מינימליים בכל גרסה, ללא שינויים מהותיים לנוסחה המנצחת של Football Manager. יכול להיות שהשנה יגיע השינוי הגדול שכולנו מצפים לו.
כל אלו מלמדים על כך ש-Football Manager 2009 הולך להיות משחק מיוחד. לטוב או לרע. הוא לא יהיה כמו המשחקים שקדמו לו, זה בטוח.

לפני כחודש הודלף לאינטרנט סרטון מתוך Championship Manager 2009, משחק המנג'ר המתחרה, שהציג את מנוע התלת מימד החדש שייכלל בו לראשונה בתולדות הסדרה.
הסרטון ככל הנראה הודלף במכוון ע"י EIDOS, האחראית על המשחק, ונתן בעצם את יריית הפתיחה לקרב בין משחקי המנג'ר של עונת 2008/09, יכול להיות שב-EIDOS יודעים משהו שאנחנו עדיין לא יודעים ורצו להראות שגם להם יש משהו גדול השנה.
מנוע תלת מימדי ב-CM 2009 הוא מהפכה של ממש ו-FM 2009 יצטרך להביא מהפכה משלו כדי להמשיך לנצח את האנדרדוג המשתפר.
אנשי EIDOS אף סיפרו כי חוץ מהמשחק שלהם יש משחק מנג'ר נוסף שמגייס אנשי אנימציה ועובד על מנוע תלת מימדי, ואולי רמזו לסוד השמור ביותר של SI, מי יודע.
חשוב לציין שגם EIDOS עוד לא חשפה באופן רשמי את CM 2009 וגם אצלה זו תהיה חשיפה מאוד מאוד מאוחרת, יחסית לשנים הקודמות.
גם FIFA Manager 09, משחק המנג'ר של חברת הענק EA Sports, נראה השנה מעולה ומציג לא מעט חידושים, מה שמוסיף לציפייה של קהילת המנג'ר לראות מה יביא עימו מלך משחקי המנג'ר - Football Manager 2009.

מפתחי המשחק בחברת SI, שכותבים הרבה בפורום הרשמי של המשחק, מצליחים לשמור על פה סגור ועל מקלדת נעולה בכל הקשור ל-Football Manager 2009.
כל מי ששואל על הגרסה החדשה נענה ב"חכה לסוף אוגוסט" ובחלק מהתשובות אנשי SI מוסיפים גם ש"שווה לחכות" במין ביטחון שרומז כנראה על משהו גדול שמתקרב.

אז נכון לעכשיו אין לנו פרטים חדשים לספר לכם.
כמו כל קהילת המנג'ר בעולם, ניאלץ להמתין במתח גדול עוד מספר ימים לחשיפה הגדולה של Football Manager 2009.
מה שבטוח - יהיה מעניין.
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 26/08/2008
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי