CM 2009 בתלת מימד
טעימה נוספת ממשחקי המנג'ר הבאים: סרטון מודלף מתוך ה-CM הבא חושף מנוע חדש
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 27/07/2008 | צפיות: 5362
קטגוריה: חדשות רשמיות
עונת הכדורגל החדשה נפתחת בימים אלו ובתקופה הזו אנחנו צפויים לקבל המון תמונות ומידע על משחקי המנג'ר החדשים של עונת 2008/09.
Football Manager 2009 של חברת SI, עליו כולנו רוצים לשמוע פרטים, ייחשף רק בסוף החודש הבא אך המשחקים המתחרים כבר שולפים תותחים כבדים לקראת התחרות על לב שחקני המנג'ר.

השבוע הודלף לאתר YouTube סרטון מתוך משחק המנג'ר Championship Manager 2009, המתחרה הגדול ביותר של Football Manager (והשם הקודם של הסדרה).
את הסרטון צילם אחד העובדים בחברת Eidos, המפתחת את המשחק, באמצעות הטלפון הסלולרי שלו. הסרטון הגיע בטעות לאתרים שונים ברשת ולבסוף כמובן ל-YouTube.

בסרטון ניתן לראות לראשונה מנוע תלת מימדי מלא, שכולל אנימציות ומהלכים מפורטים של שחקני הכדורגל במשחק.
עד היום הוצגו המשחקים ב-Championship Manager במנוע חצי תלת מימדי שלא כלל אנימציות מפורטות ולכן זה יהיה המשחק הראשון בסדרה שיתהדר במנוע תלת מימדי.
חברת Eidos אישרה כי הסרטון אכן לקוח מתוך המשחק הבא בסדרה אך לא מסרה פרטים נוספים בינתיים ואמרה כי החשיפה הרשמית תיעשה בקרוב.

http://www.youtube.com/v/d_tnyzLHwdg&hl=en&fs=1"> name=allowFullScreen" value=true">http://www.youtube.com/v/d_tnyzLHwdg&hl=en&fs=1" type=application/x-shockwave-flash" allowfullscreen=true" width=325" height=244">

לאחר שראינו מה מתוכנן ב-FIFA Manager 09 ומה החידוש הגדול של Championship Manager 2009, נותר רק לתהות מה יוצרי Football Manager 2009 מתכננים בגרסה החדשה.
לאחר שכל המתחרים כבר עברו לתלת מימד מלא, Football Manager נותר כעת משחק המנג'ר הגדול היחיד שאינו משתמש במנוע משחק תלת מימדי.

האם גם SI ילכו בכיוון התלת מימד ויכניסו מנוע תלת מימדי למשחק שלהם? גורמים ב-Eidos טוענים כי בשלב מסוים בעתיד הקרוב מאוד זה יהיה חייב לקרות.
בחודש הבא נדע הכל...
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 27/07/2008
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי