ונעבור לפרסומות
המשחקים הבאים בסדרת Football Manager יכללו פרסומות וחסויות וכנראה יעלו פחות
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 26/06/2008 | צפיות: 3952
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager Live
פרסומות מציפות את חיינו כבר שנים רבות והפכו לחלק בלתי נפרד בתחומים רבים - כמעט בכל מקום הן נמצאות. בשנים האחרונות גם משחקי המחשב גילו את הפוטנציאל הטמון בשילוב פרסומות בתוך המשחקים עצמם והדבר הפך לשגרתי.
בקרוב, גם כשנשחק Football Manager ניחשף לפרסומות וחסויות של מגוון חברות עם ארנק שמן.

SEGA ו-Sports Interactive חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הפרסום במשחקים, IGA Worldwide, במסגרתו ייכללו פרסומות וחסויות במשחקי המנג'ר Football Manager.
גם משחק האונליין המסקרן שייצא במהלך הקיץ, Football Manager Live, נכלל בעסקה.

בחברת Sports Interactive, המפתחת את המשחק, מבטיחים שהפרסומות לא יפריעו לחוויית המשחק ורק יגבירו את התחושה של עולם כדורגל אמיתי, שכן גם עולם הכדורגל במציאות מלא בפרסומות ובחסויות, במהלך משחקים ומחוצה להם.
הפרסומות ישולבו במשחק אך רק במקומות שמתאימים לכך, כמו חסות על ליגות ומפעלים (כמו ליגת "קוקה קולה"), שלטי פרסום במגרשי כדורגל, באנרים בכתבות אינטרנטיות ועוד כמה שילובים מפתיעים.
הטכנולוגיה החדישה של חברת הפרסום IGA תאפשר לפרסומות שיופיעו במשחק להתחלף ואף להתעדכן בפרסומות חדשות כאשר המשתמש מחובר לאינטרנט.


שלטי פרסומת בבטא של Football Manager Live

פרסומות נוספות יופיעו באתר הרשמי של Football Manager Live, שיפעל בתיאום עם המשחק ויציג פרופילים, קבוצות ותוצאות מתוכו.
Football Manager Live הוא כזכור משחק אונליין שההשתתפות בו תהיה כרוכה בתשלום חודשי, לכן שילוב הפרסומות צפוי להוזיל את העלויות ולהקל על הלקוחות הפוטנציאליים.
בנוגע לשילוב הפרסומות ב-Football Manager 2009 עדיין לא פורסמו פרטים, את זה נצטרך לגלות כנראה רק לאחר חשיפת המשחק.

"משחקי Football Manager שוברים שיאי מכירות ונמצאים קבוע ברשימת משחקי המחשב הנמכרים בהיסטוריה ואנחנו מאוד נלהבים משיתוף הפעולה עם יוצרי המשחק", אמר מנכ"ל חברת הפרסום IGA Worldwide.
"המפרסמים יזכו באפשרויות ייחודיות לפרסם את המוצר שלהם במשחקים האיכותיים האלו ויקבלו חשיפה והכרה חסרת תקדים, תוך שמשחקי Football Manager יקבלו תוספת ריאליסטית ותוכן חדש לעולם הכדורגל המופיע במשחק".

"הפרסומות הרלוונטיות שנשלב במשחקים הקרובים שלנו יוסיפו לחוויית הכדורגל של השחקנים", הוסיף מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI.
"חברת IGA מהווה עבורנו פרטנר אידיאלי שמבין את הצרכים שלנו בתחום הזה, והיא תעזור לנו לשפר את חוויית המשחק ב-Football Manager וב-Football Manager Live".


כך זה אמור להיראות

Football Manager 2009 ייחשף רשמית בחודש אוגוסט עם רשימת תוספות מלאה וכמובן תמונות מתוך המשחק.
לאחר החשיפה נוכל לדעת בדיוק באיזה אופן ישולבו הפרסומות במשחק ועד כמה הן יהיו חלק ממנו.

אז מה דעתכם? אתם בעד פרסומות במשחקי Football Manager? מתנגדים לזה בתוקף?
על הנייר הכל טוב - המפרסמים מגיעים לקהל גדול וחדש, יוצרי המשחק מגדילים את הרווחים, והלקוחות משלמים פחות. אך האם זה פוגע בהנאה? האם הפרסומות גורעות מאיכות המשחק?
הביעו את דעתכם באמצעות מערכת התגובות.
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 26/06/2008
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי