SEGA רכשה את Sigames
חדשות מרעישות: חברת הענק SEGA קנתה את חברת הפיתוח SIgames, הגאונים שהמציאו את CM ומפתחים את FM
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 04/04/2006 | צפיות: 1612
קטגוריה: חדשות רשמיות

רעידת אדמה בעולם המנג'ר- Sports Interactive נמכרה לSEGA!

חברת הענק העשירה SEGA (המפיצה של FM 2005 ו2006) היא מהיום הבעלים של חברת הפיתוח שיצרה את המשחקים, Sports Interactive (בקיצור SIgames).
SEGA רואה בFootball Manager כמותג הכי חשוב שלה באירופה ולפי הערכות, היא פתחה את הארנק וקנתה את SIgames תמורת 53 מיליון דולר.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/e/ec/Sports_Interactive_badge.png/150px-Sports_Interactive_badge.png"> http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/e/ec/Sports_Interactive_badge.png/150px-Sports_Interactive_badge.png">
SIgames- נמכרו

היסטוריית החברה
בשנת 1994 הקימו האחים פול ואוליבר קולייר חברת פיתוח משחקים שנקראה Sports Interactive ומטרתה לפתח את סדרת המנג'ר Championship Manager.
הסדרה הפכה ללהיט ענק ולאחד המשחקים הנמכרים בבריטניה וSIgames השיגו מעמד של חברת פיתוח איכותית ומוצלחת. ב2004 עזבה SIgames את המותג Championship Manager ואת החברה שמחזיקה בו (איידוס) ונאלצה להחליף את שם המשחק ל-Football Manager בהפצת SEGA.
שינוי השם של המשחק מCM לFM לא הפריע למכירות הסדרה, כאשר FM 2005 וFM 2006 מכרו ביחד כ-1.5 מיליון עותקים!

משמעות העסקה ותגובות המעורבים
SEGA תזרים כעת כספים ומשאבים רבים לSIgames כדי שזו תוכל להשקיע יותר במשחקי המנג'ר שלה: Football Manager (מנג'ר כדורגל), Eastside Hockey Manager (מנג'ר הוקי) וOOTP Baseball Manager (מנג'ר בייסבול).
"Football Manager זה מותג מצליח ביותר בשביל SEGA ואחד מהכותרים החשובים בקטלוג האירופי שלנו", הגיב מנכ"ל SEGA. "הרכישה הזאת ממחישה שאנחנו משיגים את היעדים שלנו. למרות שיש לנו עוד הרבה עבודה לעשות, אנחנו מרגישים שזה צעד ענק בשביל התחזקותנו בשוק האירופי".
"קנינו את SIgames בגלל שלSEGA יש כבוד רב לאחים קולייר, למיילס ולצוות SIgames על מה שהם הצליחו להשיג. החברה נבנית על אנשים מוכשרים שיצרו וימשיכו ליצור משחקים משובחים ועתירי פרסים", הגיב מייק הייס, נשיא SEGA אירופה.

http://img.webring.com/r/s/segawebring1/logo"> http://img.webring.com/r/s/segawebring1/logo">
SEGA- רכשו

מהצד של SIgames הגיב המנכ"ל מיילס ג'קובסון, "מהפגישה הראשונה שלנו עם SEGA אחרי שעזבנו את המפיצים הקודמים, הרגשנו בבית- הם באמת הבינו בפיתוח וזה כבוד בשבילנו לעבוד עם המאגר המרשים של הכשרונות שלהם גם מבחינת פיתוח וגם מבחינת שיווק. זה הפרטנר המתאים לעתיד של החברה שלנו וכולנו מתרגשים לקראת העתיד".
הפירות הראשונים שיניב שיתוף הפעולה ההדוק הזה הם Football Manager 2006 בגרסת הXbox360 ו-Football Manager Handheld (למכשיר הPSP), שניהם יוצאים ב13/4.

בקיצור, מה זה אומר? מה השתנה? והאם זה טוב בשבילנו?
זה לא אומר הרבה מבחינתנו, לא יהיו שינויים בתקופה הקרובה- הצוות הקיים של SIgames ימשיכו כמו תמיד לפתח את המשחק וSEGA יפיצו אותו.
בהסתכלות לעתיד, לSIgames יהיה יותר כסף ויותר משאבים שיוכלו להיות מושקעים במשחק.
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 04/04/2006
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי