חידושים ב-FM 2008 - בלוג 7
SIgames מתקרבים לסיום הפיתוח של FM 2008 וחושפים בכל יום פרטים חדשים ומעניינים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 03/10/2007 | צפיות: 3185
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2008
Football Manager 2008, המשחק החדש בסדרת המנג'ר האגדית צפוי לצאת במהלך חודש אוקטובר.
חברת הפיתוח של המשחק, SI, מפרסמת בכל יום בלוג חדש עם פירוט ומידע על התוספות והחידושים שיהיו במשחק החדש.
הבלוגים, אותם כותב מיילס ג'קובסון (מנכ"ל SI), יפורסמו בכל יום עד ליציאת המשחק.

----------------------------
קצת מרגש הבלוג של היום, כיוון שזה הבלוג האחרון שיעסוק בחידושים ובתוספות במשחק.
אין טעם להמשיך לכתוב בלוגים על הדברים החדשים שהוספנו ב-Football Manager 2008 כשכולכם כבר משחקים במשחק ומשתמשים בהם, למרות שאולי בבלוג של היום תגלו כמה דברים שעוד לא ראיתם.

אך זה לא אומר שהבלוגים יסתיימו, ממש לא. יהיו עוד כמה בלוגים שקשורים למשחק אך לא נוגעים בחידושים, וכמה מדריכים מפורטים על תחומים חדשים במשחק, אז עוד יש למה לצפות עד שהמשחק ייצא.

אוקיי אז נתחיל בתחום הכספים וכלכלת המשחק.
השינויים שנעשו בתחום הזה הם די "מאחורי הקלעים" אבל זה מראה עד כמה רחוק הלכנו כדי לעשות את המשחק מציאותי ככל האפשר.
מערכת הכספים שודרגה באופן משמעותי כדי לשקף את השינויים שקורים בכדורגל המודרני, כש-Riz (היוצר של מנג'ר ההוקי שבוטל, כעת הצטרף לצוות FM) דואג לתחום הזה יחד עם תחומים אחרים.
בזמן שהרבה יותר כסף מסתובב בעולם הכדורגל, אם זה עסקאות גדולות יותר עם גופי הטלוויזיה או השקעות זרות, ספונסרים גדולים יותר ועסקאות משותפות, היינו צריכים לשקף את כל אלו במשחק בלי לגרום למצב שלכל קבוצה יש סכומי כסף אדירים.

http://img74.imageshack.us/img74/6472/fm2008cuf9.jpg"> src=http://img74.imageshack.us/img74/6472/fm2008cuf9.jpg" width=300 border=0>
עדכון מכירת מנויים

עכשיו, אני לא הולך להיכנס לפרטי פרטים, כי אתם בטח תראו את זה בעצמכם כשתשחקו במשחק, ותראו מה קורה לשווי של שחקנים שחקנים ולמשכורות בטווח הארוך.
וזה גם יהיה שונה בכל ליגה ומועדון.

ובכל זאת, בחרתי כמה דוגמאות של דברים ששונו או נוספו כדי לעזור לתחום הכלכלי של המשחק להיות הכי מציאותי עד כה.

ההכנסות הכלליות ממשחקים כעת משקפות טוב יותר את הכסף הכולל שנכנס לקופת המועדון לאחר משחק.
גם תחום הספונסרים עובד יותר טוב במשחק, השתמשנו במספרים שנתנו לנו החוקרים במאגר הנתונים של המשחק, והוספנו גם אפשרויות נוספות חוץ מספונסר בתלבושת, יש גם ספונסר לאצטדיון וספונסר כללי.
אז זה אפשרי שלמועדון שלך יהיו כמה ספונסרים שכולם מכניסים כסף לקופת המועדון, ובתמורה מרוויחים את פרסום המותג שלהם.

יש המון שדות חדשים במאגר הנתונים של המשחק שעוסקים בהכנסות והוצאות של המועדון, כדי לוודא שאנחנו לא רק ממציאים מספרים! מצטער, התכוונתי "משערים את המספרים על סמך חישובים מאוד חכמים".

אתם גם תקבלו בחדשות פירוט על כמה מנויים המועדון מוכר, שזה נחמד, וזה תורם באופן מדוייק להכנסות.
אבל אם אתה מגלגל יותר מידי כסף, אתה עשוי לגלות שהמועדון שלך משקיע את הכסף במקום אחר כדי לעשות יותר כסף בטווח הרחוק, וגם חברי ההנהלה יוכלו למשוך מהמועדון כספים אם הם רוצים. בדיוק כמו במציאות.

אוקיי, מספיק לדבר על כסף. הנה משהו אחר.

אלו ששיחקו בדמו כבר יודעים על זה, אבל עבור אלו שלא, יש לנו עכשיו במשחק ציפיות לקראת העונה.
וזה מתקשר גם לתחום הכספי, כי אם אתה אומר להנהלה בתחילת העונה שהמועדון הולך להצליח יותר ממה שהם מצפים, הם עשויים לתת לך תקציב גדול יותר לבזבוזים.
זה גם מעלה את הציפיות של האוהדים וההנהלה, אז עם הכסף יבוא גם המון לחץ עליך, המנג'ר, ואם לא תשיג את מה שהבטחת בתחילת העונה, אתה עשוי למצוא את עצמך מהר מאוד מחפש עבודה.
אם אתה רוצה שיהיה עליך פחות לחץ, תאמר להנהלה שהמועדון הולך להצליח פחות ממה שהם מצפים וכך יהיה לך יותר זמן לבנות את הקבוצה לעתיד.
אבל שים לב למטרות ההנהלה לטווח הארוך, חייב לקחת את הדברים האלו ברצינות אם אתה רוצה לשמור על המשרה שלך.

דבר שאני משתמש בו המון, מתוקף היותי מנג'ר שאוהב לשלב שחקני נוער בקבוצה, הוא לתת לאחד השחקנים הותיקים להיות "מורה מדריך" לשחקן צעיר יותר שעלה מהנוער.
אך לפעמים הזיווג משתבש ולא תורם לאף אחד מהשחקנים.
אז ב-Football Manager 2008 אם יש לך מאמן עם ציון גבוה בעבודה עם נוער, תוכל ללכת למסך האימונים של שחקן מסוים ושם הוא אולי ימליץ לך על שחקן ותיק שיכול לשמש לאותו שחקן "מורה מדריך" בצורה טובה ומועילה לשני הצדדים.

מה עוד? מה לגבי האפשרות לבנות סביבך צוות מקצועי טוב ומגובש, שעובד הרבה זמן ביחד ומתפקד מצוין כצוות, ובמצב שאתה עוזב את המועדון ועובר למועדון אחר אתה עלול לגלות שהם מגיעים ביחד איתך?

אם אתה משחק הרבה במשחקי רשת, תשמח לשמוע שהם הרבה יותר מהירים ב-FM 2008, הפחתנו את העומס שיש על השרת במשחקים עצמם ולכן המחשב האישי שלך יעשה יותר עבודה, מה שיזרז את מהירות המשחק.

גם מערכת קבוצות אם/בת שופרה המון, עם דברים קטנים כמו חיפוש קבוצת אם חדשה מבלי להצטרך לבטל את קבוצת האם המקורית, או החידוש שכשתשאיל שחקן לעונה אחת זה ייחשב שנה שלמה (ובכך יעזור לו לקבל מהר אזרחות שנייה).
אבל יותר חשוב מאלה, ברגע שאתה נמצא במועדון הרבה זמן וההנהלה מרוצה ממך, אתה תקבל את האפשרות לבחור איזה סוג של קבוצת אם/בת אתה רוצה שההנהלה תחפש עבורך.

יש עוד כמה תוספות קטנות כאלו כמו האפשרות לבחור בין יחסי הימורים בריטיים (4-6, 5-10 וכו') לבין יחסי הימורים אירופיים כמו ב-Winner (של 1.56, 4.38 וכו') באמצעות Ctrl+k.
או האפשרות להכיל בסגל יותר זרים מהמגבלה שיש במדינה, אבל להשאיל את האחרים שלא תוכל לרשום לליגה, למועדונים אחרים.
יש עוד המון דברים אבל אני אשאיר אותם שתגלו לבדכם במשחק המלא.

דבר נוסף- כשמתחילים משחק חדש ב-FM 2008 ישנה אפשרות לקבוע שהמועדונים לא יוכלו לקנות ולמכור שחקנים מיד בתחילת המשחק, עד לחלון העברות ינואר.
כלומר, אם תבחר באפשרות הזו, המועדונים יתחילו את עונת המשחקים עם הסגל המקורי שלהם בדיוק, ללא שינויים.
בחלון העברות ינואר כבר יתחילו השינויים...

עכשיו נגיע לעיקר - היום הזה צפוי להיות יום מאוד מעניין.
אם הכל יילך לפי התכנון, אנחנו אמורים להכריז עוד היום על תאריך השחרור של המשחק.
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 03/10/2007
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי