יומן פיתוח- חמישייה 2
ביום שבת כולכם תשחקו בדמו של FM 2007, אבל בינתיים תוכלו לגלות מה חושבים טסטרים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 28/09/2006 | צפיות: 1742
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2007
כמו ביומן הפיתוח הקודם (החמישייה הפותחת), גם הפעם נכנסתי לחדר הטסטינג בSI וביקשתי מטסטרים נוספים לבחור את החמישייה הפותחת שלהם- 5 התוספות המועדפות עליהם, התוצאות לפניכם.

Andrew Stillwell

1. סקאוטינג- הפעם תהיו חייבים לבחור סקאוטרים טובים כדי לקבל דו"חות מדוייקים (ככל שהסקאוטר יותר טוב, כך הדו"ח שלו יהיה יותר מדויק).
אני מאוד ממליץ לכם לבחור תמיד באפשרות "שלח סקאוטר ל3 משחקים".
2. קבוצות בת/חסות- כל כך טוב שיש לי אפשרות לשלוח כשרונות צעירים מאצלי לקבל דקות משחק בהרכב של קבוצת הבת.
3. מו"מ על חוזה- אם יש לך מזל תוכל ללכוד שחקן שאומר שהוא לא רוצה לבוא למועדון ע"י הצעת משכורת מצוינת שתשכנע אותו להצטרף.br> 4. טקטיקה- מנוע המשחק בFM 2007 הוא הטוב ביותר עד כה. אל תשכחו לבדוק את הוראות הטקטיקה למצבים נייחים (לבדוק מי שומר על מי) ותבקשו לשמור על בלמים גדולים וכבדים.
5. הדאטאבייס (בסיס הנתונים). שעות (ואני מתכוון המון שעות) של עבודה הושקעו בעדכון וליטוש מסד הנתונים של השחקנים, הקבוצות וכו', אם תמצאו שחקן עם 15+ בתכונה מסוימת זה אומר שהוא טוב בה.
אז לפני שאתם מתחילים להפציץ בתלונות על הנתונים, תסתכלו על התמונה הגדולה ותשוו את השחקן עם שחקנים אחרים באותה רמה ;)

http://www.sigames.com/graphics/images/1498.jpg"> SRC=http://www.sigames.com/graphics/images/1498.jpg" width=150" border=0">
מערכת הסקאוטינג החדשה- כולם אוהבים אותה!

Kees Howard

1. קבוצות בת/חסות- זו תוספת נפלאה שמאפשרת לתת לכוכבים הצעירים שלך זמן משחק כפי שהם צריכים, וזה גם טוב לעקיפת רישיון עבודה.
2. תקשורת לפני משחקים- אני חושב שזו תוספת מעולה, עם הרבה שאלות של התקשורת על כושר הקבוצה ומה אתה חושב שתעשו במשחק, והתשובות משפיעות על חלק מהשחקנים. תוספת טובה מאוד.
3. רכישת קבוצה- זה רק מוסיף מציאותיות, חד וחלק. אהבתי שהמשחק אומר לך מה הבעלים הנוכחי מרגיש כלפי הקבוצה והאם הוא מעוניין לעזוב.
4. מנוע משחק- בFM 2007 מנוע המשחק עשה קפיצת מדרגה גדולה בזכות עבודה נפלאה מצד הצוות. זה פשוט מרגיש כל כך מציאותי עכשיו.
5. אימונים- למרות שהאימונים לא עברו שינוי גדול, אני מאוד אוהב את התוספת של מאמני בוגרים/נוער ואת זה שלנוער יש לוח אימונים נפרד.

Luis Lopes

1. קבוצות בת/חסות- דרך מעולה לתת זמן משחק לצעירים ולעקוף רישיון עבודה.
2. החלטות שיפוט שנויות במחלוקת- זה נפלא שאתה יכול להגיב על החלטות שיפוט שנויות במחלוקת.
3. סקאוטינג- סוף סוף הסקאוטרים הם יעילים, הם מייצרים דו"חות וככל שתשלח את הסקאוטר על השחקן כך הדו"ח יתמלא ביותר מידע.
4. ידידותי למשתמש- הרבה תיבות אישור (כן/לא) מעצבנות הוסרו מהמשחק והאפשרות לראות סטטיסטיקת שחקן בפריטי חדשות.
5. תמיכה בIntel Mac.

http://www.sigames.com/graphics/images/1484.jpg"> SRC=http://www.sigames.com/graphics/images/1484.jpg" width=150" border=0">
עשרות שעות הושקעו בנתוני שחקנים וקבוצות

Il Furia

1. בחירת מספר שחקנים! כן אני חושב שהדבר הזה הוא אחד הדברים היותר שימושיים ויעילים שנוספו אי פעם לFM! הפגרה נגמרה, העונה עומדת להתחיל ואתה רוצה להחזיר בחזרה את השחקנים שלך מחופשה לאימונים רגילים? אתה יכול לסמן את כולם ולבצע את זה לכולם במקום לעבור אחד אחד. הכל בלחיצה 1!
2. הוראות טקטיקה ליריב- אני חושב שהדבר הזה ענק! זה מאוד מציאותי ושימושי. אתה יכול להגיד לשחקנים שלך לנסות לנטרל רגל מסוימת של שחקן יריב כדי להקשות עליו, אפשר לסמן שחקן יריב כדי לשמור עליו אישית ועוד הרבה כאלה.
3. קבוצות אם/בת!!! ואני מתכוון מנקודת מבט של קבוצת בת ולא קבוצת אם: נמאס לכם לסיים מקום 17 כל הזמן רק בגלל שלקבוצות אחרות יש מזל והן מקבלות צעירים טובים בהשאלה? התוספת של קבוצות אם/בת מכניסה אותך לעולם האמיתי של הכדורגל. כשאתה קבוצה קטנה תנסה להשיג קשר עם קבוצה גדולה וטובה ותיקח ממנה כשרונות ותשלח את השחקן שלך לגדול במקום אחר! פנטסטי
4. תקשורת עם שחקנים: וואו!!! אתה יכול לעשות כל כך הרבה בתחום הזה שקשה להסביר, בכל מקרה, עוד תוספת נפלאה שעושה את FM יותר ויותר מציאותי.
5. מידע על מועדון: אולי יש דברים אחרים שיותר חשובים, אבל את הדבר הזה רציתי כל כך! רציתי כל כך לראות רשימה של היריבות שלי ולא להיות מופתע כשהפסדתי ליריבה שלא ידעתי עליה.
רכישות והשתלטויות על מועדונים ועוד הרבה דברים...תוספת נפלאה SI!

עמוד Football Manager 2007- כולל כל הפרטים והתמונות!
יומני פיתוח קודמים (מתוך ארכיון האתר)!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 28/09/2006
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי