יומן פיתוח FM 2007- חלק 8
SIgames מתקרבים לסיום הפיתוח של FM 2007 וחושפים בכל פעם פרטים חדשים ומעניינים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 15/09/2006 | צפיות: 1573
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2007
אפשרות קבוצות בת/חסות תעשה את הופעת הבכורה שלה בFootball Manager 2007, לראשונה בסדרת המנג'ר המצליחה.
"קבוצות בת" זו אחת התוספות המבוקשות ביותר בפורומים שלנו לאורך השנים, והרגשנו שזהו הזמן הנכון להוסיף אותה למשחק, במיוחד בעקבות העובדה שעניין קבוצות הבת במציאות נהיה נפוץ יותר ויותר וכבר לא נעשה ע"י המועדונים הגדולים בלבד.
הרבה מועדוני כדורגל גדולים בזמן האחרון מתחברים לקבוצה קטנה והופכים אותה לקבוצת בת שלהם, ולהפך- קבוצות קטנות מחפשות מועדון גדול שיהיה קבוצת האם שלהן.

http://www.totalvideogames.com/tvgadmin/content/imagedata/60934.jpg"> SRC=http://www.totalvideogames.com/tvgadmin/content/imagedata/60934.jpg" width=150" border=0">
מסך קבוצות בת

יש המון סוגים שונים של קבוצות בת/חסות, וניסינו להכניס כמה שיותר סוגים לתוך המשחק.
אבל זו תהיה החלטה של ההנהלה לבחור באיזה סוג של מערכת יחסים המועדון ישתמש, ואם בכלל צריך קבוצת בת או קבוצת אם.

אני לא הולך לחשוף בפניכם הכל על קבוצות בת, כאן ועכשיו, בגלל שהמערכת הזו זה דבר שהמשתמש גם אחרי זמן רב, ימשיך למצוא דברים חדשים, בגלל הכמות הגדולה של אפשרויות ושילובים אפשריים, והעובדה שיש סוגי מערכות יחסים שהם יותר נדירים מהשאר ורק אחרי זמן רב תגלו אותם.
אבל באופן כללי זה עובד ככה- אתה מבקש מההנהלה קבוצת בת/אם ממסך הaffiliates במשחק (או מסך הבקשות מההנהלה), ההנהלה שוקלת את הבקשה ואם היא מאשרת היא מכינה רשימה של קבוצות אפשריות, אתה בוחר קבוצה ואז מגיע שלב ההסכם.
מערכות יחסים של קבוצות בת יכולות לנוע ממשהו פשוט- שתוכל רק לשלוח שחקנים בהשאלה לקבוצת הבת שלך (אגב, לשחקנים האלו יש אפשרות לסרב לעבור) ולשחק משחק ידידות בין הקבוצות פעם בשנה, עד למערכות יחסים מסחריות עם קבוצה ממדינה בסוף העולם שיכולות לעזור לך מבחינה שיווקית ולהגדיל את הפרסום והאהדה אליך בשוק העולמי.

אתה יכול לקבל אופציית ראשונים (first option) על שחקני קבוצת הבת שלך, להחזיק במערכות יחסים מסוגים שונים עם כל מיני מועדונים מכל העולם, ולנצל מערכת יחסים טובה שיש לך עם מנג'ר אחר (שיצרת דרך "תקשורת עם מנג'רים") כדי להתחבר עם הקבוצה שלו כקבוצת בת.
אתה יכול אפילו להחתים שחקנים שבדר"כ לא יקבלו אישור עבודה (במדינות שצריך) ולשלוח אותם בהשאלה למדינות בהן החוק מאפשר קבלת אזרחות כפולה בקלות.
(למשל, אם אתה מנג'ר של מועדון אנגלי והבאת שחקן ניגרי צעיר שצריך רישיון עבודה כדי לשחק- תוכל לשלוח אותו בהשאלה לכמה עונות בספרד כדי שיקבל מהר אזרחות ולא יצטרך להישען על רשיון עבודה).

http://www.totalvideogames.com/tvgadmin/content/imagedata/60935.jpg"> SRC=http://www.totalvideogames.com/tvgadmin/content/imagedata/60935.jpg" width=150" border=0">
ההנהלה מכינה רשימה של קבוצות בת

זה מאוד שימושי כשיש לך קבוצת בת, במיוחד כדי לנסות את שחקני הנוער החדשים שלך במשחק (שנוצרו דרך המערכת החדשה של שחקני נוער, עליה פירטנו ביומן 5), או אם אתה במועדון קטן תוכל לתת לשחקני הנוער האלו מהקבוצות הגדולות את הניסיון הראשון שלהם בהרכב קבוצה, ובמצב כזה כשאתה בקשר עם מנג'ר של מועדון גדול תקבל יותר תשומת לב ויותר אנשים ירצו לראות את כשרונות הנוער שגדלים אצלך.
אסור גם לשכוח את האפשרויות הכלכליות והאפשרות לזכות באוהדים חדשים ע"י חיבור עם קבוצה גדולה.

עמוד Football Manager 2007- כולל כל הפרטים והתמונות!
"קבוצות בת- הסיפור המלא"- ראיון עם SI מהחודש שעבר על קבוצות בת
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 15/09/2006
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי