איך לשמור על יתרון?
אתה מוביל במשחק, הכל טוב ויפה, אבל איך שומרים על היתרון?
נכתב ע"י: Eladlr | בתאריך: 16/06/2007 | צפיות: 4374
קטגוריה: טיפים | משחק: Football Manager 2007
אם אתה הולך להגן על הובלה שלך יותר מאשר לחפש עוד גולים, עשה זאת בצורה הנכונה. זה לא מספיק טוב להזיז את הסרגל מהתקפה להגנה או אפילו לעשות כמה חילופים. אם אתה רוצה להגן אתה צריך לשים את הקבוצה שלך מאחורי הכדור,כמו שהמחשב עושה כאשר הוא מחליט להגן.
הנה הדרך להגן ולשמור על היתרון:

1.הזז את הסרגל ל'Ultra Defensive'.כל דבר פחות ואתה לא תגן בצורה המרבית שתה יכול. או שתגן כמו שצריך או שלא תגן בכלל.

2. הזז את קצב המשחק לאיטי ככל הניתן והזז את בזבוז הזמן לאפשרות הגבוהה ביותר. צרף לזה מסירות קצרות וזה יוציא את הקבוצה היריבה שלך משליטה בכדור.' הגן עם הכדור, לא בלי הכדור', זאת דרך ההגנה הטובה ביותר.הפילוסופיה הזאת לא מתורגמת ל"ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה".

3. שנה את המערך. אל תנסה לסיים עם היתרון עם המערך 4-4-2. זה מערך התקפי בעקרון. הוצא חלוץ ושים קשר אחורי באמצע המגרש. זכור לאפס את ההוראות לשחקן בשביל השחקן המחליף כדי שהם לא ירוצו עם הכדור או ירוצו קדימה באמצע המגרש. הגנה באמת עובדת במערכים 4-5-1 או 5-4-1. גם אפשרות החזקה בכדור,שמירה הדוקה ולשים חצים לאחור לחלוץ הבודד מביאים אותו יותר לאיזור ההגנה.

4. סדר את קו ההגנה ורוחב המשחק. שניהם חשובים מאוד אם אתה רוצה לסגור את היריבה. בזבז כמה דקות כדי לראות את המשחק בזמן אמת כדי לכייל את שתי ההוראות האלו בהתאם.

5. הכי חשוב: כבה את אפשרות ריצה קדימה. ריצה קדימה ע"י השחקנים שלך נותנת לקבוצה היריבה אפשרות לשבור את ההגנה שלך. שמירה על מיקומם של כל 10 השחקנים אומר שלא יהיו לך חורים בהגנה. זה כל כך ברור שאני חושב שהרבה אנשים לא מתרגלים את זה מספיק. אני מאמין שזה אחד האלמנטים החשובים בשביל לשמור על הובלה.

לסיכום, זה כנראה לא הרעיון הטוב ביותר להחזיק 45 דקות. הזדמנויות כמו בעיטות מרחוק או בעיטות חופשיות ימצאו את הרשת

בסופו של דבר בזמן ארוך כזה, לא משנה כמה ההגנה שלך טובה. חשוב על זה בדקה ה70 ואז תראה איך שאר המשחק עובר בלי שום אירועים.

מתורגם מתוך thedugout.net.
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש Eladlr בתאריך 16/06/2007
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי