לגעת בתואר
סיפור על עונה חלומית עם סטיאווה בוקרשט
נכתב ע"י: Eladlr | בתאריך: 09/06/2007 | צפיות: 2871
קטגוריה: סיפורי גולשים | משחק: Football Manager 2007
נתחיל בכך שאת הסיפור של העונה הראשונה אתם יכולים לקרוא
לחיצה כאן

אחרי עונה לא רעה בכלל שבה זכיתי בדאבל הרומני, החלטתי שהעונה המטרה היא להגיע יותר רחוק באירופה. העונה הבאתי את :


כאשר הבאתי את סורין ראדוי ואת דולחה כמחליף לסבן וכמחליף לסורין בהתאמה. את דאנסיה הבאתי כמגן שמאלי מחליף. זה לקח שלמדתי מהעונה הראשונה. את מריוס ניקולאו הבאתי כחיזוק להתקפה.בוגדן גיאונה הוא בלם צעיר ומבטיח ולכן הגיע אלי. זימרמן בא באמצע העונה כחיזוק לשוער הראשון מריוס פופה.
והעפתי את:


בליגה, הלך העונה די בקלות, אפילו יותר קל מהעונה הראשונה. רצתי חזק והלך די בקלות לאורך כל העונה. הייתי כבר עם הפרש של מעל 20 נק'. 2 תיקו בסוף העונה הורידו את ההפרש מהמקום ה2 ל17 נק' בלבד. הבטחתי את האליפות 7 מחזורים לפני הסיום. ולא סיימתי אפילו עם הפסד אחד. 27 ניצחונות, 7 תיקו 0 הפסדים. 80 שערים לזכותי 17 חטפתי ב34 משחקים. העונה הזאת התאפיינה בחלופי הרכבים רבים עקב רצון לתת לשחקנים לנוח כדי שיוכלו להלחם בכל המסגרות. את הגביע הרומני הפסדתי אחרי שבסיבוב הרביעי פגשתי את דינמו בוקרשט כאשר בו בזמן היה משחקי נבחרות ושיחקתי עם הרכב רביעי. הפסדתי 1-0 קטן ומעצבן.

העיקר של העונה הזאת היה אירופה, ללא ספק. אחרי שראיתי שככל שהעונה מתפתחת שאני קורע את הליגה במילים הכי פשוטות. החלטתי זהו. גם לפני תחילת העונה, המטרה הייתה להגיע רחוק יותר מהעונה הקודמת, שם נתקעתי בבתים וסיימתי במקום הרביעי בצורה מרגיזה ביותר. בסיפור האירופאי, גם יתרכז הסיפור הזה.

השנה עליתי אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות. הוגרלתי נגד מילאן, ספורטינג וורלנגה הנוורגית. בהחלט הגרלה שיכולה לתת לי להשיג את מטרותי להגיע מעל המקום הרביעי של שנה שעברה. ורלנגה יכולה לעשות בעיות אך נצטרך לקחת 6 נקודות ממנה כדי לנסות להגיע כמה שיותר רחוק. נגד ספורטינג אפשר יהיה לנסות להוציא נקודות ונגד מילאן נעשה כמיטב יכולתנו.

משחק ראשון נגד ספורטינג בפורטוגל.

משחק קשה ביותר שעם הרבה מזל, הצלחתי לגנוב גול ולעצור פנדל כדי להשיג 3 נק' שהם בגדר בונוס כי לא בניתי על 3 נקודות בפורטוגל. התחלה ברגל ימין.

משחק שני, נגד ולרנגה בבית, משחק שהניצחון בו הוא דבר חשוב ביותר.

אחרי 2-1 במחצית, הקבוצה שלי התפוצצה במחצית השניה והבטיחה את הניצחון עם 4-1 יפה ומצוייין. 6 נק' אחרי שני משחקים ולפני 2 מפגשים עם מילאן שנגדה אני לא בונה על נק' אז מצבי מצויין.

משחק ראשון נגד מילאן בסן סירו וכמו שחשבתי, למרות מלחמה יפה נגמר 1-0 למילאן. גם המשחק השני נגדם בבית נגמר בהפסד ושם הלך למילאן כבר יותר קל. 3-1 למרות שהצלחתי לזמן מסויים להשוות את התוצאה.




ועכשיו נותרו עוד 2 משחקים. משחקים חשובים, המצב שלי עוד נשאר טוב ועדיין נשארתי במקום השני אחרי שספורטינג וורלנגה ניצחו אחת את השני כל פעם בתורם. המשחק החמישי היה נגד ספורטינג ברומניה
המשחק התחיל לא טוב, כאשר ספורטינג עולים ל1-0 אבל אחרי זה לחצתי ולחצתי עד הדקה ה71 שאז אנדרייב הכניס את השוויון ומאז זה היה משחק רק של סטיאווה. נגמר 4-1 מדהים.


פה כבר הבטחתי את העפלתי לשמינית גמר. את המשחק השישי הרשתי לעצמי לעלות עם ההרכב השני כדי לתת להם לטעום קצת מליגת האלופות. ניצחתי 1-0 את ורלנגה בחוץ במשחק משעמם ביותר.
כבר פה הצלחתי להשיג מעל לציפיות שלי. עליתי לשמינית הגמר. הישג מכובד. מפה הכל בונוס.

שמינית הגמר סידרה לי את המבורג הגרמנית. הגרלה קשה ביותר אך יחסית לקבוצות שהיו שם, הגרלה נוחה.
לא האמנתי שאני אצא עם תוצאה כזאת מהמפגש הראשון נגדם. הובלתי 1-0 והם השוו אבל פנדל בדקה ה72 ועוד שער של ניקיטה אנדרייב סידרו לי 3-1 מכובד ויפה לקראת הגומלין.


הגומלין ללא ספק, היה אחד המשחקים המרתקים ביותר שהיו לי בדרכי. המבורג צריכה 2 שערים כדי לעלות. דקה 21 1-0 להמבורג דויד סואזו מבקיע. בדקה ה37 הם משיגים את מה שהם צריכים גוררו מצליח להבקיע את השער השני. במצב הזה המבורג עולים, הם השיגו את 2 השערים שהם היו צריכים. דקה 43 פנדל לסטיאווה.סליחי ניגש ומבקיע. במחצית סטיאווה עולה. כרגע בסיכום שני המשחקים 4-3 לסטיאווה. מחצית שנייה מתחילה בלחץ אטומי של המבורג. רק בדקה ה86 הלחץ שלהם מניב הצלחה. איביצה אוליץ' מצליח להכניס את הגול. המצב כרגע 4-4 כאשר לכל קבוצה יש שער חוץ אחד. כלומר במצב הזה הולכים להארכה. אך לסטיאווה יש את סליחי, שחקן ענק. דקה 88 בהתקפה בין היחידות שלנו במחצית השנייה מצליח להבקיע ולהכניס את שער החוץ השני והיוקרתי ביותר. פה, המבורג צריכים שוב 2 שערים כדי לעלות. דקה 90 הם מצליחים להכניס את הגול הרביעי שלהם במשחק הזה אך זה לא עוזר להם. 5-5 בסיכום שני המשחקים וכיוון שהכנסתי 2 שערי חוץ, אני עולה. הישג יוצא מן הכלל. לא להאמין שאחרי משחק מדהים הצלחתי לעלות לרבע הגמר.


ברבע הגמר, קיבלתי את ניוקאסל, שגם לה זאת הפתעה שהיא נמצאת במעמד הזה אחרי שהיא עברה את מילאן בשמינית הגמר.
משחק ראשון באנגליה. אמרה מבקיע ראשון בדקה ה15. 1-0 במחצית. במחצית השניה ב2 התקפות מתפרצות לפי הספר באנל ניקוליטה ומריוס ניקולאו מצליחים להפוך את התוצאה ולהשיג 2 שערים חוץ יקרים ביותר. אחרי 2-1 לי, ניוקאסל מכניסה את מייקל אוואן. הוא עם המהירות שלו וההגנה הלא מהירה ביותר שלי, מצליח להכניס 2 שערים אחרי לחץ אטומי של המגפייס. נגמר 3-2. בדקה ה85 בראמבל עוד הורחק ולא ישחק בגומלין. תוצאה סבירה עם 2 שערי חוץ אך עדיין צריך להבקיע שער בבית.


משחק הגומלין, שוב יהיה כנראה אחד מהמשחקים המרתקים ביותר שהיו לי.כבר בדקה ה7 וסילסיה קריסטוסיה מבקיע את השער שהייתי צריך. בדקה ה20 אני מגדיל את ההפרש 2-0 של ד'גן רוסיץ'. בדקה ה30 אני במצב מדהים 3-0. שער שני של קריסטוסיה. בדקה ה45, השמחה יורדת קצת. אובאפמי מרטינס מבקיע ומצמק. 3-1. ניוקאסל צריכה עוד שער אחד כדי להגיע להארכה. במחצית השנייה אחרי משחק די שקול. מייקל אוואן, מצליח שוב עם המהירות שלו להבקיע את השער שניוקאסל צריכה 3-2. התוצאה שגורמת להארכה. בהארכה אין שום שינוי בתוצאה. המשחק המרתק הזה מגיע לפנדלים.
סטיאווה תבעט ראשונה. קריסטוסיה ניגש. מבקיע. קרייג מור ניגש מבקיע 1-1. גבריאל בוסטינה ניגש בועט לצד ומחמיץ. אובאפמי ניגש בועט לשמים ומחמיץ. דיקה ניגש ומבקיע. סולאנו ניגש ומבקיע. באנגל ניקוליטה ניגש. מבקיע. אמרה ניגש מבקיע.אחרי 4 בעיטות המצב 3-3 . ניגשים לבעיטה החמישית. יוג'ן באקיו ניגש ומחמיץ. קירון דייר ניגש כדי להכניס ולנצח אך מחמיץ גם. לא להאמין! עכשיו נותרו בעיטה אחת מול אחת. פלורין לאבין ניגש ומכניס. סטיבן טיילור ניגש ומכניס.מיחאי נסו בועט ומכניס. נסיף מוריס ניגש ומחמיץ! סטיאווה בוקרשט בחצי גמר ליגת האלופות! הישג מדהים ובלתי נתפס.

בחצי גמר קיבלתי את ליון. בחצי גמר השני היה אינטר נגד צ'לסי. אז בהתחשב לזה.קיבלתי את ההגרלה היותר נוחה ממה שיכלתי לקבל. עדיין משחק קשה ביותר. ליון, קבוצה שהרבה הימרו עליה שהיא יכולה לקחת את ליגת האלופות נגד סטיאווה בוקרשט, קבוצה שלא הימרו שתעלה אפילו לשמינית הגמר, בהחלט הפתעת העונה.

משחק ראשון בבית. מחצית ראשונה מאופסת.מחצית שניה מתחילה בסערה של סטיאווה. 1-0 דקה 46 של ניקיטה אנדרייב. דקה 50 דג'ן רוסיץ' עושה שטות ומכשיל את קלסטרום ב2 רגליים ומורחק.זה לא מפריע לאנדרייב להבקיע עוד 2 שערים בדקות ה53 ו62. ליון מצליחה רק להכניס שער אחד בדקה ה79 מרגלי טיאגו. תוצאה שנותנת לנו אפשרות לחלום.עדיין צריכים להיות דרוכים כי 2-0 לליון בצרפת והם עולים.


משחק השני מגיע והמתח גועה. האם סטיאווה תצליח להגיע לגמר ליגת האלופות בפעם השלישית בהיסטוריה שלה אחרי שזכתה ב1986 והייתה פיינליסטית ב1989? משחק אחד מהיסטוריה!
פתיחה מפתיעה ביותר בליון, 1-0 לסטיאווה בדקה ה8 משער של ניקיטה אנדרייב, חלוץ ברמה עולמית. עכשיו ליון צריכה 3 שערים כדי להגיע להארכה. משימה קשה ביותר בשבילם. דקה 43 מיראל רדוי, הבלם הטוב ביותר שלי, עושה את השטות ונותן להם שער עצמי וטיפת תקווה לקראת המחצית השנייה. במחצית השנייה הייתה הגנה מדהימה של סטיאווה שהצליחה לחזיק את סטיאווה בלי לחטוף שער נוסף. בדקה ה75 טייאגו מליון הורחק ובדקה ה90 פארשיב מסטיאווה משתולל ומורחק. פארשיב יפסיד את הגמר הגדול שהצלחנו להגיע אליו. למרות שהוא לא שחקן הרכב קבוע, חבל שהוא עשה את השטות הזאת.


נותר עוד משחק אחד. אחרי המשחק עם ליון נותר לי רק משחק אחד חשוב לעונה, את האליפות כבר הבטחתי. העברתי את המשחקים בליגה בנתינת הזדמנויות לשחקנים שלא שיחקו ובו בזמן להשאיר בכושר משחק את השחקנים החשובים שלי לקראת הגמר הגדול, כדי שלא נתבזה שם ונציג יכולת טובה וננסה להפתיע. בגמר פגשתי את אינטר עם טוטו תמוז. בחצי גמר הם עברו את צ'לסי 3-1 בסיכום שני המשחקים עם ניצחון 2-0 במילאן ותיקו 1-1 בסטמפורד ברידג'. גמר קשה ביותר. פה מה שנותר זה רק לנסות ולהצליח. משחק אחד שלי אין מה להפסיד בו. אם אינטר תפסיד, היא תחטוף גידופים מכל עבר. היא עלתה לגמר סוף סוף וגם פוגשת קבוצה הרבה יותר קלה ממה שיכלה לקבל. משחק הירואי של סטיאווה. סטיאווה קורעת את אינטר באופן מפתיע. אינטר לא יודעת איך לאכול את סטיאווה. בדקה ה19 אחרי טעות של סטנקוביץ שמחזיק את הכדור יותר מדי. נסו גונב לו את הכדור מוסר לאנדרייב שמכניס את הגול 1-0 לסטיאווה. למרות זאת. סטיאווה מצליח להמשיך להחזיק בכדור ולהגיע למצבים. למרות זאת במחצית נשאר 1-0 לסטיאווה. אני בציפייה שבמחצית השניה אינטר תלחץ אותי ברמות מטורפות. אך לא. סטיאווה מצליחה להחזיק בכדור בכבוד ולעמוד מול אינטר בכבוד רב. בדקה ה87 אחרי התקפה של סטיאווה, סטיאווה מקבלת קרן. קריסטוסיה מגביה. אנדרייב נוגח פנימה. 2-0 מדהייייים של סטיאווה. אנחנו בדרך לזכייה בליגת האלופות בפעם השנייה בהיסטוריה של סטיאווה. אינטר כנראה פשוט קבוצה לוזרית. אני אלוף אירופה! מדהים! פנטסטי ואין מילים לתאר את השמחה!


נתוני המשחק


ניקיטה אנדרייב זוכה בנעל הזהב עם 11 שערים והוא רק בן 19.שחקן שמומלץ באמת לכל קבוצה.

זהו, פה סיימתי את המשחק הזה. לא יכלתי להמשיך כיוון שכבר באמת שעשיתי הכל. עונה נפלאה שהסתיימה בצורה חלומית.
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש Eladlr בתאריך 09/06/2007
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי