יומן פיתוח FM 2007- חלק 7
SIgames מתקרבים לסיום הפיתוח של FM 2007 וחושפים בכל פעם פרטים חדשים ומעניינים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 14/09/2006 | צפיות: 1370
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2007
בעקבות ההצלחה הגדולה של "תקשורת עם מנג'רים" שהוספנו למשחק לפני שנתיים ואיפשר לכם לדבר עם כל מנג'ר אחר במשחק, השנה בFM 2007 מגיעה מערכת חדשה- "תקשורת עם שחקנים", ולא תוכל לדבר רק עם שחקנים שלך אלא עם כל שחקן בעולם.

יש במשחק את כל הנושאים שאתה יכול לדבר עליהם על שחקנים, והאפשרויות שונות אצל כל שחקן. אתה יכול לדבר איתם פנים אל פנים, או דרך התקשורת, וגם הם- אותו דבר.

http://img237.imageshack.us/img237/7240/playerinteractionpraiseotherpl.jpg"> SRC=http://img237.imageshack.us/img237/7240/playerinteractionpraiseotherpl.jpg" width=150" border=0">
שיחה עם שחקן מקבוצה אחרת

תוכל לבקש משחקן שלך להמליץ על שחקן/איש צוות שמתאימים למועדון, מה שאולי יעשה את זה קל יותר בשבילם להתאקלם במועדון או לחזור לכושר טוב.
אתה יכול לבקש משחקן שלך לעזור באימון של שחקן צעיר, להציע להם ללכת לכיוון של אימון או ניהול בעתיד, לגשש אחר שחקנים מקבוצות אחרות דרך התקשורת, לדבר איתם על חוזים חדשים או לענות להם על כל השאלות והבעיות שיכולות להיות להם.

תוכל להזהיר אותם לגבי מנוחה כדי שלא יהיו עצובים (למרות שכמו כל דבר במשחק, אישיות השחקן ומצב רוחו בזמן נתון יקבעו אם זה ישמח או יכעיס אותו), להגיב על הכושר שלהם כדי לתת להם דחיפה מוראלית או כדי "לנער" אותם.
תבקש מהם טיפים לגבי מי הוא השחקן המסוכן או החוליה החלשה אצל היריבה הבאה כדי שתערער אותם או שתעשה אותם שאננים, או שתבקש בזמן משבר משחקן ותיק בסגל לקיים פגישת גיבוש של הקבוצה כדי להעלות את המוראל.

http://img237.imageshack.us/img237/8101/playerinteractionpraiseownplay.jpg"> SRC=http://img237.imageshack.us/img237/8101/playerinteractionpraiseownplay.jpg" width=150" border=0">
תגובת השחקן

לכל פעולה שתעשה יש תוצאה- יכולה להיות חיובית או שלילית.
מצד אחד, עלולה להיות לך מערכת יחסים מתוחה עם מועדון או מנג'ר אחר אם תדבר עם השחקנים שלהם יותר מידי, ואז הם יסרבו להצעות שלך או שהם פשוט "יחזירו" לך ע"י כך שהם יציעו הצעות להרבה שחקנים שלך.
מצד שני, יכול לצאת מזה גם טוב, אם תנצל את אפשרות "תקשורת עם שחקנים" לטובתך, אז יכול להיות ששחקנים שמועמדים להשאלה יעדיפו אותך על פני מועדונים אחרים בגלל שיש לכם מערכת יחסים טובה.

עמוד Football Manager 2007- כולל כל הפרטים והתמונות!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 14/09/2006
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי