יומן פיתוח FM 2007- חלק 6
SIgames מתקרבים לסיום הפיתוח של FM 2007 וחושפים בכל פעם פרטים חדשים ומעניינים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 13/09/2006 | צפיות: 1332
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2007
להיות שופט כדורגל זו עבודה מאוד קשה. אם הוא עושה דברים נכונים, זה צפוי, אבל אם הוא טועה, זה יכול לעלות למועדון הנפגע מיליונים.
אם חלוץ מחמיץ הזדמנות קלה לכבוש, זה נשכח די מהר, אבל פנדל שנפסק נגדך אחרי צלילה של השחקן- יזכרו את זה למשך הרבה זמן.

מבחינתנו זה נכון ומתאים, במיוחד עקב כל מה שקורה בעולם הכדורגל בימים אלו, להבליט יותר טעויות והחלטות שנויות במחלוקת של השופטים במשחק.
גם במשחקים הקודמים שלנו שופטים עשו טעויות, אבל אתם כמנג'רים לא יכולתם לשים לב לזה כי הן לא קיבלו התייחסות.

אז מה אתם יכולים לעשות נגד טעויות שופטים? הייתה לנו אפשרות במשחק לפני המון המון שנים שאפשרה להעביר ביקורת על השופט לאחר המשחק, אבל זה השפיע מעט מאוד אז הורדנו אותה.
בעקבות העובדה שראיונות של שחקנים לאחר משחקים הפכו לחלק גדול בכדורגל, בFM 2007 זה יכול להיות גם אחד השחקנים שלכם שיתלונן על השופט בראיון שאחרי המשחק.
גם יכול להיות שאתה תישאל על החלטות שיפוט ע"י התקשורת. לא רק טעויות שנעשו לטובתך, אלא גם נגדך.

אל תמהר להתלונן על השופטים בכל זאת. אתה לא יכול לדעת איך תגיב ההתאחדות לכדורגל נגד המועדון שלך.
אבל אז שוב, אתה תוכל לאבד את האמון של השחקנים שלך אם כל הזמן תתחנף ותשבח את השופטים גם כשהם נגדך.
רק תיזהר לא לקבל הרחקת מנג'ר (שהשופט ירחיק אתכם מהקויים) כי היא תפגע בך מאוד, אבל אני לא אספר על זה יותר מידי- כדי שתגלו לבד את ההשלכות של זה.

מנוע המשחק עבר עוד שנה של עבודה מצד צוות הפיתוח שלו, שכולל את פול קולייר (ממציא המשחק ובעלי SIgames) וריי יוטון (כוכב ליברפול בעבר), ונלקח עוד צעד אחד למעלה.
כבר לפני כן, מנוע המשחק בFM היה ההעתק הכי מדויק של כדורגל בכל סימולציה, ועכשיו זה רק מתחזק, עם הרבה יותר אירועי משחק, פרשנות (כתוביות) משופרת ובכללי- המנוע קיבל אפילו יותר דמיון למציאות.

יש גם כמה שיפורים וליטושים חדשים נחמדים, כמו זה ששחקנים יתחממו על הקווים, יהיו שיחות קבוצתיות לפני משחקים ושיחות קבוצתיות יותר אינטואטיביות במחצית ובסוף משחק.
מסך הטקטיקה יכלול בזמן משחק את הדקה, התוצאה תוצג במצב "מסך מלא" (ואם עוד לא ניסיתם את המצב הזה, שווה לנסות- לחצו alt+F11 בזמן משחק), ועוד כל מיני חידושים קטנים.

גם מבחינת טקטיקה, יש משהו חדש. מסך "הוראות הקבוצה היריבה" לפני ובמהלך המשחק, שיאפשר לך בקלות לסמן שחקנים יריבים שתרצה לסגור אותם, לשמור אותם חזק, לתקל חזק יותר.
אז בנוסף להוראות אישיות שתיתן לשחקנים שלך, תוכל לתת הוראות גם בהתאם ליריבה.

עמוד Football Manager 2007- כולל כל הפרטים והתמונות!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 13/09/2006
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי