ממאמן הפועל קרית שמונה למאמן צלסי
איך הפכתי ממאמן אלמוני בליגה החאומית בישראל והתקדמתי לאמן את צלסי ואת נב' ישראל
נכתב ע"י: yoni_k | בתאריך: 15/05/2007 | צפיות: 2868
קטגוריה: סיפורי גולשים | משחק: Football Manager 2006
שלום לכולם...
ב-14.6.2005 קיבלתי לידי את אימון הפועל קרית שמונה,הייתי מאמן צעיר כולה בן 29 וככה התחלתי את המשחק,אני יכול לתת לכם טיפ שקרית שומה זאת קבוצה שכיף לאמן אותה כי אתה מקבל תקציב יחסית גדול ואתה מקבל בסיס טוב לקבוצה.
עם קרית שמונה עשיתי חדש אדיר ורק איזה יומיים של משחק עשיתי רכש מאסיבי לקבוצה,קניתי את גזל,בן בסט,ליאור ג'אן,אוגבונה,יובל אבידור,בוקסונבוים ובהמשך גם את טוטואנה ועוד זרים טובים,וישראלים מבטיחים.
בסוף העונה אחרי הצלחות רבות קרית שמונה סיימה את העונה במקום ה-1 בהפרש 4 נק ממקום 2(הפועל חיפה) ו-16 נק' ממקום 3(הפועל רעננה),עם גביע הטוטו ביד וסגנית מחזיקת גביע המדינה(הפועל ניצחו במשחק הירואי עם 3-2 ענק,שלושער לברדה).
הקבוצה קיבלה מחמאותמכולם ההנהלה והאוהדים היו מרוצים ואני התבלטתי אם לקבל הצעה מנצרת עילית עם סיום החוזה שלי או להמשיך,בסוף המשכתי,בלליגת העל,הליגה של הגדולים.
באותה עונה לקחתי את גביע הטוטו בליגת העל הגעתי למקום 4,אמנם בגביע לא הצלחתי והגעתי רק לרבע הגמר ושם הפסדתי למכבי פ"ת 1-0 בסוף העונה הליגה נראתה כך:
1.מכבי חיפה
2.מכבי ת"א
3.ביתר ירושלים
4.הפועל קרית שמונה-לפני הפועל ת"א!!!
5.הפועל ת"א
6.בני יהודה
7.הפועל כפ"ס
8.מכבי פ"ת
9.הפועל פ"ת
10.הפועל חיפה
11.נצרת עילית(יורדות)
12.מ.ס אשדוד(יורדות)
(בליגה הלאומית נתניה וסכנין חזרו לליגה).
תשמעו זאת הייתה עונה קשה שבסופה עברתי את הפועל ת"א!!!!!...בסוףהעונה הרגשתי שמיציתי תשמעו היה לי כבר קבוצה של תותחים עם זנדבררג,מגרלשולי עוד זרים תותחים כמו מוקואנה מדרוםמ אפריקה,טוטואנה כבש בלי סוף טוטו תמוז הגיע לנבחרת ועוד.
בסוףהעונה החלטתי להתפטר!
וקיבלתי הצעה מקבוצה בליגה הרביעיתבאנגליה(בארי)
בארי הייתה קבוצת תחתית לגיטמית שם שנדה בין בליגות הנמוכות,הצלחתי להביא באותה עונה אתבארי לליגה השלישית הישג יוצא מן הכלל מה שהפך את המצב שלי במנג'ר למאמן(national),באותה עונה לא האמנתי וקיבלתי הצעה מסנדרלנד שבאותה עונה הייתה בליגה השנייה באנגליה,פה כבר הרגשתי שהגשמתי הכל מקבוצה בליגה השנייה בישראל לליגה השנייה באנגליה זה חתיכת הישג עם סנדרלנד עליתי ליגה והגעתי עונה אחרי זה למקום ה-6 באנגליה!!!מה שהביא את הקבוצה לאופא ועפתי מאופא רק בחצי הגמר במשחק נגד צסקא מוסקבה שבדרך העפתי את ולנסיה!!!
עונה אחרי זה קרה הבלתי ייאמן לי עדיין היה שאיפות עם סנדרלנד להגיע לליגת האלופות,יש לציין שבעונה שעברה עם סנדרלנד הגתי לגמר גביע הליגה ובגביע האנגלי עפתי יחסית בהתחלה אחרי הפסד מביך נגד הסיטי.
הבלתי ייאמן כמובן היה הצעה קוסמת מצ'לסי כמובן שהסכמתי,באותה עונה עם צ'לסי אחרי חצי עונה הפכתי להיות(world-class) על העונה אני יכול לספר לכם שלקחתי את כל גביעי אנגליה,את גביע האלופות אחרי ניצחון 5-1 על יובה קידמתי שחקנים הבאתי אתרונאלדיניו לקחתי את אליפות אנגליה אחרי שנה שליברפול הייתה המחזיקה בתואר,אני אומר לכם פשוט היינו חוויה של קבוצה זה היה משהו מדהים בסוף העונה סיימנו עם יחס שערים של 103 שערים שזה בממוצע בערך 3 שערים למשחק וספגנו 17 שערים זה הייתה עונה מדהימה שגם מוניתי למאמן נבחרת ישראל באותה עונה והם במצב מצויין עם ניצחונות יפים,זהו סיימתי את העונה אני הולך להתחיל עונה חדשה למרות שכבר אין לי יותר מידי שאיפות אולי ליצור ששולת של תארים.

yoni_k
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש yoni_k בתאריך 15/05/2007
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי