יומן פיתוח FM 2007- חלק 5
SIgames מתקרבים לסיום הפיתוח של FM 2007 וחושפים בכל פעם פרטים חדשים ומעניינים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 12/09/2006 | צפיות: 1367
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2007
החלק של היום יתמקד במהפכה שעשינו בתחום הנוער בFootball Manager 2007.

עד היום, במשחקי FM, מערכת שנקראה "ריג'נים" (regenerated players) דאגה לקבוצות הנוער וליצירת שחקנים להן.
ברגע ששחקן זקן פרש- הוא "נולד מחדש" כשחקן אחר, צעיר (כדי לשמור על יציבות ואיזון הדאטאבייס לאחר שנים), והמערכת הזו התפתחה רבות במהלך השנים עד שלא היה יותר לאן לקחת אותה. ועדיין היא לא הייתה מושלמת.

http://www.sigames.com/graphics/images/1500.jpg"> SRC=http://www.sigames.com/graphics/images/1500.jpg" width=150" border=0">
נפרדים ממערכת הריג'נים

אז החלטנו להגיד שלום למערכת הריג'נים והכנסנו מערכת חדשה לגמרי של יצירת שחקני נוער ואיזון הדאטאבייס.
מה שזה אומר שיהיו הרבה יותר שחקני נוער במשחק ומערכת הרבה יותר דומה למציאות, לפי החוקים במציאות.
קבוצות נוער של מועדונים פעילים יהיו תמיד מאוישות בשחקנים.
כמו במציאות, רק חלק קטן מהשחקנים הללו "יעשו את זה" ויגיעו להצלחה בבוגרים, בעוד שהרבה מחבריהם לקבוצת הנוער יפלו לליגות נמוכות וקבוצות עלומות שם, אבל בכל שנה קבוצת הנוער שלך (אם בכלל יש כזאת) תתמלא בשחקנים חדשים וגם בתחילת המשחק, אם לא יהיו לך מספיק שחקני נוער- אתה תקבל תוך כמה ימים.

http://www.totalvideogames.com/tvgadmin/content/imagedata/60937.jpg"> SRC=http://www.totalvideogames.com/tvgadmin/content/imagedata/60937.jpg" width=150" border=0">
כל עונה תקבלו שחקנים חדשים

כמובן, כמו כל הדברים במשחק שלנו, כל חלקי המשחק מקושרים אחד לשני אז אם יש למועדון שלך מתקני נוער גרועים, יש סיכוי קלוש שיתגלה אצלך הרונאלדיניו הבא, זה לא אומר שאין סיכוי בעולם, אבל סיכוי קלוש.
יהיו שנים שקבוצת הנוער תורכב מכוכבים פוטנציאלים ויהיו שנים שלא תקבל אף מוכשר, אבל האיזון והיציבות של הדאטאבייס לאורך זמן- תישאר אותו הדבר. אז לא יהיה מצב שב2020 שחקנים בליגה השלישית טובים יותר משחקנים בינלאומיים של היום (כמו שקרה במשחקים קודמים).

בנוסף, השתמשנו בחוקי החוזה הנהוגים במציאות כדי לוודא שאתה יכול להציע לשחקני נוער "טרום-חוזה" (חוזה נוער) כדי לנסות ולשמור שלא ייגנבו בחינם ע"י מועדון גדול, כפי שקרה במשחקים קודמים.
כל זמן שתעמוד על המשמר ותדאג לשחקני הנוער שלך מקרוב, או שתיתן לאחד העוזרים שלך לדאוג לחוזים (אם תסמוך עליהם)- לא תאבד לעולם כוכבים פוטנציאליים בזול.

זה גם חשוב שתטפח את כשרונות הנוער שלך כדי להוציא מהם את הטוב ביותר.
וכדי לעשות את זה, תצטרך לתקשר ולשוחח עם השחקנים, אבל על זה נדבר ביומן של יום חמישי.

עמוד Football Manager 2007- כולל כל הפרטים והתמונות!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 12/09/2006
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי