יומן פיתוח FM 2007- חלק 4
SIgames מתקרבים לסיום הפיתוח של FM 2007 וחושפים בכל פעם פרטים חדשים ומעניינים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 11/09/2006 | צפיות: 1407
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2007
יומן הפיתוח של היום יתעסק בצוות ההנהלה במשחק, והוא הראשון מתוך 5 שיפורסמו השבוע- ביום שישי, גם הפעם, יפורסמו עשרות תמונות מתוך המשחק.

מערכת היחסים בינך, המנג'ר, ובין ההנהלה בכל מועדון היא חשובה מאוד.
עוד דבר חשוב הוא חלוקת המשימות בין ענייני כדורגל מקצועיים ובין עניינים מסחריים- בעוד שמשחקי מנג'ר מתחרים מחליטים לתת לכם אפשרות לקבוע את המחיר של הנקניקיות במזנון (עוד מעט גם יכריחו את המשתמש לקצץ את הדשא ולצבוע את הקווים על המגרש לפני כל משחק), במשחק שלנו, חברת SIgames, החלק הזה הוא עניינם של היו"ר והמנכ"ל.

למרות זאת, מנג'ר אמיתי עדיין רוצה לדעת מה קורה במועדון ולעזור להשפיע על זה בכמה דרכים בעוד שההנהלה דואגת הרבה יותר למועדון שלה כעת.

http://www.sigames.com/graphics/images/1512.jpg"> SRC=http://www.sigames.com/graphics/images/1512.jpg" width=150" border=0">
במשחק הזה לא תתמחרו נקניקיות

בחלק 3 של היומן (על הסקאוטרים) סיפרנו לכם שההנהלה תגביל אתכם במספר אנשי הצוות (לא רק סקאוטרים, גם מאמני כושר ועוזרים). בנוסף, אם מועדון מציע על שחקן שלך הצעה שאי אפשר לסרב לה- ההנהלה עלולה לקבל את ההצעה מיד בלי להתייעץ איתך בכלל.
הם גם יכולים להגביל את המשכורת שאתה יכול להציע לשחקן שהם לא שמעו עליו.

יחד עם זאת, ההנהלה יכולה להיות גם נחמדה לפעמים. אם נגמר לבעלים של המועדון הכסף, איבד עניין במועדון או הבין שזה גדול עליו- הוא יכול כעת להזמין אנשי עסקים לרכוש את הקבוצה.
מועדונים שונים יקבלו הצעות מאנשים שונים (מאוהדי הקבוצה ועד משקיע גדול מחו"ל- כמו גאידמק), אז אתה תוכל לגלות פתאום שתקציב ההעברות שלך קפץ תוך לילה, או שהתקציב יישאר עלוב אבל תקבל יותר התלהבות מההנהלה.
לבעלי קבוצות שונים תהיה אישיות שונה, כמובן, אז חלקם עלולים להתאכזב מדשדוש ושעמום במרכז הטבלה ולרצות לעזוב, אבל זה מכניס אתגרים שונים למשחק.
תסריט נוסף שיכול לקרות זה אם הנהלה חדשה מגיעה לקבוצה ואתה מוצא את עצמך מוחלף ע"י מנג'ר שהם הביאו בעצמם (כמו שפרננדז החליף את אוחנה)!

http://www.sigames.com/graphics/images/1474.jpg"> SRC=http://www.sigames.com/graphics/images/1474.jpg" width=150" border=0">
אם תאכזבו- הבעלים יעזוב

אחת התוספות הכי מבוקשות בפורומים שלנו בשנים האחרונות הייתה בניית אצטדיון חדש.
אנחנו מנסים לדמות אצטדיונים מהמציאות באופן הכי מדויק שאפשר ולכן להרבה מהאצטדיונים במשחק רשום שלא ניתן להרחיב אותם בעקבות מחסור באישור בנייה (כמו במציאות) אז היו מקרים בFM שמנג'רים לקחו קבוצה אלמונית והתקדמו איתה עד הליגות הגבוהות וגילו שהם ייאלצו להישאר עם האצטדיון המסכן כי לא ניתן להרחיבו.
בFM 2007, אם יהיה לך מספיק כסף בבנק, או אם ההנהלה בטוחה שהיא תצליח לכסות את החובות דרך מכירת כרטיסים מוגברת- הם יבנו אצטדיון חדיש ומחודש והקבוצה תעבור לשחק בו.

אתה יכול גם לבקש מההנהלה לסדר לך קבוצת בת, אבל זה חלק גדול בפני עצמו ונשמור את זה ליום שישי אני חושב.

עמוד Football Manager 2007- כולל כל הפרטים והתמונות!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 11/09/2006
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי