יומן פיתוח FM 2007- חלק 2
SIgames מתקרבים לסיום הפיתוח של FM 2007 וחושפים בכל פעם פרטים חדשים ומעניינים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 06/09/2006 | צפיות: 1513
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2007
איזון בין אפשרויות חדשות שמכניסים למשחק ובין המהירות שלו זה מאוד חשוב אז לכל אלו מכם שיש להם מחשבים חזקים- יותר חלקים של המשחק הם עכשיו אופטימליים למעבדים חדשים.
לאלו עם מחשבים יותר ישנים, אפשרות ה"רמת פירוט" (detail level) בתפריט האפשרויות- זה המקום המתאים בשבילכם.

במשחקים הקודמים יכולתם להגדיר בכללי את רמת הפירוט, האם תרצו שמשחקים ישוחקו במלואם עם ה2D או לא.
הפעם, תוכלו להגדיר ולשנות את רמת הפירוט בכל רמות המשחקים (תוכלו למשל לקבוע לא לשמור את תקציר המשחק 2D במשחקי גביע אופ"א אבל לשמור את התקציר במשחקי הליגה השניה בספרד וכו').
מה זה אומר? שיוכלו להיות לכם יותר ליגות פעילות במשחק, יותר עבודות שתוכלו להשיג, ומבלי שזה יאט את המשחק בכלל.
או שתשמרו את מספר הליגות איתן שיחקתם במשחקים הקודמים, ותשנו את ההגדרות החדשות כדי להעלות את המהירות של המשחק ולעשות אותו מהיר יותר מ2006, למרות ה100+ תוספות חדשות שהוכנסו.
ניסינו לרצות גם את אלו עם מחשבים חדשים וגם את אלו עם הישנים, וכמובן שככל שהמחשב ישן כך המשחק ירוץ יותר לאט ברמות פירוט גבוהות, אז זה נחמד שהפעם כולכם תוכלו לכוון את המהירות של המשחק לרמה שתהיו מרוצים.

אפשרויות חדשות אחרות בתחום הידידותיות למשתמש הן המון סטטיסטיקות נוספות שיוצגו בתוך המשחק, במיוחד בחדשות, כדי לתת למשתמש יותר מידע. בנוסף, פידבק טוב יותר מעוזר המנג'ר.
סוכני שחקנים שתהיו איתם במשא ומתן ימליצו לכם על עמדות שתוכלו להחליף בהן שחקנים (למשל, סוכן יגיד לכם שהקבוצה של השחקן שלו מחפשת בלם, אז תוכלו לתת לה בלם תמורת אותו שחקן), ובנוסף, אפשרות לגבות משחקים שמורים לפני ששומרים חדש.

כמובן אסור לנו לשכוח את הדרכים החדשות לפתיחת משחק ולהוספת מנג'ר- הפעם תוכלו לעשות את הדברים האלו בשתי דרכים- בדרך הרגילה ודרך אשף מיוחד וקל.
הדרך הרגילה לפתיחת משחק תהיה כרגיל עם כל האפשרויות המוכרות, אבל לאלו שמסתבכים יהיה את "אשף התחלת משחק"- דרך פשוטה וקלה שתיקח אתכם צעד צעד כשתתחילו משחק או תוסיפו מנג'ר.
עוד דבר חדש- אם תרצו לשתף אחרים בהישגים שלכם, ישנה אפשרות חדשה "לצלם" תמונות מתוך המשחק (screenshot). תצטרכו פשוט ללחוץ על כפתור מסוים (שתבחרו לבד) והתמונה שצילמתם תופיע אוטומטית בתיקיית המשחק.

.
http://www.sigames.com/graphics/images/1438.jpg"> SRC=http://www.sigames.com/graphics/images/1438.jpg" width=150" border=0">
צילום תמונות בקלות

האדיטור (עורך נתונים) הרשמי שמגיע עם המשחק הוא גם קל, פשוט ומהיר יותר לאלו מכם שאוהבים לשנות ולעדכן את הנתונים המשחק.
הוספנו למשחק אפשרות לשימוש בדאטאבייסים שונים ולכן אין צורך כל הזמן למחוק את הדאטאבייס הישן, מה שאומר שאם תתקינו עדכון נתונים מאתר מסוים והוא לא עובד, תוכלו בקלות לחזור לדאטאבייס המקורי של המשחק.

לאלו מכם שמשחקים משחקי רשת בFM, עשינו כמה שיפורים כדי לעשות את חווית המשחקים קלה יותר וגם הוספנו אפשרות של זכירת מסך, מה שאומר שגם אחרי לחיצת continue המשחק יזכור באיזה מסך הייתם וייקח אתכם אליו.
למנג'רים הותיקים מביניכם גם הוספנו דברים כמו מצב משחק חדש (random team) בו תוכלו להגיד למחשב שיבחר בשבילכם קבוצה אקראית, וגם אפשרות לעשות לכם אזרחות כפולה כשאתם מוסיפים את עצמכם למשחק, כמו שחקנים.

אבל הדבר שאני הכי אוהב, גם לשחקנים ותיקים וגם לחדשים, זו האפשרות לסמן כמה שחקנים במסך הסגל ולהפעיל עליהם את אותה אפשרות (במקום לעבור שחקן שחקן ולהכניס אותם לרשימת ההעברות, תוכלו לסמן את כולם ולעשות את זה בבת אחת), כמו שיש בהרבה תוכנות נפוצות.
הדבר מקצר תהליכים ועושה את המשחק קל יותר לשימוש בכל המסכים והחלקים.

http://www.sigames.com/graphics/images/1438.jpg"> SRC=http://www.sigames.com/graphics/images/1438.jpg" width=150" border=0">
סימון מספר שחקנים

עמוד Football Manager 2007- כולל כל הפרטים והתמונות!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 06/09/2006
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי