יומן פיתוח FM 2007- חלק 1
SIgames מתקרבים לסיום הפיתוח של FM 2007 וחושפים בכל פעם פרטים חדשים ומעניינים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 04/09/2006 | צפיות: 1467
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2007
Football Manager 2007 הוא לא משחק מהפכני אלא משחק מתקדם. אך למרות זאת, המון תוספות חדשות הן מהפכניות ולא רק למשחק אלא לכל הז'אנר של משחקי מנג'ר כדורגל.
שיא התוספות והחידושים שלנו היה 40 תוספות בשנה שעברה עם Football Manager 2006.
השנה, יש לנו יותר מ-100! פרשתי מהספירה ב106 ועוד צוות הפיתוח ממשיך להכניס דברים חדשים לתוך המשחק תוך כדי שהם משחקים בו ומוצאים דרכים לשפר אותו, במיוחד בכל מה שקשור לממשק המשתמש שהיה חלק גדול בפיתוח השנה.

עכשיו, אני לא רוצה להרוס לכם את כל ההנאה והציפייה למשחק עם רשימה של כל הדברים שהוספנו למשחק, אז מה שאנחנו נעשה במשך החודש הקרוב זה לעבור על השינויים הגדולים והמהותיים דרך היומן הזה, בצירוף תמונות.
את שאר הדברים החדשים תמצאו לבד במשחק עצמו.


קיבלנו המון תגובות על כך שהמשחק שלנו נהיה עמוס והרבה אפשרויות נאבדות בתוך המסכים הרבים.
בעוד שהוספנו דברים חדשים למשחק, עשינו אותו גם קל יותר לשימוש, ניווט ושליטה וכל האפשרויות אמורות להיות יותר ברורות למשתמש.
עדיין תוכלו להתעלם מאפשרויות אם תרצו ועדיין תקבלו עזרה מהעוזר מנג'ר באפשרויות המסובכות והמורכבות (כמו המלצה שלו בבניית הסגל), אבל לפחות הן עכשיו קלות למציאה אם תרצו חוויות ניהול כדורגל מלאה ומושלמת.

איפה להתחיל? אחד הרעיונות הפנימיים שחזרנו עליהם פה שוב ושוב הוא שהמשחק יהיה ידידותי למשתמש, ידידותי למשתמש, ידידותי למשתמש.
למרות שהמשחק עמוק, מורכב ומסובך, עבדנו קשה מאוד כדי לשמור על הכל בפנים ולהוסיף אפשרויות חדשות אבל להציג את זה טוב יותר לכם, למשתמשים.

הדבר הראשון שעשינו היה הוספת אייקונים וסמלים שהשתמשנו בהם בגרסת הXbox360, כמו כן תיבות הדיאלוג המעוצבות וגם התצוגה של יכולות שחקן בעזרת מצולע- נלקחו מגרסת הXbox360 של FM 2006.
זה גדל כשהוספנו בזמן טעינת המשחקים "חלון מבזקים" חדש (הוא נקרא Football Manager Live ומציג חדשות ומידע חשוב אחר) ורצועת העדכונים התחתונה כעת תציג סטטיסטיקות מעניינות מהליגות הפעילות.

http://www.sigames.com/graphics/images/1430.jpg"> SRC=http://www.sigames.com/graphics/images/1430.jpg" width=150" border=0">
רמזים וטיפים

יש גם "רמזים וטיפים" שתקבלו בזמן שתשחקו במשחק, ובמקום לשים מספר טיפים, שמנו מעל 300.
זה מתאים גם למשתמשים חדשים וגם לותיקים מביניכם, זה יספר לכם על דברים שאתם יכולים לעשות בFM ולא ידעתם. בנוסף, יש מדריך מעודכן (לחיצה על F1 תיכנס אליו) שנעשה ע"י צוות האתר footballmanager.net.
הרמזים והטיפים שיופיעו במשחק נכתבו ע"י מגוון של אנשים שונים כדי לוודא שכל סגנונות המשחק של אנשים יהיו מכוסים, ואפילו אני למדתי על המשחק דברים שלא ידעתי לפני כן.

תוסיפו לכל זה גם את החדשות, שיהיו מעניינות יותר כי הוספנו אליהן ביוגרפיית שחקן (עם תמונה) וביוגרפיית מועדון (עם לוגו) ועוד מידע חשוב, דבר שלבטח יחסוך לכם כמה לחיצות עכבר.
מיקום כפתורים קל יותר, שמות לכל האפשרויות והסמלים, הכנסה של "קישורים מהירים" (סמלים שיקחו אתכם למסכים חשובים: סגל, חדשות, סקאוטינג, חיפוש, ליגה וכו') וכמו כן, סקין הFlexion החדיש שהוא ללא ספק הסקין היפה והקל ביותר שנראה במשחקים שלנו עד היום.

http://img280.imageshack.us/img280/4869/homepagecustomisationfm074bj.jpg"> SRC=http://img280.imageshack.us/img280/4869/homepagecustomisationfm074bj.jpg" width=150" border=0">
בחר מה יופיע בעמוד הבית

מסך הבית (snapshot) שהוספנו לראשונה בFM 2006 התגלה כשימושי, אז עשינו שהוא יופיע בתדירות יותר גבוהה, הוספנו עוד אפשרויות להציג בו וגם הוספנו התאמה אישית (תוכלו לבחור בעצמכם מה יופיע בעמוד הבית ומה לא) אז זו דרך מעולה לראות את כל המידע שאתם רוצים לראות- במסך אחד.
דבר חדש נוסף הוא אפשרות המועדפים (bookmarks)- תוכלו, כמו בדפדפן אינטרנט, להכניס לתפריט המועדפים את המסכים שאתם נכנסים אליהם הכי הרבה, ועוד דבר חדש הוא האפשרות לקבוע מקשי קיצור דרך (במסך האפשרויות תוכלו לקבוע למשל שF5 לוקח אתכם לטבלת הליגה וכו').

עמוד Football Manager 2007- כולל כל הפרטים והתמונות!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 04/09/2006
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי