דבר החוקר - מרץ 2007
אמיר נווה, החוקר הראשי של הליגה הישראלית במאמר חודשי לקהילת המנג'ר הישראלית
נכתב ע"י: Amir | בתאריך: 03/03/2007 | צפיות: 3030
קטגוריה: דבר החוקר
דבר החוקר הישראלי

ברצוני לפתוח בברכות לחוקרים החדשים שיצטרפו לצוות החוקרים לקראת החקירה על FM2008, אני בטוח שהם יעשו עבודה מצויינת ויעזרו לפתח ולקדם את החקירה של הליגה הישראלית במשחק האהוב על כולנו.

עם זאת, ברצוני לציין את העובדה שמס' לא קטן של אנשים שמאוד הרשימו אותי בשלב המיונים הראשון, לא המשיכו לשלב המיונים השני, ולכן אבקש מכל אותם אנשים ליצור איתי קשר באמצעות המייל, כי אני לא קיבלתי תגובה מהם על מנת לברר מה קרה, מכיוון שייתכן והיו בעיות תקשורת בין השרתים, או כל סיבה אחרת שמנעה את הצטרפותם לצוות, דבר שיהיה עבורי חבל מאוד (וגם עבור כל קהילת שחקני המנג'ר).

עם זאת, אני אנצל את ההזדמנות להודיע, שבניגוד לשנים הקודמות, המיונים לחקירה ימשכו לאורך כל השנה.

אז מה צריך לעשות?
ובכן, על מנת להצטרף לצוות החוקרים יש לעקוב אחרי אותן הוראות של שלב המיונים הראשון http://www.fmisrael.com/article.asp?id=115), ולשלוח לחוקרים מייל עם הפרטים הבאים:

לשלוח מייל לכתובת isr.research@gmail.com (המייל של צוות החקירה) עם הפרטים הבאים:

- שם מלא.
- גיל.
- עיר מגורים.
- קבוצה אהודה בארץ.
- למה אתם חושבים שאתם מתאימים להיות חוקרים?
- פרטים נוספים שאתם חושבים שחשוב שאנחנו נדע עליכם.

למייל אתם מצרפים קובץ word עם סיכום על קבוצה (רצוי לא הקבוצה אותה אתם אוהדים), כדי שנדע מה אתם יכולים להציע לנו בתור חוקרים?

הסיכום צריך לכלול:

1. אינפורמציה כללית על הקבוצה (צבע התלבושות, ליגה, מיקום בסוף העונה שעברה, תקציב משוער, מוניטין משוער (באופן ארצי וגם בינלאומי). מוניטין מצויין במנג'ר ע"י מספר בין 1-200, חישבו על מוניטין הקבוצה בארץ ועל המוניטין הזה ביחס לחו"ל.

דוגמאות: קבוצה כמו ריאל מדריד, שנוסעת למסעות במזרח הרחוק והיא כ"כ פופולרית תקבל מוניטין השואף למספר הגבוה ביותר שניתן לתת לקבוצה (200). קבוצה ברמה אירופית גבוהה, אך ללא שחקנים מוכרים מאוד (דוגמת דינמו קייב בימיה הגדולים לפני מספר שנים) תקבל כ-150.

2. אינפורמציה על כל שחקן/מאמן/עוזר מאמן/סקאוט/חבר הנהלה*/יו"ר וכו' בקבוצה (ולא מהאתר של הקבוצה, כפי שקיבלנו בסיכומים בשנים קודמות). האינפורמציה צריכה לכלול: שם השחקן, תאריך לידה, עיר לידה (אם תמצאו), גובה+משקל (אם תמצאו), תפקיד על המגרש, יכולות חזקות, יכולות חלשות וסיכום כללי על השחקן (אם אתם יכולים לרשום אחד כזה).

אתם יכולים להרחיב ולהוסיף אינפורמציה כרצונכם: מטרתו של הסיכום היא שנוכל לראות כמה אתם יכולים ומוכנים להעמיק על קבוצה וללמוד אותה לעומק.



הנושא הבא שברצוני להתייחס אליו, הוא עניין הזמינות שלי. לפני חודש התגייסתי לצבא, ולכן הזמינות שלי תפחת בתקופה הקרובה, ולכן אבקש את סבלנותכם. עם זאת, קחו בחשבון שכרגע יש "ואקום" כי החוקרים עוד לא יודעים איזה קבוצה בדיוק הם צפויים לחקור, ולכן אתם לא רואים התייחסות שלהם כמעט בפורומים.
כולי תקווה שבקרוב, לאחר שנחלק את הקבוצות לחקירה במשחק הקרוב, לא תורגש ההיעדרות שלי.
העניין הזה מוביל אותי ישירות לנושא הבא שברצוני לגעת בו, והוא תפקיד חדש שאותו ניסיתי להריץ כבר במשחקים קודמים, אבל לא יצא לפועל, אבל השנה הוא בוודאות ייצא לפועל: חוקרי ליגה ראשיים.

מה זה בעצם אומר?
חוקרי הליגה הראשיים יהיו בעצם ה-#2 שלי בכל הקשור לחקירה. כל חוקר ליגה ראשי יהיה אחראי נוסף על כל הליגה עליה הוא אחראי.
לכל אחת מ-3 הליגות הבכירות יהיה חוקר ליגה ראשי (משמע גם לליגה הארצית), מתוך תקווה למקצע ולשפר את איכות החקירה שלנו בכל אחת מהליגות הנ"ל.
פרטים נוספים על העניין נפרסם בהמשך, אבל חשוב היה שתדעו שיהיו עוד 'דמויות סמכות' בזמן שאני בצבא ופחות זמין.

אני בהחלט מקווה שדבר החוקר הבא יהיה באמת בעוד חודש, ולא בעוד פרק זמן לא קצר שעבר בין דבר החוקר הקודם לזה שאתם קוראים עכשיו.

בכל בעיה או שאלה, אתם מוזמנים לפנות אליי דרך הפורומים של החקירה, או דרך המייל: isr.research@gmail.com

מי ייתן והעבודה על FM2008 תהיה פורייה ומוצלחת, לטובת כולנו.

בברכת חג פורים שמח,

אמיר נווה
החוקר הראשי של הליגה הישראלית
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Amir בתאריך 03/03/2007
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי