FM 2021 - החידושים נחשפים!
בסרטון חדש שפרסמה חברת SEGA הוצגו החידושים והשיפורים המרכזיים של FM 2021, משחק המנג׳ר החדש. צפו כעת!
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 16/10/2020 | צפיות: 2955
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager 2021
הסרטון שפורסם היום חושף 4 תחומים מרכזיים בהם בוצעו חידושים ושיפורים רבים ב-Football Manager 2021.
המשחק החדש ישוחרר ב-24/11.



1. תקשורת ואינטראקציה
הדברים שאתה אומר, והאופן שבו אתה אומר אותם, השתנו לגמרי ב-FM 2021. מערכת השיחות, גם במסיבות העיתונאים וגם בשיחות עם שחקני הקבוצה שלך, תוכננה מחדש, והיא כעת הרבה יותר אנושית והרבה יותר קרובה למציאות.
חידוש נוסף הוא ה-Quick Chat (שיחה מהירה) שמאפשר לקחת שחקן הצידה לשיחה קצרצרה של 1-2 דקות על נושא ספציפי. בנוסף לכך, עוד חידוש הוא ה-Remote Chat (שיחה מרחוק), מערכת שמאפשרת לבצע שיחה עם אנשים מחוץ למועדון (עיתונאים, מנג׳רים יריבים, שחקנים יריבים).
במשחקים הקודמים ליד כל משפט שבוחרים לומר, היינו צריכים לסמן את הטון (כועס, מאוכזב, מאושר וכו׳), אז ב-FM 2021 האופציות יהיו הרבה יותר מגוונות ורלוונטיות כדי להביע את עצמך באופן המדויק ביותר (כמו למשל: ״לשים ידיים בכיסים״, ״לזרוק את בקבוק המים על הרצפה״, ״להניד את הראש בשלילה״ או ״לפתוח את הידיים לרווחה״).

2. יום המשחק
התהליך של לפני משחקים שודרג, וכעת יציג לך את כל הטיפים מהצוות המקצועי ואת כל המידע הדרוש לך, כולל סטטיסטיקות חדשות, לפני שעולים לכר הדשא.
תצוגת התלת מימד של המשחקים שופרה אף היא (גרפיקת השחקנים, אנימציית התנועות וכו׳).
בסיום כל משחק יופיע מסך ״סיכום המשחק״ ששודרג גם הוא, עם הצגת ציוצים של עיתונאים ופרשנים שיגיבו על המשחק שהסתיים, וגרפים חדשים ומתקדמים שיציגו את הנתונים ויסכמו את כל מה שקרה על כר הדשא.

3. החתמת שחקנים ובניית הסגל
חידושים ושיפורים רבים בוצעו בתחום החתמת השחקנים במשחק החדש. בין היתר, נוספו תפקידי צוות חדשים, נוספו סוגי פגישות, ונוספו דרכי אינטראקציה חדשות עם הצוות שלך.
למשל, לפני כל פתיחה של חלון העברות, אתה תוזמן לפגישה עם בכירי המועדון בה ייקבעו היעדים ויוחלט אילו שחקנים המועדון מתכנן להחתים במהלך החלון ומה תהיה האסטרטגייה שלו (באילו עמדות כדאי להתחזק). בפגישה זו אתה גם תקבל טיפים מהצוות ותוכל לחלק משימות לצוות הסקאוטינג שלך.

4. סוף העונה
החווייה של סיום עונת הכדורגל תהיה הרבה יותר מהנה ומציאותית במשחק החדש. נוספו טקסי הנפת גביע אחרי זכיות (יוצגו במהלך משחקי התלת מימד, עם קונפטי, חגיגות וזיקוקים) וכמו כן, בסיום כל עונה תוצג סקירה מלאה ומפורטת של כל מה שקרה במהלכה: כל ההישגים, כל השיאים וכל הסטטיסטיקות של הקבוצה שלך.
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 16/10/2020
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי