למרות הקורונה: FM 2021 ישוחרר השנה
על אף ההשפעות של משבר הקורונה על תעשיית משחקי המחשב, חברת SEGA אישרה: משחק המנג׳ר הבא FM 2021 ישוחרר עוד במהלך שנת 2020
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 04/08/2020 | צפיות: 3863
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager 2021
בהודעה מיוחדת של חברת SEGA, המפתחת והמפיצה של משחקי Football Manager, פורטו הקשיים הרבים בהם נתקלו במהלך חצי השנה האחרונה, מאז החל משבר הקורונה.
למרות הקשיים הללו, ב-SEGA חשפו כי צוות הפיתוח של Football Manager המשיך לעבוד כרגיל על המשחק הבא בסדרה, וכי הוא ישוחרר להורדה ב-Steam ולחנויות במהלך השנה הנוכחית (2020).
יחד עם זאת, השחרור צפוי להיות מאוחר יותר מהרגיל (לפי ההערכות שלנו, מדובר על חודש דצמבר 2020).



משבר הקורונה יצר גם הזדמנויות חיוביות עבור SEGA, כאשר הסגר שהוטל על אזרחים בכל רחבי העולם גרם לשבירת שיא במספר השחקנים שהפעילו את Football Manager, מה שאיפשר לחברה להמשיך לייצר הכנסות גבוהות גם במהלך המשבר.
בנוסף, הם ניצלו את התקופה כדי לאפשר לאנשים להוריד את המשחק בחינם, במהלך אותם שבועיים בחודש מרץ, ולאפשר לארגונים רפואיים לפרסם פרסומות בתוך המשחק, בחינם.
המצב היחסית חיובי הזה, אל מול המשבר הכלכלי בכל העולם, איפשר לצוות הפיתוח של Football Manager להימנע מפיטורין, אלא להפך. במהלך חצי השנה האחרונה הצטרפו 20 אנשי צוות חדשים.

בעקבות הסגר שהוטל על לונדון בחודש מרץ, משרדי החברה בעיר נסגרו וכל העובדים החלו לעבוד מהבית, מה שיצר אתגר רציני עבור מפתחי המשחק. בנוסף, ההתרחשויות בליגות הכדורגל ברחבי העולם, אותן ליגות שהמשחק מנסה לדמות בדיוק הרב ביותר, הוסיפו רק עוד אתגרים.
חלק מהליגות חזרו לשחק אחרי חודשים של הפסקה, חלק עדיין מושבתות, חלון ההעברות באנגליה הוזז, חוקים נוספים נוספו וחלקם גם יישארו לעונה הבאה, ועוד ועוד.
איך כל השינויים האלו יבואו לידי ביטוי במשחק? נצטרך לחכות ולראות.

יחד עם כל אלו, צוות הפיתוח מבטיח כי המשחק הבא בסדרה Football Manager 2021, שישוחרר בעוד מספר חודשים, צפוי להפתיע אותנו עם השיפורים והתוספות החדשות שהוא יביא עימו.
רשימת החידושים, תמונות מתוך המשחק ותאריך השחרור ייחשפו בקרוב.
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 04/08/2020
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי