FM 2020 נחשף לראשונה!
ההמתנה הסתיימה! היום פורסמה רשימת החידושים של Football Manager 2020 והוצגו תמונות ראשונות מתוך משחק המנג'ר החדש שיגיע בנובמבר!
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 19/09/2019 | צפיות: 3483
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager 2020
חברת SEGA הציגה היום לראשונה את משחק המנג'ר החדש - Football Manager 2020.
המשחק ייצא לחנויות בתחילת נובמבר כאשר החידושים הבולטים השנה הם בתחום מערכת הנוער, והאינטראקציה עם ההנהלה.
מפתחי המשחק מבטיחים כי הגרסה החדשה תהיה האיכותית והממכרת ביותר בסדרת משחקי המנג'ר הפופולרית.



רשימת החידושים ב-FM 2020

מרכז פיתוח הכשרונות
אחד התחומים המלהיבים ביותר ב-Football Manager הוא לפתח כשרונות צעירים, שחקני נוער שיהפכו תוך כמה שנים לכוכבים ברמה עולמית. ב-Football Manager 2020 הוספנו מערכת חדשה בשם ״מרכז פיתוח הכשרונות״, בה ניתן יהיה לתכנן לטווח הרחוק ולעקוב אחר ההתקדמות של קבוצות הנוער.
המסך החדש ירכז את כל המידע הרלוונטי: מצבם של שחקני נוער בולטים, טיפים מאנשי הצוות המקצועי לגביהם, ואפילו גרף התפתחות מדויק עבור כל שחקן.





חזון המועדון
עמידה בציפיות של ההנהלה תמיד היה אחד היעדים המרכזיים של כל מנג׳ר ב-Football Manager אבל בגרסת 2020 יצרנו מחדש את חוויית האינטראקציה מול ההנהלה, כדי להפוך אותה לייחודית יותר לכל מועדון, ורלוונטית יותר להתקדמות העתידית של כל מועדון.
במשחק החדש, ההנהלה לא תגדיר רק את המטרות לעונה הקרובה, אלא ממש תציב בפניך את חזון הטווח הארוך של המועדון, שכולל מטרות מפורטות לכל אחת מהעונות הבאות.





שיפורי גרפיקה
השנה בוצעו שיפורים רבים לתצוגת המשחק הגרפית, שתהפוך את FM 2020 ליותר מציאותי מבעבר.
הדמויות של השחקנים והמנג׳רים עוצבו מחדש כדי להיראות מציאותיים יותר, שופרה התאורה ונוספו אלמנטים רבים שישדרגו את חוויית הצפייה במשחקי הכדורגל.
כמו כן, במצבי מזג אוויר קיצוני (שלג, בוץ, סופה וכו׳), ניתן יהיה לראות בצורה ברורה יותר את ההשפעה על משטח הדשא.





הצוות המקצועי
אחת הדרכים שעוזרות ל-Football Manager להמשיך לחקות את עולם הכדורגל האמיתי בדיוק רב כל כך היא רשת המתנדבים הענקית של אנשים שעובדים במועדוני כדורגל אמיתיים, ומסייעים לנו בשיפור חוויית המשחק.
בגרסה החדשה שופרו הטיפים מהצוות המקצועי, נוספו תפקידים חדשים, ובאופן כללי אתה תקבל תמיכה רבה יותר מאנשי הצוות המקצועי שלך.



מסלול התפתחות עתידי
במשחק החדש, תוכל לשלוט בצורה טובה יותר בהתפתחות השחקנים שלך, ואחת הדרכים לכך היא החידוש ״מסלול התפתחות עתידי״, שיאפשר לך לקבוע מסלול התפתחות מדויק עבור כל שחקן מבחינת דקות המשחק שיקבל, החל משחקן ספסל ועד לכוכב שפותח בהרכב בכל משחק.
כשתחתום על חוזה עם שחקן חדש, תוכל לקבוע לו במדויק שבשנה הבאה הוא יהפוך לשחקן רוטציה, ובעוד שנתיים הוא כבר יהיה שחקן הרכב קבוע.
כך השחקן יידע כבר מתחילת דרכו במועדון, מהו המסלול שצפוי לו בעתיד, מבחינת דקות המשחק וההתפתחות האישית בתוך המועדון.



מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 19/09/2019
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי