המדריך למנג'ר הגרוע
רוצים להיות מאמנים גרועים ? זאת השיטה.
נכתב ע"י: Slider | בתאריך: 31/01/2007 | צפיות: 5414
קטגוריה: טיפים | משחק: Football Manager 2007
אז כן, זה מדריך של הפוך על הפוך.. וכאן תלמדו איך להיות מאמנים גרועים.. כאלו שרק מפסידים, השחקנים לא אוהבים אותם, ההנהלה לא מבינה איזה טעות היא עשתה כשהחתימה אתכם.. והאוהדים מתדפקים כל יום על שמשות הרכב שלך באימונים (אם תגיע אליהם), ומאיימים על חייך.

בקיצור, כאן תלמדו איך להיות שנואים.


נתחיל בזה שניקח את הקבוצה הטובה ביותר במדינה בה אתם רוצים לאמן.. מילאן, אינטר או רומא באיטליה, מנצ'סטר, ליברפול או ארסנל באנגליה או אם בא לכם לאמן בארצינו הקטנטונת, אז תמיד תוכלו לבחור במכבי או הפועל תל-אביב, מכבי חיפה, או קבוצת המליונים של בית'ר ירושלים.

1. אחרי שחתמתם על חוזה נחמד, תגשו מיד ותבקשו עוד כסף.. כנראה שתקבלו עוד קצת כסף, אם כן תקבלו, או שלא תקבלו, אתם יכולים תמיד להציב אולטימטום להנהלה שלכם שאתם רוצים עכשיו כסף, ובמידה ולא.. אתם מתפטרים. סביר להניח שההנהלה תבין כאן איזה טיפש אתה, והיא תעיף אותך מכל המדרגות.

2. אחרי שקיבלנו סכום כסף לא מבוטל מההנהלה, גשו לרשימת השחקנים שלכם, ותענישו אותם בשכר של שבוע על כך שהם הציגו יכולת חלשה במשחק האחרון. השחקנים לא ממש יבינו על מה מדובר, אחרי הכל הקבוצה עדיין לא שיחקה, ולכן כבר בהתחלה... אתם מאוד "אהובים".

3. תקשורת.. תקשורת זה דבר חשוב מאוד. תמיד רצוי להראות למדינה בה אתם מאמנים את היכולת התקשורתית שלכם. לכן, לפני כל משחק, תקטלו את הקבוצה היריבה שלכם. תגידו שהם לא יודעים לשחק ואתם בטוחים בכך שאתם הולכים להביס אותם. המוניטין שלכם כמאמן יצנח לקרקע, והשחקנים שלך וההנהלה לא יבינו למה אתה כזה אגרסיבי.

4. רכש... ברשימת ההעברות תמיד אפשר למצוא שחקנים טובים, ובמחירים נוחים. כדאי מאוד לקנות המון שחקנים באותו התפקיד. למשל 5 קשרים, 5 חלוצים ועוד איזה 2-3 שוערים. הדבר הזה יגרום לסיכסוכים בקבוצה... אתם הולכים לקבל לא מעט פניות על כך שיש יריבויות בקבוצה שלכם, והשחקנים יתחילו להיות ממורמרים.. ומכאן המורל שלהם, או במקרה שלנו, החץ שלנו, יופנה כלפי מטה.

5. שיחה עם השחקנים בזמן משחק. יש מצב, אולי אפילו בטעות, שאחרי שעשיתם את כל ארבעת הסעיפים הראשונים...אתם איכשהו תובילו במשחק הליגה שלכם במחצית. חשוב מאוד לדבר עם השחקנים ולדברן אותם ולומר להם שהם משחקים חרא ! השחקנים יבינו שהם מובילים ובכל זאת משחקים חרא.. אני מבטיח לכם הפסד.

6. כסף ! צריך כסף !! אחרי שקנינו כל כך הרבה שחקנים שאנחנו "מאוד צריכים". עכשיו הגיע הזמן קצת להרוויח גם כסף. תשימו את כל השחקנים שלכם ברשימת ההעברות, ותגדירו אותם שהם לא רצויים. המורל שלהם יהיה כל כך ירוד, שבמשחק הליגה הקרוב, השוער שלכם יעשה כזאת שביתה איטלקית, שהוא לא יזוז לשום כדור.. החלוצים יבעטו לשמיים, והמגינים יעשו על האש ברחבת ה-16.


עד כאן להפעם... אם יש מישהו ששרד את ששת השלבים הללו, אני מצדיע לכם !! אני מניח שאתם תפוטרו אחרי השלב הראשון גג !!

שיהיה לכם בהצלחה, אוהב אתכם. מוטי. (קחו הכל ברוח טובה)
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש Slider בתאריך 31/01/2007
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי