FM 2017 - החידושים שאהבנו
מתוך עשרות החידושים והשיפורים במשחק החדש, אספנו את 8 הבולטים והמעניינים לדעתנו. ומה החידוש האהוב עליכם?
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 17/10/2016 | צפיות: 6586
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2017
משחק המנג'ר החדש, Football Manager 2017, נחשף לראשונה לפני 4 ימים באמצעות סרטון של חצי שעה שסוקר את כל החידושים והשיפורים המרכזיים שיופיעו במשחק החדש.
השיפורים שהוצגו במשחק החדש זכו לתגובות חיוביות בקהילת מעריצי המנג'ר, והגבירו את הציפייה לקראת שחרור המשחק ב-04/11/2016.
אנחנו ב-FMisrael החלטנו לאסוף את 8 החידושים שהכי הרשימו אותנו, מתוך סרטון החשיפה.

שחקנים חכמים יותר
מהסרטונים של Football Manager 2017 שפורסמו עד עתה, ניתן לראות ששחקני ההגנה יודעים להתמקם טוב יותר בזמן הגבהות, קרנות ומצבי כיבוש.
לפי יוצרי המשחק, גם השוערים ב-FM 2017 אמורים להיות חכמים יותר ולגרום לנו להתעצבן עליהם פחות בזמן הצפייה בשטויות שהם עושים במשחקים.
כל שדרוג של יכולת קבלת ההחלטות של השחקנים על המגרש מבורך וצפוי לשפר את ההנאה מהמשחק.

גרסת 64 ביט
על הנייר מדובר אמנם בחידוש לא נוצץ ודי שולי, אבל באתרי המנג'ר ברחבי העולם היה זה אחד החידושים המלהיבים ביותר מבין אלו שהוצגו.
משתמשים בעלי מערכת הפעלה שתומכת בפורמט 64 ביט צפויים להרגיש שיפור משמעותי במהירות המשחק (רוב הגרסאות של Windows 10 הן 64 ביט).
משמעות השימוש ב-64 ביט (בניגוד ל-32 כמו במשחקים הקודמים) היא שהמשחק יוכל לבצע הרבה יותר חישובים בשנייה דרך מעבד המחשב, וכתוצאה מכך לפעול במהירות הרבה יותר גבוהה.



שיחות מקדימות עם שחקנים לפני הכניסה למו"מ
לרחרח ולגשש כמו איש עסקים ממולח זה חלק חשוב מהכדורגל בעולם האמיתי, לכן הגיוני מאוד שגם ב-Football Manager 2017 נוכל לנסות לשכנע מאחורי הקלעים שחקנים או סוכני שחקנים לחתום אצלנו ע"י הבטחות שונות.
ההבטחות האלו יאפשרו לך לשכנע שחקנים איכותיים, שאלמלא האופציה הזו לא היו מוכנים בכלל לשמוע ממך, להתחיל איתך מו"מ רשמי על החוזה.
אנחנו מתארים לעצמנו שאם ההבטחות האלו לא יתקיימו, עוד נשמע על זה מהשחקן או מהסוכן שלו בתקשורת.

פנטזי דראפט מול המחשב
עבור חובבי הפנטזי דראפט, מדובר בחידוש ענקי. במשחק הקודם בסדרה, היינו חייבים לארגן קבוצת חברים כדי לשחק במצב הפנטזי דראפט, והשנה הסרבול הזה מאחורינו, שכן יהיה אפשר לשחק גם נגד המחשב.
בפנטזי דראפט אתה יוצר מועדון משלך, מקבל תקציב סגל ואז בוחר בשיטת הדראפט שחקנים מכל העולם. היכולת לשחק את זה לבד מול המחשב, בלי לארגן קבוצת חברים, היא אדירה.

השחקנים ייצאו מחדר ההלבשה, יתחממו וישירו המנונים
אז יש אנשים שיגידו שתוספות כאלו הן מיותרות ולא תורמות דבר, אבל עבור המנג'רים שלוקחים את השמירה שלהם ברצינות ומתרגשים מכל משחק - לראות את השחקנים שלהם עולים למגרש יוסיף להתרגשות ולחווייה. עוד חידוש שיגביר את תחושת ההתמכרות למשחק.
דמיינו את הקבוצה הקטנה שלכם בגמר ליגת האלופות. ה-30 שניות האלו של לראות את השחקנים עולים למגרש ואת הקהל מעודד אותם, יהיו זריקת מוטיבציה נהדרת.

רשת חברתית
אחד החידושים המרכזיים של Football Manager 2017 תהיה הרשת החברתית, סוג של טוויטר בתוך המשחק.
בימים אלו, בהם כמעט לכל שחקן כדורגל יש חשבון טוויטר בו הוא חולק את דעותיו עם האוהדים והעוקבים, זה היה מתבקש להוסיף את האלמנט הזה לתוך משחק המנג'ר.
אז ב-FM 2017 נוכל לדעת מה האוהדים, השחקנים והעיתונאים כותבים עלינו ברשת, כולל סקרי אוהדים והימורים על הסיכויים של המועדון לפטר אותנו מתפקיד המנג'ר. אין ספק שלכלוכים של אוהדי הקבוצה עלינו בטוויטר רק יגבירו את הלחץ להצלחה ויכניסו אותנו עוד יותר לאווירת המשחק.

השדרן מדווח על פציעות
נגמרו הימים שהשחקן שלך נפצע ויורד מהמגרש בלי שיש לך מושג האם הפציעה חמורה או שולית.
במשחק החדש השדרן ידווח על סוג הפציעה דרך הכתוביות המופיעות בתחתית המסך, בדיוק כמו שקורה במציאות.

קריירת השחקן משפיעה על ירידת היכולת שלו
קחו למשל את ווין רוני. אומרים עליו שכמות המשחקים המטורפת שהוא שיחק מאז גיל 16, מתחילה להשפיע על היכולת שלו היום, כשהוא בן 30.
ב-FM 2017, שחקנים שהועלו לקבוצה הבוגרת בגיל צעיר במיוחד, יצטרכו לשמור על עצמם טוב מאוד מבחינת כושר גופני ואימונים, או שיסתכנו בהיחלשות משמעותית של היכולות כאשר יגיעו לגיל מבוגר.

ומה דעתכם?
מהו החידוש הכי בולט ומעניין של Football Manager 2017? כתבו לנו בתגובות בתחתית הכתבה.

FM 2017 - כל הפרטים, התמונות והסרטונים
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 17/10/2016
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי