Football Manager 2015 נחשף!
לאחר חודשים ארוכים של המתנה - המשחק החדש FM 2015 הוצג היום בפעם הראשונה עם עשרות חידושים ושיפורים, ועיצוב חדש לגמרי. המשחק ישוחרר ב-07/11
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 07/10/2014 | צפיות: 7522
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager 2015
ההמתנה הסתיימה. לאחר ציפייה ארוכה מהרגיל, חברת SEGA הציגה היום בפעם הראשונה את Football Manager 2015, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית והממכרת.
בנוסף, פורסם תאריך השחרור. המשחק החדש יגיע לחנויות ול-Steam בעוד חודש בדיוק - 07/11/14.



החשיפה של המשחק השנה הייתה במתכונת מיוחדת - הקרנת סרטון וידאו של חצי שעה, שמציג את כל החידושים במשחק.
עבור חובבי המנג'ר בבריטניה היה זה יום חג.
הערב נערכה בבתי קולנוע ברחבי בריטניה הקרנה בלעדית של "An Alternative Reality", סרט דוקומנטרי חדש ומיוחד על משחקי Football Manager.
הסרט "An Alternative Reality" הוא סרט באורך מלא שמציג ראיונות מרתקים עם יוצרי המשחק ועם מפורסמים מעולם הכדורגל והבידור שמכורים אליו, וחוקר את ההשפעה הרחבה והמדהימה שיש למשחק המחשב הממכר על עולם הכדורגל.

מיד בסיום הקרנת הסרט הדוקומנטרי המיוחד, הצופים בקולנוע זכו לראות את סרטון החשיפה המצופה של Football Manager 2015 שהציג בפעם הראשונה את החידושים והתוספות שייכללו בו.
במקביל לשידור החשיפה של FM 2015 בבתי הקולנוע, הסרטון פורסם גם ב-YouTube. בנוסף, גם הסרט הדוקומנטרי יעלה לאינטרנט בימים הקרובים.
סיכמנו עבורכם את רשימת החידושים שהוצגה בסרטון.



רשימת החידושים

ממשק משתמש ועיצוב חדש לגמרי
Football Manager 2015 מציג עיצוב חדש לגמרי, עם המון שינויים בממשק המשתמש שיגרמו למשחק להיראות ולהרגיש שונה.
במשחק החדש התווסף תפריט צדדי דרכו ניתן לגשת בקלות לכל העמודים החשובים במשחק, מכל מקום. בנוסף, כל התפריטים הפנימיים עוצבו ותוכננו מחדש.
ממשק המשתמש החדש קל יותר ונוח יותר לניווט ומעבר בין עמודים.

סגנון המנג'ר - טקטיקה או אימונים
במשחק החדש אתה תוכל לבחור איזה סוג מנג'ר אתה רוצה להיות - מנג'ר של אימונים או מנג'ר של טקטיקה.
לאחר שבוחרים את המועדון לאימון, ניתן במשחק החדש להגדיר את הסגנון שלך בתור מנג'ר - טקטיקן, איש של אימונים, או שילוב של השניים.
לבחירה שתעשה תהיה השפעה על סוג המנג'ר שתהיה, על האופן שבו השחקנים יתייחסו אליך וכמובן על היכולות שלך (יכולות אימון גבוהות, או יכולות טקטיקה גבוהות).
ניתן גם להגדיר בתחילת המשחק את סוג תעודת האימון שיש לך.

מנוע משחק משודרג
לפי הצהרת יוצרי המשחק, מנוע המשחק החדש של FM 2015 כולל את השדרוג הגדול ביותר מאז שנכנסה תצוגת התלת מימד ב-FM 2009.
השינוי הכי גדול הוא השימוש לראשונה בסדרה בדגימת תנועה דיגיטלית (Motion Capture), כפי שנעשה במשחקי כדורגל אחרים (FIFA, PES). דגימת התנועה הוסיפה אנימציות רבות (כ-2000) לשחקני הכדורגל במשחק ותוסיף חיים לתצוגת המשחקים.
דגימת התנועה הדיגיטלית, שאיפשרה להקליט את התנועה המדויקת של שחקני כדורגל, תיקח את המציאותיות של תצוגת המשחקים ב-FM 2015 לרמה חדשה.
בזכות האנימציות המשופרות, במשחק החדש נראה תנועת רגליים מציאותית יותר, נראה שחקנים עושים שימוש בחלקים שונים של הרגל, נראה סגנונות שונים של בעיטות. השחקנים ייראו ויתנהגו פחות רובוטים ויותר אנושיים.
השוערים ב-FM 2015 זכו לתוספת של אנימציות חדשות, זינוקים חדשים, ותנועות משופרות.

חידוש נוסף במנוע המשחק הוא האפשרות לנהל שיחה קבוצתית בזמן שהמשחק מתנהל - לצעוק לשחקנים מהקווים קריאות עידוד, אכזבה, כעס, שמחה וכו'. השיחות יתנהלו באופן דומה לשיחות המחצית ותחילת המשחק שקיימות ב-FM 2014.
לראשונה במשחקי FM, נוכל לראות את האצטדיון בו מתנהל המשחק ואת האזור שמסביבו. FM 2015 כולל מגוון רחב של אצטדיונים מסוגים, עיצובים וצורות שונות.
מסביב לאצטדיון יופיעו מנהרות, כבישים, זרקורים, דוכני מזון, אמבולנסים, מסכי טלויזיה. אפילו הכיסאות ביציע יופיעו בצבע של קבוצת הבית.
כל אלו יעזרו להגביר את החווייה ולשדרג את אווירת משחקי הכדורגל ב-FM 2015.

תפקידי שחקנים (Roles)
המשחק החדש כולל 4 תפקידים (Roles) חדשים במערכת הטקטיקה, ובכך מאפשר הגדרה מדויקת יותר של ההוראות הטקטיות מצד המנג'ר לשחקניו.
התפקידים החדשים הם: Roaming playmaker, Raumdeuter, Inverted wing back, Wide playmaker.
מלבד התפקידים, נוספו גם מספר יכולות מיוחדות חדשות (Player Preferred Moves).

סקאוטינג
ב-FM 2015 הסקאוטינג שופר משמעותית, בכדי להיות יותר יעיל ויותר לשקף את האופן בו הוא מתנהל במציאות.
מערכת הסקאוטינג תשולב במשחק החדש בצורה טובה יותר עם מסך חיפוש השחקנים. השחקנים שיופיעו במסך חיפוש השחקנים יהיו תלויים בסקאוטינג שלך ובידע של הסקאוטים במועדון, בדיוק כפי שמועדונים במציאות מכירים רק שחקנים שיש עליהם סקאוטינג ומידע.
כשצופים בפרופיל שחקן ב-FM 2015, הוא יהיה תלוי בידע של הסקאוטים שלך לגבי אותו שחקן, וכך למשל חלק מהיכולות יוצגו בתוך טווח (12-20) ולא בתור מספר מדויק. אם תשלח סקאוט לצפות בשחקן, היכולות המדויקות יופיעו. כך גם לגבי דירוג הכוכבים של אותם שחקנים.
אפשרות שליחת סקאוט למשימה שודרגה, וכוללת כעת אפשרויות חדשות שמאפשרות להגדיר במדויק איזה סוג שחקן אתה מחפש.
גם התקשורת שלך כמנג'ר עם הסקואטים שופרה, כך שעכשיו הם גם יפנו אליך עם הצעות ורעיונות לסקאוטינג, ויעבירו לך פידבק רחב יותר על המשימות שביצעו.
כרטיס הסקאוט על שחקנים ספציפיים עוצב מחדש וכולל כעת חלוקה של יתרונות וחסרונות, כדי לתת לך מידע ברור לגבי מידת ההתאמה של השחקן לקבוצה.

חיפוש שחקנים
החיפוש ב-FM 2015 הפך להרבה יותר קל בזכות העובדה שכותרת המסך הפכה בעצם לפס חיפוש מתקדם.
פס החיפוש החדש עובד בדיוק כמו פס החיפוש בדפדפני אינטרנט (כמו Chrome), פשוט מקלידים טקסט, לוחצים אנטר ומקבלים תוצאות.

תקשורת עם שחקנים
במשחק החדש נעשו שינויים ותוספות בתחום התקשורת עם השחקנים ואישיות השחקנים.
השחקנים כעת יוכלו לבקש שיחה עם המנג'ר שלהם לגבי מגוון של נושאים, דאגות ותלונות.
אם אתה רוצה להיפטר משחקן ולא קיבלת עבורו הצעות, אתה יכול לבקש ממנו לדבר בתקשורת, הוא יכול לסרב במידה והוא מתעקש להישאר בקבוצה.
חידוש נוסף ב-FM 2015 הוא היכולת לדבר עם קבוצה ספציפית של שחקנים לגבי אותו נושא. למשל, אם יש מספר שחקנים בסגל שמודאגים לגבי המצב הכספי של המועדון, ניתן לשוחח איתם במשותף במקום לנהל שיחה אישית עם כל אחד מהם.

מסיבות עיתונאים
FM 2015 מגיע עם מגוון של שאלות חדשות וקווי עלילה חדשים במסיבות העיתונאים, ודגש רחב יותר על בניית יריבויות בין מנג'רים בתקשורת.
העיתונאים במשחק החדש חולקו ל-2 קבוצות: כתבי עיתון יומי, וכתבי מגזין. הכתבים מהעיתון יחפשו את הכותרת המיידית לעיתון של מחר בבוקר, בעוד שהעיתונאים מהמגזין יעמיקו בשאלות על טקטיקה ואסטרטגיה.

תוספת חדשה לגמרי ב-FM 2015 היא ראיונות מנהרה וראיונות במתחם האימונים.
בדיוק כמו במציאות, אתה כמנג'ר תפגוש את העיתונאים גם במנהרה בדרך למשחק ותצטרך לענות על כמה שאלות קצרות. הראיונות במנהרה יקרו כמובן רק במידה והמשחק משודר בטלוויזיה, בדיוק כמו במציאות.

כספים
Football Manager 2015 עודכן עם כל השינויים שקרו בתחום הכספי בעולם הכדורגל במציאות.
המשחק עודכן עם כל החוקים החדשים שנוספו בתחום ה-FFP (Financial Fair Play), וההנהלה תצהיר בתחילת כל עונה מראש על התקציבים המיועדים שלה.
בסוף כל עונה תקבל סיכום של התחום המסחרי של המועדון - ספונסרים, מכירת מוצרים ועוד.

פרופיל מנג'ר
עמוד פרופיל המנג'ר שודרג במשחק החדש. בפרופיל האישי שלך יופיעו כל הפרטים על ההיסטוריה שלך כמנג'ר, ותוכל לעקוב אחרי הקריירה שלך עם ההישגים והכשלונות.
התקשורת תעקוב גם היא אחרי היסטוריית הקריירה שלך ותשתמש בפרטים מתוך הארכיון במהלך מסיבות עיתונאים וראיונות.

ראיונות עבודה
ראיונות עבודה למנג'רים עשו את הופעת הבכורה שלהם במשחק הקודם בסדרה - FM 2014.
השנה נוספו נושאים רבים עליהם תישאל במהלך ראיון העבודה שלך לפני הכניסה לתפקיד חדש, כמו: ניסיון כשחקן, מעסיקים בעבר, וההיסטוריה שלך כמנג'ר.
עם כל החידושים האלו, כל ראיון עבודה ב-FM 2015 אמור להרגיש שונה מקודמו.

אימונים
במערכת האימונים של FM 2015 נוספה האפשרות להגדיר לכל שחקן תפקיד (Role) מסוים להתמקד בו.
לוח האימונים יתאים עכשיו בצורה טובה יותר ללוח הזמנים של שחקני הקבוצה, ולמעמד שלה - חובבני, חצי מקצועני או מקצועני.

Twitch
המשחק החדש יוכל להתחבר לשירות Twitch TV.
Twitch הוא שירות שמאפשר לגיימרים לשדר בשידור חי את המשחק שלהם מהמחשב שלהם לאלפי גולשי האתר, כולל מערכת צ'אט. השנה נוכל לשדר לאלפי אנשים את העונה שלנו ב-FM 2015 ולקבל מהם תגובות בזמן אמת.

במהלך השבועות הקרובים יפורסמו פרטים חדשים, תמונות, סרטונים ובלוגים...אנחנו ב-FMisrael נהיה הראשונים להביא לכם את המידע.

FM 2015 - כל הפרטים, התמונות והסרטונים
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 07/10/2014
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי