FM 2015 ייחשף ב-07/10
קהילת המנג'ר ברחבי העולם ממתינה ליום שלישי 07/10/14 בו יוצגו החידושים במשחק הבא בסדרה, לצד סרט דוקומנטרי על משחקי המנג'ר
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 12/09/2014 | צפיות: 3380
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager 2015
אפשר לספור לאחור! החשיפה הרשמית של Football Manager 2015 תיערך ביום שלישי 07/10/14 באמצעות סרטון מיוחד שיציג את החידושים והתוספות שיגיעו עם משחק המנג'ר החדש.
Football Manager 2015, שישוחרר בחודש נובמבר הקרוב, הוא המשחק הבא בסדרת המנג'ר הפופולרית והנמכרת בעולם, הוא צפוי לכלול שיפורים משמעותיים מהגרסה הקודמת וסגלים מעודכנים לעונת 14/15.

Football Manager 2015 נכנס כבר בתחילת הקיץ לתקופת הטסטינג בה עשרות שחקני מנג'ר נלהבים נקראים למשרדי SI, חברת הפיתוח של המשחק, בלונדון ומתבקשים לשחק במשחק החדש ולמצוא באגים, "עבודת קיץ מתישה".
בשלב זה, כל הפרטים אודות המשחק עדיין חסויים, ושום מידע על התוספות והשיפורים שכלולים במשחק לא נחשף.
קהילת שחקני המנג'ר בכל רחבי העולם ממתינה בציפייה לקראת החשיפה הצפויה ב-07/10.

אז איך זה יקרה?
יום שלישי 07/10 צפוי להיות יום חג עבור חובבי המנג'ר בבריטניה.
באותו יום תיערך הקרנה בלעדית של "An Alternative Reality", סרט דוקומנטרי חדש ומיוחד על משחקי Football Manager.
הסרט "An Alternative Reality" הוא סרט באורך מלא שמציג ראיונות מרתקים עם יוצרי המשחק ועם מפורסמים מעולם הכדורגל והבידור שמכורים אליו, וחוקר את ההשפעה הרחבה והמדהימה שיש למשחק המחשב הממכר על עולם הכדורגל.
הסרט יוקרן בבתי קולנוע נבחרים ברחבי בריטניה בלילה של ה-07/10.

מיד בסיום הקרנת הסרט הדוקומנטרי המיוחד, הצופים בקולנוע יזכו לראות את סרטון החשיפה המצופה של Football Manager 2015 שיציג בפעם הראשונה את החידושים והתוספות שייכללו בו.
במקביל לשידור החשיפה של FM 2015 בבתי הקולנוע, הסרטון יפורסם ויהיה זמין לכולנו גם ב-YouTube. בנוסף, גם הסרט הדוקומנטרי יעלה לאינטרנט בסיום ההקרנה.


כרזת הסרט An Alternative Reality

"הסרט הדוקומנטרי הוא לא הסיפור שלנו - הוא מספר את הסיפור של האנשים שברחו למציאות אלטרנטיבית שבה הם מנג'ר של קבוצת כדורגל, ומספר על ההשפעה שיש לזה על החיים שלהם", הסביר מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI המפתחת את המשחק.
"זהו גם סיפור על איך משחק מחשב שנוצר ע"י אוהדי כדורגל, הפך בעצמו לחלק מעולם הכדורגל אותו הוא מנסה לחקות".
"אבל זה לא מיועד רק לשחקני המנג'ר, הסרט יעניין גם אנשים שתוהים למה אנשים אחרים בעולם מבזבזים כל כך הרבה זמן על המשחק הזה".

הסרט החדש מהווה צעד נוסף במסע המדהים של משחקי Football Manager שהפכו מזמן ממשחק מחשב לתופעה תרבותית מדהימה.
שיאי מכירות, מיליוני מכורים, מנג'רים אמיתיים שמשתמשים במשחק כדי למצוא כשרונות, שחקנים שמשחקים בו במונדיאל, ועכשיו גם סרט באורך מלא שמוקדש כולו למשחק.
בכל זאת, כמה משחקי מחשב אתם מכירים שנוצר עליהם סרט דוקומנטרי?
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 12/09/2014
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי