חקירת הליגה הישראלית ב-FM 2015
רוצים להצטרף לצוות הישראלי של FM 2015? פרטים על הצטרפות לצוות החוקרים של הליגה הישראלית
נכתב ע"י: Amir | בתאריך: 07/07/2014 | צפיות: 6139
קטגוריה: חדשות החוקרים
צוות החקירה הישראלי מחפש אנשים שמעוניינים להצטרף לצוות, כשבטווח המיידי אנחנו כמובן עובדים על Football Manager 2015 (ולא, אין לנו בשלב זה פרטים לגבי המשחק, מתי הוא צפוי לצאת וכו').

קצת על התפקיד:
אם יצא לכם לעבוד (ברצינות) עם האדיטור של המשחק, אז עבודת החקירה מתבססת על זה, ודומה לזה מאוד.

בעקרון, העבודה על המשחק היא עבודה שנמשכת לאורך כל השנה, כאשר בדרך כלל יש "פגרה" כלשהי בין פברואר-אפריל, כשהדאטאבייס עובר עדכון לקראת המשחק הבא בסדרה, אבל באופן אידיאלי - אמורה להימשך עבודה באמצעות מערכת החקירה (מערכת אינטרנטית שפיתחנו באופן עצמאי בצוות החקירה), גם אם אין עבודה "ישירה" על הדאטאבייס.


מה זה בדיוק אומר להיות חוקר?
בעקרון, תחום האחריות של חוקר הוא להיות אחראי לספק את כל הנתונים הקשורים לקבוצה - ברמת השחקנים ואנשי הצוות המקצועי והניהולי של הקבוצה (מתאריכי לידה, ועד היכולות עצמן ממש), ועד הנתונים על הקבוצה (הטקטיקה המועדפת על הקבוצה, האצטדיון שבו הקבוצה משחקת וכו'). את המידע מספקים ישירות באמצעות האדיטור שעליו אתם עובדים.
העבודה עצמה לא לוקחת יותר מדי זמן בסופו של דבר, אם כי קשה להעריך כמה זמן זה לוקח וזה משתנה מאוד בין קבוצה לקבוצה, ובין אדם לאדם.


חקירת הקבוצות נעשית שלא בשכר. מי שחוקר 2 קבוצות לפחות מליגת העל ו/או הליגה הלאומית זכאי לקבל עותק של המשחק, וכמובן להופיע ב-Credits של המשחק. אלה מאיתנו שמעל גיל 18 גם זכאים להשתתף בגירסאות ה-BETA של המשחק (מה שאומר שמדי שנה בסביבות יולי-אוגוסט כבר יש אפשרות לטעום מהמשחק החדש, ומהצד השני, לנסות ולאתר טעויות ובאגים בליגה הישראלית).
קצת על איך העבודה נעשית:
כרגע, העבודה נעשית באמצעות אדיטורים - אחד לעריכת נתוני השחקנים ואנשי הצוות המקצועי/ניהולי, והשני לעריכת פרטי הקבוצה.
בנוסף, יש לנו מערכת אינטרנטית של הצוות שבאמצעותה אנחנו יכולים להוסיף בקשות אחד לשני (לדוגמא, אם אתה חוקר הפועל ירושלים, ואתה צריך שהחוקר של בית"ר ירושלים ישאיל לך שחקן, אתה מוסיף את זה דרך המערכת, וככה יש בקרה ואפשרות לראות שזה קורה).
את הקבצים אנחנו משתפים באמצעות ה-Dropbox, כדי שגם תהיה אפשרות בכל שלב לעקוב אחרי ההתקדמות, וכו'.

אם זה מעניין מישהו כאן, אז תעיפו מבט על רשימת הקבוצות מליגת העל והליגה הלאומית שאין להן חוקר (http://www.fmisrael.com/researcher_form.aspx), ותראו לאיזה קבוצה/ות אתם מרגיש שתוכלו לתרום.

נשמח לשמוע אם יש אנשים שמעוניינים להצטרף לצוות החקירה - באמצעות הגשת הטופס בלינק הנ"ל או באמצעות כתובת מייל: isr.research (at) gmail.com.

בהצלחה לפונים!
אמיר
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Amir בתאריך 07/07/2014
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי