מיצוי הפוטנציאל של קבוצתך
קבל כמה טיפים כדי להוציא את מירב הפוטנציאל מקבוצתך בכמה צעדים פשוטים
נכתב ע"י: gli astore | בתאריך: 02/05/2014 | צפיות: 12755
קטגוריה: טיפים
Football Manager הוא משחק בו עליך להוביל קבוצה למקומות כמה שיותר גבוהים, כלומר - למצות את הפוטנציאל של הקבוצה שלך, בין אם היא מועדון גדול ומפואר, ובין אם קבוצה קטנטנה מהליגה הרביעית.
ישנם כמה צעדים פשוטים אשר יכולים לעזור לכל מנג'ר, בין אם ותיק או חדש, להוציא מקבוצתו כמה שיותר.

צעד 1: בחירת קבוצה
זהו הדבר הבסיסי ביותר. בחירת קבוצה הוא כמובן נושא קריטי להמשך, וכדי לבחור את הקבוצה המנג'ר צריך לחשוב מהן העדפותיו.
אם המנג'ר מעדיף פרויקט מאתגר לאורך הרבה זמן (חצי שנה ויותר) ההמלצה היא לקחת קבוצת תחתית, למשל מהליגה השישית או החמישית באנגליה.
אם המנג'ר רוצה להפוך קבוצה קטנה לגדולה בפחות זמן, כדאי לקחת קבוצות מליגה שלישית או שנייה.
קבוצות לא מומלצות - ברצלונה/ריאל: קבוצות שגם ככה משיגות תארים כמעט כל עונה, זה משעמם ביותר לנהל קבוצה שאתה יודע שתנצח גם בלעדיך. אין שום אתגר ועניין.

צעד 2: מסיבת עיתונאים ושיחה קבוצתית
חשוב לקיים מסיבת עיתונאים בעת הכניסה למועדון בכדי ליצור המולה תקשורתית סביב המועדון. הקבוצה תופיע יותר ויותר בעיתונים ובטלוויזיה ותהיה יותר פופולרית, דבר שיכול לעזור בצירוף שחקנים לקבוצה או בהשגת יותר אוהדים.

גם שיחה עם הקבוצה היא דבר חשוב כדי להעלות את המורל של השחקנים.
כדי להעלות כמה שיותר את המורל של הקבוצה יש שני דברים שחשוב לזכור:
1. אף פעם אין להתייחס באופן שלילי לגבי הקבוצה כי זה גורם לשחקנים להיות נגדך בהמשך הדרך וזה מוריד להם את המורל.
2. לדבר עם השחקנים באופן ישיר. אם אתה חושב שהקבוצה תהיה בחלק התחתון של הקבוצה אל תגיד להם שהם יכולים לזכות באליפות או להשיג עלייה לליגה גבוהה יותר. השחקנים יודעים מה הם מסוגלים לעשות, וזה יגרום להם לחשוב שהמנג'ר שלהם לא אמין.

צעד 3: בחירת הרכב וטקטיקה
חלק קריטי מאוד בהכנת הקבוצה. לפני שאתה בוחר הרכב וטקטיקה תבדוק איזה חלק חזק יותר בקבוצתך: הגנה, קישור או התקפה. אם ההגנה חזקה יותר מהחלקים האחרים, שחק יותר הגנתי, אם ההתקפה - תשחק יותר התקפי, ואם הקישור - כדאי לשים 4-5 שחקני הגנה, מספר רב של קשרים וחלוץ או שניים.
כדי לבחור את ההרכב מומלץ ללחוץ על Show Filters, לסמן את העמדות אחת אחרי השנייה ולבחור שחקנים לכל עמדה. בפעם הראשונה סמן את עמדת השוער ותבחר שוער ראשון ושוער שני. לאחר מכן לבחור מגנים ומגנים מחליפים, בלמים וקשרים פותחים ומחליפים וכו'.
אם קשה לבחור אילו שחקנים טובים יותר, יש אפשרות ללחוץ על שחקן אחד ולהשוות אותו עם השני. כאשר משווים שני שחקנים, לא צריך להתייחס לכל הנתונים, אלא לסמן רק את הנתונים החשובים והיכולות החשובות בשביל העמדה או בשביל המנטליות של הקבוצה.

צעד 4: למלא את החסר
אם אתם מרגישים שיש תחום בעייתי בסגל, כמו מחסור בשוער טוב, בלם טוב, חלוץ טוב וכדומה, נסו לחסוך בכסף. אם אתם בקבוצה קטנה, לכו לימי מבחנים והשתמשו בסקאוט אחד או שניים כדי למצוא שחקנים בסביבתכם, רצוי שחקנים חופשיים.
בשביל קבוצה עשירה לא כדאי לבזבז את הכסף, אלא לקנות שחקנים טובים במחיר של עד 20 מיליון דולר.


צעד 5: הכן את קבוצתך
לפני תחילת הליגה כדאי לקבוע משחקי ידידות של קבוצות אשר דומות לקבוצתך או קבוצות אשר דומות ליריבותיך בליגה. במשחקים אלו כדאי לעשות הרבה חילופים ולנסות טקטיקות שונות והרכבים שונים.
השתדל לשנות את הטקטיקה בהתאם לטקטיקה של היריבה לפני כל משחק. תחשוב איך אתה עובר את ההגנה של היריבה, שולט במשחק ומנטרל את החוד של הקבוצה השנייה.
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש gli astore בתאריך 02/05/2014
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי