"טלאי העברית 2014" ישוחרר החודש!
אפשר לנשום לרווחה - FMisrael שמח להודיע כי הקשיים הטכניים נפתרו ו"טלאי העברית 2014" ישוחרר בהמשך החודש!
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 11/01/2014 | צפיות: 9057
קטגוריה: טלאי העברית | משחק: Football Manager 2014
קהילת המנג'ר בישראל יכולה לנשום לרווחה - FMisrael שמח לחשוף כי הקשיים הטכניים נפתרו ו"טלאי העברית 2014" ישוחרר בהמשך חודש ינואר.
גם השנה, כמו ב-7 השנים האחרונות, ישחרר FMisrael את "טלאי העברית" - הטלאי שמתרגם את משחקי Football Manager לשפה העברית ושעשה מהפכה אדירה בקהילת המנג'ר הישראלית כאשר שוחרר לראשונה, לפני כ-7 שנים.

העבודה על "טלאי העברית 2014" החלה כבר לפני מספר חודשים. עוד במהלך הקיץ התחיל צוות המתרגמים של "טלאי העברית" לעבוד על הגרסה החדשה, כאשר העבודה נמשכת כמובן גם בימים אלו.
כזכור, מפתחי המשחק החליטו לצערנו להוסיף השנה מכשולים רבים בפני האפשרות להוסיף למשחק Football Manager 2014 שפות לא רשמיות (שפות שלא מגיעות עם המשחק באופן רשמי). המכשול העיקרי היה טכני - המשחק תוכנת באופן כזה שהוא מתעלם לחלוטין מקבצים של שפות שאינן רשמיות, ולא מציג אותן לבחירה במסך ההגדרות.
לשמחתנו, לאחר עבודה ארוכה ומשותפת יחד עם צוות התרגום הגרמני, הצלחנו למצוא פיתרון למגבלות הטכניות שעיכבו את פיתוח הטלאי.

כמו כל משחק חדש בסדרה, גם Football Manager 2014, המשחק החדש והמעולה, כולל עשרות אלפי משפטים וקטעי טקסט חדשים - כמויות אדירות של טקסטים חדשים, שינויי טקסטים ומסכים חדשים להתאמה.
מסיבות העיתונאים כוללות כעת עוד מאות שאלות ותשובות, השיחות האישיות עם הצוות המקצועי ועם השחקנים שודרגו, נוספו ידיעות רבות למסך החדשות ועוד.

תמונות מתוך "טלאי העברית 2014"













מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 11/01/2014
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי